מגנטים משמשים אותנו לכל מטרה, בשנים האחרונות השימוש במגנטים הפך להיות חלק מחיינו, אנו משתמשים במגנטים לצרכי פרסום ושיווק וישנה גם מגמה של הדפסת תמונות סטילס על מגנטים באירועים, השימוש במגנטים לצרכי פרסום הוא שימוש חכם במיוחד מאחר שבמגנטים שאנו מחלקים בתור בעלי עסק משתמשים האנשים לתליית מסמכים על מקרר הבית וכך בעצם אנחנו את חלקנו עשינו, הקהל לקוחות הפוטנציאלי חשוף תמיד לפרסום העסק שלנו בניגוד לחלוקה של פליירים שבהם אין שימוש ואין אפשרות להדביק אותם על מקרר הבית.
אם כן, בעלי עסקים רבים ובמיוחד מסעדות העוסקות במכירת מזון מהיר רואים לנכון לחלק לקהל הלקוחות שלהם מגנטים בעת הקנייה, על גבי מגנטים לרוב בוחרים בעלי העסקים להדפיס את הלוגו של העסק ואת מספר הטלפון שלרוב משמש להזמנות טלפוניות.
אז איפה בעצם ניתן לרכוש כמות גדולה של מגנטים במחיר זול? בתי דפוס רבים עושים בהדפסות לצרכי שיווק, כמו הדפסות פליירים, כרטיסי ביקור ועלוני מידע. בתי דפוס שונים יבקשו מחיר קצת יותר גבוה כאשר מדובר בייצור מגנטים. לצורך דוגמא, לאחר בדיקה מצאנו שהמחיר הממוצע שיבקש בעל בית דפוס תמורת חמשת אלפים פליירים ינוע בין מאתיים לארבע מאות שקלים בזמן שהמחיר הממוצע תמורת אלף מגנטים יהיה בין מאתיים לשלוש מאות וחמישים שקלים. בתי דפוס שונים רואים לנכון לדרוש סכום כסף גבוה יותר תמורת מכירת מגנטים מאחר ועלות ייצור של מגנטים תהיה יקרה יותר מזו של כרטיסי ביקור או פליירים.
כאשר מחפשים אחר בתי דפוס המתעסקים בייצור מגנטים אנו צריכים לדעת מה תהיה איכותם של המגנטים גם לאחר מספר חודשים שאלו יוצרו, יש בתי דפוס המייצרים מגנטים איכותיים, אלו יהיו מגנטים שעליהם יהיה ציפוי שקוף שישמר את הדפוס שעל המגנט ויגרום למגנט להיראות גם לאחר שנה כאילו הוא יוצר כעת. המחיר שיציעו לנו בתי דפוס שונים גם יקבע באיזה בית דפוס כדי לנו לייצר מגנטים. רכישה של מגנטים תהיה חלק מתהליך פרסום ושיווק אך בתור בעל עסק יש צורך לדעת שפרסום ושיווק לא מתחיל ומסתיים בחלוקת מגנטים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי לכן חשוב מאוד לבדוק אילו בתי דפוס יציעו לנו מחיר הגיוני תמורת רכישת מגנטים במספר גדול של יחידות.
נכון שהמחיר הוא לא חזות הכול, אך בתחום הדפוס יש תחרות גדולה מאוד שיכולה לבוא לכיוון הצרכן וחשוב מאוד לנצל את היתרון שזה מעניק לנו הצרכנים. אנחנו לגמרי ממליצים לחשוב על איכות לפני מחיר, אך גם לחשוב על הכיס זה חשוב.