מוצרי פרסום וקד"מ הם אמצעי חשוב להשגת תודעה וחשיפה מרבית בקרב הסביבה העסקית בה הארגון פועל החל מספקים, לקוחות, מתחרים ועובדים.
בכל כנס, תערוכה, ימי עיון ,הרצאות או אירוע מיוחד נוהגים ארגונים וחברות לחלק
מוצר פרסומי ע"מ לקדם את הארגון או העסק אותו הם מייצגים.
להפקת וחלוקת מוצרי הקד"מ מספר סיבות חשובות ביניהן:
1. על כל מוצר קד"מ מוטבע הלוגו של החברה ופרטיה ובכך משיג הארגון יכולת הפצת המודעות והחשיפה לחברה ולקיומה באופן רחב, כאשר באותו כנס או הרצאה קיימת נוכחות לא מבוטלת של אנשים וכך בעצם היכולת להשיג מודעות גדולה הרבה יותר.
2. מוצרי קידום מכירות כשמם כן הם נועדו לקדם את המכירות של החברה ולכן הם ניתנים ללקוחות ולספקים מולם הארגון עובד.
כחלק מתהליך קידום המכירות נעזר הארגון במוצרים לקידום מכירות כאלו ואחרים למשל:
עט עם לוגו החברה, ספל ממותגת, תיק על בד עם הדפסה, מעמד שולחני עם הדפסה ועוד ע"מ להדק את הקשרים מול הלקוחות והספקים ובעצם להגדיל את נפח פעילות הארגון עימם.
מבחינת הקשרים האישיים בין החברה ללקוחותיה או לספקים עימם היא עובדים ,האפקט השיווקי פרסומי של חלוקת מוצרי קדם בעל עוצמה והשפעה גדולה.
עצם חלוקת המוצרים מעידה על חשיבה ומאמץ מיוחד שנעשה מטעם החברה ע"מ להקנות אווירה טובה ומיוחדת וכן ככלי להוקרת תודה על שיתוף הפעולה הקיים בין החברה ללקוחות ולספקים.
3. מנהלי שיווק דוגלים באופן נחרץ בשימוש ב-מוצרי קידום מכירות וחלוקתם מאחר ומדובר בכלי שיווקי פרסומי שעלותו היחסית נמוכה מול כל דרך שיווקית אחרת והערך המוסף המתקבל מעצם חלוקת מוצרי הקד"מ בא לידי ביטוי בקשר האישי שנוצר ומתחזק מול הספקים והלקוחות ואף בהשגת פרסום רחב בעצם כך שהמודעות לקיומה של החברה ונוכחות הלוגו שלה ממשיך להיות מופץ גם לאחר קבלת השי הפרסומי באמצעות הסביבה בה מתנהלים הלקוחות והספקים שמחזק את המודעות לארגון מוצרי קד"מ הינם מוצרי בעלי טווח פרסומי ארוך ולא חד פעמי .
תהליך בחירת מוצרים לקידום מכירות מלווה במחשבה רבה וחייב להיות מכוון מטרה וקהל יעד, יש לאפיין את אופי האירוע לשמו אנו מעוניינים להפיק מוצרי קד"מ .
יש להגדיר מראש את תקציב המטרה המיועד לרכישת המוצרים תוך התמקדות בהשגת המטרה לשמה הופק הכנס או האירוע .
מוצרי קידום מכירות הינו עולם ומלואו של שפע רחב של גימיקים, גאדג'טים, מוצרי פרסום חדשניים אך פרקטיים גם שכל מי שיקבל אותם יוכל להשתמש במוצרים גם במהלך היום יום.
המבחר של מוצרי פרסום וקד"מ הינו גדול ואינסופי מבחינת האפשרויות העומדות לבחירה, בין מוצרי הקד"מ השונים ניתן למצוא: שעון עם הדפסת לוגו, יומנים עם הטבעה, מחזיקי מפתחות עם חריטה, כובעים עם הדפסה, מרקרים בצורות שונות עם לוגו, תיקי ועידה ,מתוקים ממותגים ועוד.
למוצרי קידום מכירות ישנה השפעה והשלכה ברורה על הפעילות העסקית של החברה ולכן יש לאמץ את השימוש בהם כקידום מכירות מובהק של החברה ולהידוק היחסים עם הלקוחות ,הספקים והעובדים.
בקטלוג המוצרים החדש באתר טקסס מוצרי פרסום וקד"מ , תוכלו להתרשם
ממגוון רחב של מוצרים שעליהם ניתן להוסיף הדפסה ופרסום של הלוגו שלכם .
המוצרים חדשניים בכמעט כל תקציב והכל באספקה מידית .