אחד הגורמים המהותיים ביותר שאנו כמנהלי חברות מפעם לפעם נוטים לשכוח זה העובדה שכרטיסי ביקור זה יכולים להיות מאוד דבר מה של מראה ולא רק עניין של חסות. אנחנו עובדים עם כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בפגישה עם לקוח פוטנציאלי וחושבים שזה הדבר שידחוף אותו לו להתקשר אלי כשיצתרך, אך לצערי זה לא פועל ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר המשעשע הוא שאנו נוטים לרוב לא להבין איך עובד שיווק באמצעות כרטיסי ביקור.
העניין מאחורי כרטיסי ביקור הוא אחר במאה אחוז ממה שאנחנו מבינים: מה שאנחנו אמורים לעשות עם כרטיסי ביקור זה להכין כרטיס שבא לייצג את החברה שלנו ואותך בכבוד וכמובן להיות הדבר שיזכיר השירות ללקוח הפוטנציאלי בזמן הוא יחפש לחתום עסקה בתחום שהחברה שלך מייצג.
צריכים לאכל משהו בנושא כרטיסי ביקור, יש מיקס של סגנונות וטקסטים שיוצר בעיני נוטלי הכרטיס את התחושה שאנחנו מעוניינים להשאיר אצלו. יש כלים בסיסיים שבאים להסביר לנו מהי התאמה בין עסק לבין סגנון כרטיס הביקור.
הנה מספר הצעות חשובים שיעזרו לכם לעצב כרטיסי ביקור ענקיים: לפני כל השאר הוא התאמה בין הסגנון לבין סוג העסק שלכם. צבעים שחורים מייצגים בדרך כלל עסקים בתחום הבילויים ועולם השעשועים. אם אתם עסקים בתחום עסקי רגיל כמו לדוגמה בית דפוס, אז אתם מוכרחים לבחור כרטיסי ביקור בצבעים בהירים, כאשר העדיפות היא ללבן רגיל. זה נראה אולי דבר זניח לגמרי, אך זה אחד הדברים הראשונים שלקוחות עתידיים רואים, יש קשר ברור שנבדק במחקרים רבים, שמצביע על קשר בין לא בהיר לבין מועדונים ובידור. אל תיפלו לפח הזו.
אותם קווי הנחיה תקפים כמובן בקשר מגנטים או למעשה כל מוצר דפוס שונה. מגנטים הם לגמרי לא המצאה חדשה במיוחד, הם אלו שאנחנו מקבלים בחתונות או בחגיגות כאשר הם כוללים את התמונות של האורחים עם בעלי האירוע או כל דבר אחר.
אם אתם שוקלים להכין מגנטים שיפרסמו אתכם וישווקו אתכם לקהל הלקוחות הפוטנציאלים בשבילכם, הדבר הראשון שאתם צריכים להשקיע בו הוא מראה המגנט. מגנטים מכהים כמובן יזוהו עם מסיבות, בידור ובילוי או כל דבר אחר הקשור לתחום הבילויים או הבידור.