המבקרים של אתר הנסיעות צפויים להיות חשיבה של רעיונות לחופשה, בתי מלון, חברות תעופה עסקאות, אירועים ואטרקציות נסיעות. עכשיו, אם המבקר נתקל במאמר שלך באתר לנסוע, זה לא רק מספק קישור הפניה אל אתר האינטרנט שלך, אך החשוב ביותר לאדם הוא מעוניין למעשה נישה.
אנו בקצרה להרכיב כמה נקודות אשר יש לשקול בעת הגשת מאמרים שלהם. בחרנו בנישה נסיעות כדוגמה במאמר אלה בכתב עצות.
1. יסוד באסטרטגיה של מאמרים בכתב:
המאמר שלך צריך להיות כתוב פשוט משתמשים באנגלית מובנת בקלות ביותר שלי. זה לא צריך להיות ארוך מדי, אבל מומלץ בדרך כלל לא קטן מ 300 מילים, רצוי יותר סביב 500 מילים. ברור מה המדינה את המאמר הנסיעות הוא כ, שימוש בפסקאות קצרות נקודות כדור. תמיד לספק עובדות נכון, טוב או רע. שקול להשתמש במספרים להשתמש ודמויות בטקסט במאמרים ישים בכל מקום שלך.
2. כותרת:
השתמש תמיד כותרות תופס את תשומת הלב, טוב אשר לא רק להכיל מילות החיפוש העיקריות שלך, אלא גם לתת את הרעיון בקצרה את המשתמשים כי מה המאמר הנסיעות שלך הוא כ.
3. מילת המפתח צפיפות:
ובכן, אם המאמר שלך הוא על התיירות בניו יורק ולאחר מכן אנו ממליצים כי צריך את זה בכותרת שלך מספר פעמים בגוף המאמר שלך. ישנם כלים חופשיים כמה זמינים באינטרנט כדי להעריך את צפיפות מילות המפתח של המאמר שלך.
4. קישור לאתר שלך:
אם יש לך אתר אינטרנט, אז אתה בהחלט צריך לספק קישור חזרה לאתר שלך, אם מאמר זה הוא על קטע בתוך האתר שלך ואז לשקול לתת את הקישור הפנימי מעל הבית שלך.
5. הפוך את המאמר שלך עם אתרים: לאחר הגשת מאמר נסיעות זה פרסם כדאי לך לשקול את זה בספר סימון באמצעות מאמרים, ו מעידה עליו. מאז אלה הם אתרי הסימניות החברתי, זה יהיה גם לספק תנועה משמעותית לאתר האינטרנט שלך. בדומה מנוי ל-RSS Feed באמצעות אתרים, יש יתרונות דומים.
6. כתוב לעתים קרובות: אנשים מנועי החיפוש מחפשים תמיד מאמרים חדשים. אתה לא רק צריך יותר קישורים המצביעים אל האתר שלך, אלא גם תנועה אורגנית אמיתית.
http://www.dropper.co.il/mzr/default.asp