אתם בטח מכירים את ההרגשה!
יש לכם גולשים שמגיעים לאתר, אולם הם יוצאים מבלי לקנות שום דבר!
התקדם כבר צעד ואתם בודקים בגוגל אנליטיקס את התנועה שמגיעה ואתם רואים שהיא מתעניינת ובכל זאת לא מזמינה את השרותים / מוצרים שלכם.
האם יש משהו שאתם יכולים לעשות על מנת לשנות זאת? האם ישנה דרך להשיג ערך מאותם גולשים גם אם הם לא קונים ברגע זה? האם יש דרך להפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים?
הדרך להפוך את הגולשים לבעלי ערך עבורכם היא להשיג את כתובת המייל שלהם!
רשימת תפוצה איכותית, חמה, של גולשים אשר בחרו להצטרף אליכם יכולה להיות כלי שיווקי ממדרגה ראשונה ויכולה להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות על ידי חימום מערכת היחסים שלכם איתם ויצירת ערך.
בנוסף רשימת תפוצה יכולה לפתוח עבורכם שוק חדש של שיתופי פעולה, של משווקים אשר מעוניינים להשתמש ברשימת התפוצה שלכם על מנת לשווק את המוצרים / שירותים שלהם ותשלום עמלה משמעותית לכם.
מחקרים מראים שרוב הגולשים נוטשים את האתר לאחר 8 שניות! ויחד עם זאת כ-30% נרשמים לרשימות תפוצה!
אז כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו זה שים באתר שלכם, במקום בולט ומרכזי, טופס הצטרפות לרשימת התפוצה שלכם, באופן שיגרה את הגולש להשאיר את הפרטים שלו.
אם אפשר רצוי, שטופס הרישום יופיע בכל דף, לדוגמא בבר הצדדי הכל כך אופיינו לאתרי וורדפרס.
יחד עם זאת חשוב לזכור, שלבקש כתובת מייל לא ממש עוזר, צריך להציע משהו בתמורה, משהו בעל ערך, משהו ששווה את המחיר של כתובת המייל שלהם.
אני מציע שתחשבו, בבואכם לתכנן את המתנה, מה הייתם רוצים לקבל, מה היה עושה אתכם מאושר, אם הייתם מקבלים! אל תנסו לתת משהו שאפילו אתם לא הייתם מקדישים לכך אפילו 8 שניות!
אז מה ניתן לתת?
ספר אלקטרוני בחינם.
סדרה של טיפים.
תקופת ניסיון באתר חברים.
וידאו המלמד תוכן מסויים.
לאחר שהגולש כבר הסכים ונתן לכם את כתובת המייל שלכם, דאגו לו, תנו לו תוכן ששווה זהב, הפכו אותו למעריץ שלכם ובהמשך תוכלו להציע לו הצעות רכישה ותגלו שפתאום הם קונים.
כל מה שצריך לעשות עכשיו, זה ליישם
יעקב - איתי סמלסון
מומחה לשיווק באינטרנט
המתכון שלך להצלחה
מייל: info@success-league.co.il