קידום אתרים במנועיי חיפוש זה חלק בלתי נפרד מתהליך של שיווק בחברה. חשוב לזכור שאנחנו משווקים קודם כל את עצמינו ואחרי זה בא המוצר או שרות שלנו.
בהרבה מקרים אנחנו מגיעים דרך אתרים לחברות של בניה וקידום אתרים דרך הקישור שלהם בתחתית האתר שהם יצרו.
זה מזכיר את הביטוי הידוע סנדלר ללא סנדלים.
למה קיימת תופעה הזו ? מה זה בא להגיד לנו ?
האם מדובר במטרה מסוימת או בהזנחה כללית או בחוסר כח אדם ?
SEO האם אלו רק אותיות מסתוריות או שזה משהו מעבר ?
בואו נזכר איך נוצר הצורך בקידום אתרים. אנחנו בתור לקוחות מחפשים מוצר או שרות במנוע חיפוש ומכווים לקבל רשימה רלוונטית לחיפוש. בתור לקוחות אנחנו רואים רק צד אחד של המטבע אך קיים גם צד שני של מי שמספק את המוצרים ושירותים וגם צד שלישי שרוצה להרוויח משני הצדדים באופטימיזציה של התהליכים שלהם.
כל אחד עם מטרה שלו שוכח מה המטרה של 2 משתתפים אחרים בתהליך החיפוש. לקוחות מחפשים לפי ביטוי שקרוב לקניה ,ספק שרות או מוצר מפרסם את עצמו בביטוי שקרוב למכירה . קידום אתרים בא לצורך תאום בין שני הצדדים.
ולפעמים תהליך של קידום אתר כן מצליח אך ההצלחה אחת לא משווקת את התהליך כולו. אסור לשכוח שמה שמשווק את הספק שרות זה הוא עצמו, היכולות שלו עדיין נמדדות לפי הנראות של עסק, אתר העסק, נגישות העסק, רצינות העסק.
השיווק ועקרונותיו קיימים ולא משתנים . אם אתה בעל חברה שמספקת שרות ללקוחות זכור שאתר שלך אלו הפנים שלך, שמור עליהם ותיפח אותם.
הוגש ע"י
אודליה כהן