אחד הגורמים המהותיים ביותר שאנו כמנהלי חברות מפעם לפעם נוטים לשכוח זה העובדה שכרטיסי ביקור זה יכולים להיות מאוד דבר מה של מראה ולא רק עניין של חסות. אנחנו עובדים עם כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בפגישה עם לקוח פוטנציאלי וחושבים שזה הדבר שידחוף אותו לו להתקשר אלי כשיצתרך, אך לצערי זה לא פועל ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר המשעשע הוא שאנו נוטים לרוב לא להבין איך עובד שיווק באמצעות כרטיסי ביקור.
כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported