חנות אינטרנטית וקידום באינטרנט- מה זה בכלל חנות וירטואלית, מה היא צריכה לעזור לנו ומה העזרה שלה בשביל העסק שלך. כל אלה והרבה דברים מעבר לכך, אני מתכוון לפרט בסיכום היום. הדבר החשוב שצריך להבין הוא שחנות וירטואלית חייבת להכיל פקטורים אחרים מתחום אחר כדי להצליח ולהשיג תשואה למנהליה, הגורמים הנוספים הם קידום אתרים בגוגל.
חנות וירטואלית היא בעצם המצאה יחסית מהעידן האחרון באינטרנט, הרעיון איתה הוא יחסית לא מורכב. יש לכם עסק שאתם מוכרים דרכו ציוד או כל מוצר נוסף, למה שלא תשווקו את אותם המוצרים בנוסף על גבי רשת האינטרנט.
מקימים אתר אינטרנט שנקרא חנות וירטואלית, כאשר המטרה היא אחת בלבד ליצור פרנסה דרך הרשת ללא מגע אדם. המטרה היא רגילה ומובנת יחסית. לסגור את ההכנסה ללא הצורך באשת שיווק או שום גורם נוסף שצריך לשלם לו. האתר אינטרנט שהוא למעשה חנות וירטואלית עובד במאה אחוז לבדו ומוכר לגמרי לבדו בלי שום סיוע של שום אדם חיצוני.
הדבר האדיר הוא עסקאות של סחורה דרך חנות וירטואלית ללא שום הוצאה למעט דמי מינימאליים שמיועדים לתשלום על תחזוקה של האתר באינטרנט והשם דומיין שלו. יחסית הוצאות מזעריות ביחס לתמורה שעלולה להתקבל מאתר באינטרנט כזה.
הגורם הנוסף שחייבים להיות מוכנים אליו זה הגורם הבא, יכול להיות דבר מה כזה שהמעוניינים בכלל לא יוכלו למצוא את האתר אינטרנט או את החנות כאשר ינסו למצוא אותה בגוגל. האם זה יכול לקרות, בהחלט כן. חנות וירטואלית, אפילו כזו שמוכרת מוצרים מצוינים חייבת דבר אחד נוסף על מנת להצליח בענק. הדבר הזה נקרא קידום אתרים בגוגל.
כאשר חושבים על קידום אתרים בגוגל, הכוונה היא לכמה קריטריונים עיקריים. המכריע ביותר הוא דירוג גבוה וטוב באינטרנט. המיקום המעולה מתקבל בעזרת סדרת פעולות כמו יצירת קישורים נכנסים, כתיבת מאמרים ועדכון קבוע של טקסטים בתוך האתר אינטרנט עצמו, בתוך החנות וירטואלית של העסק.
השגת מאמרים היא האבן בסיס של הדבר שנקרא קידום אתרים בגוגל. הטקסטים הינם אלו שעוזרים ליצור קישורים מצוינים, כאלו שיוצאים מתוך טקסט מתאים הכי הרבה.
בלעדי מאמרים ובלי קידום ברשת לרוב לא נהיה מסוגלים ליהנות מעסקאות מעולות בעזרת החנות הוירטואלית של העסק, מכיוון ש והחנות לא תהיה קיימת בשביל הגולשים, בגלל זה מוכרחים לקחת בחשבון, כש מדברים על יצירת חנות וירטואלית, דבר יותר חשוב הוא קידום באינטרנט.