כתיבה שיווקית היא כלי שרבים משתמשים בו על מנת לקדם את האינטרסים שלהם מול קהל הלקוחות הפוטנציאלי.
בעוד כתיבה שיווקית עשויה לעורר את חמת זעמם של רבים מכיוון שהם מאמינים שמתמרנים אותם, לא כך הדבר (או לפחות לא כך הוא אמור או חייב להיות).
אנחנו חיים בעולם שבו המציאות מסתכמת בחוויה סובייקטיבית שלנו- אנחנו תופשים את המציאות הזאת דרך הפילטרים שדרכם אנחנו רואים את העולם.
מסקנה חשובה שחשוב לקחת אותה בחשבון שלמציאות הרבה פנים ואנחנו יכולים לבחור להתמקד באיזה חלק של המציאות שאנחנו בוחרים.
איך זה קשור לנושא של כתיבה שיווקית? ככה:
כתיבה שיווקית למעשה מתמקדת בנושאים מסוימים על מנת להאדיר אותם. האפשרות להתמקד בחלקים מסוימים של המציאות ולציין אותם כשלעצמה קבילה מבחינה מוסרית- אנחנו לא משקרים, אנחנו פשוט מציגים את מה שעדיף לנו להציג.
בעוד ישנם אנשים אשר משקרים בצורה בוטה לאחרים בפרצוף על מנת לקדם את האינטרסים שלהם, אחרים מבינים את המשמעות של סובייקטיביות כאשר הם מציגים באופן מסוים מידע.
כך, למשל, אנחנו יכולים לדבר אודות המקצועיות והמיומנות של בעל מקצוע מסוים, וזה נכון לחלוטין. את הפרטים לגבי המחיר שלו הרבה אנשים לא ירצו לשמוע כי הם יברחו בצרחות. כך, למשל, באמצעות כתיבה שיווקית אנחנו קודם מוכרים את המוצר ואחר כך מדברים על הפרטים השוליים שהם המחיר.
כתיבה שיווקית היא נושא מרתק ומכיל בתוכו משחקים מפה ועד הודעה חדשה באמצעות מילים. אם אתם רוצים להיכנס לתחום ישנם מאמרים מצוינים באינטרנט אשר נותנים הסתכלות על מה ניתן ומה אפשר לעשות באמצעות המילה הכתובה
אם תשאלו את המומחים בתחום שיווק באינטרנט - אין כמו כתיבה שיווקית לביצוע המשימה. אם אתם מתחילים להתפרסם באינטרנט באמצעות הפצת תכנים שיווקיים אתם בעצם מרוויחים שני ציפורים במכה - גם שיווק וגם פרסום באינטרנט - באחריות! ככל שאתם מפיצים כמה שיותר תכנים, אתם גם תומכים בתהליך קידום אתרים טבעי של האתר שלכם בגוגל. זוהי כמעט עובדה מוגמרת - אתרים שיש להם יותר תוכן ברשת, הם אתרים יותר מקודמים.
אם אתם זקוקים לעוד טיפים בנושא, מומלץ להיעזר באנשים מהתחום, או לשאול את חברת בניית אתרים שבה אתם בונים ועתידים לרכוש שירות אחסון אתרים עבור האתר שלכם. שיהיה בהצלחה!