חפש מאמרים:
שלום אורח
23.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עומס בכבישים

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי24/12/20102019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
פורסם ב-23 בדצמבר 2010, 21:40      

עומס בכבישים.

מאת אבינועם .ש

ב"ה

כתבה של מאמר לעשות טוב ונחמה לכולם בכבישי הארץ .

כתיבתי מספרת מאהבתי אלייך מולדתי,,

ברשותכם חברים נכבדים אשמח אם כתבתי תוכל להשפיע טובה לארצנו ישראל.

 לשלווה ורוגע לבני האדם.

עומס הכבישים הוא לצערי מרדף הזמן הגורם ללחץ בכל

הארץ.

המצב בכבישים הולך ומחריד יותר ויותר,

הסתכלות אחרת למציאות הקודרת ברחבי הארץ

עקב העומס בכבישי הארץ.

 

 

הפתרונות שאני חושב עליהם מזה שנים:

ברשות נכבדים ומכובדים: פניה ישירה לממשלה להתייחס לבעיית העומס בכבישי הארץ  

כבעיה קשה ומתישה את העם עד כלות..

 

 

 

המרדף אחרי הזמן-  הכל כדי לעמוד בלוח הזמנים השוחק אותנו

בכבישים העמוסים, סדר יום כבד לכולם ברחבי הכבישים בארץ

עם כל הכבוד והעבודה הרבה שהמדינה משקיעה בפיתוח כבישים

 העומס  גדל עד מאד עקב התרבות

-כלי הרכב בארץ הגורם ללחץ כביר על כולםוגורם לתופעה מכבידה על הציבור.

 קשה ואיום להתחיל את סדר היום בלחץ התחבורה הפקוקה בכל רחבי הארץ

המהווה עלינו  קושי רב  במהלך היום  בנסיעה ליעדים ומתישה  את הציבור

 וגורפת עצבים על כולם .

הנושא של זרימת הרכבים בכבישים בצורה נוחה  הוא חלק עיקרי מאד בקיומנו לנוע ולהגיע ליעדים  בסדר היום הישראלי  ואולם בנתיבי הארץ הזמנים מתעתעים  את כולם עקב העומס בכל רחבי הארץ

 

 

ולעיתים אף גורם  לחלק מהמחלות הנגרמות לצערי מפזיזות הרוח והרגשה

הממנעת את הנהגים לדובב בתוך עצמם על הכבישים העמוסים

כך נוצרה הרגשה מציאותית אשר גורמת לאנשים לחץ רב למהר

בכדי להגיע ליעדם.

 

המצב הדומה ללחץ  של כבשן על הכבישים נותן הרגשה של

 דחיסות אשר מייגעת את מד הזמן של הנהגים (עוגמת נפש),

כל נסיעה גורמת ללחץ אדיר בגלל הפקקים הנוראים ולזה צריך הסתכלות אחרת

איך לטפל בעומס הכבישים בצורה הכי פשוטה ומייעלת ורצויה מאד,

 

ההרגשה  הדחוסה והרועמת ברוח האדם הנוהג

גורמת לתאונות דרכים עכב פזיזות ולחץ שאפשר למנוע אותם באמצעות שינוי והערכות

חדשה למצב הנוכחי.

המצב שנראה לכאורה "רגיל" הוא בעצם מד זמן המקשה  על כולם ורודף אותנו עד כדי

כך שהשפעתו מגיעה לתוך מקומות העבודה וגורמת לחוסר תפקוד נורמאלי עקב המחשבה המתעתעת והמתישה להגיע ליעד (עבודה או כל מקום  אחר)   ואף לשוב הביתה בעומס של נתיבים

מלאי רכבים ,פקקים , עומס רב,  הצטלבויות עמוסות עד כלות הזמן , רחובות מלאים רכבים ,כבישים עמוסים עד כלות , בקיצור הכל  פקוק.

 

אז מה העניין

האם אפשר לשפר את המצב באופן מעשי ללא הרבה מיליונים של כספים ולעשות נוח לכולם?

אזי :לדעתי בוודאי שכן. וזאת יש לקרוא בכתבה  הקצרה שלי ולקבל משאבים

להסכמה נבונה לעשות דברים שיהא נוח לחברה , לעשות טוב לחברה, לעשות חייל למולדת ..

 

 המצב הנורא בכבישים הוא מהוה גדול בסדר היום כביכול הוא מנהל את כל אורך היום של תבנית לוח הזמניםבמדינה במהלך כל שעות היום.

שעות של עומס ,שעות של תנועת פקוקה, שעות של תנועה זורמת, שעות של תנועה

דלילה ,ושעות  של תנועה רגועה .

 

"הכל ללא מוצא המרדף אחרי הזמן בכבישי הארץ".

 

פיתוח הכבישים בארץ הוא דבר מחייב אך לצערי  לא

יפתור את בעיית העומס בכבישים ,

 

 

גם דרכים חלופיות אינן יכולות לפתור את הבעיה ,

אלא אם כן" יפתחו כבישים חילופיים שאינם מגיעים להצטלבויות מרכזיות

ויגיעו למקומות ביעדים מסוימים,-דילול העומס לפלגים ע"י דרכים חילופיות,

 

מכוון שהתמזגויות וההצטלבויות בכניסות הערים הן הבעייה הקשה

ביותר הגורמת לפקקים ועומס רב בכל רחבי הארץ,

ולכן אני חושב על דרכים אחרות  לטובת המצב  והנהגים

 

למען איכות החיים  במולדתנו ישראל .

סוגי הפתרונות הממשיים ונכונים למצב לפי הבנתי:

 בגדר ההמלצה שלי:

1-הורדת רכב מנסיעה בכבישי הארץ  -יום אחד בשבוע.

מדובר על רכבים פרטיים בלבד,לפחות עשרים אחוז מהלחץ בכבישים ירד.

 

2-לבנות מנהרות תת קרקעיות ,או גשרים לרכבות החוצות ערים – בדחיפות!

 

3-הממשלה צריכה לשנות את מבנה סדר היום

לדוגמא:

תחילת שעות עבודה במערכות התאגידים ובמפעלים ובכל התעסוקה הכללית יהיו :

בשעה 6.30-בבוקר או בשעה 10-בבוקר,עד לסיומם של שמונה שעות העבודה .

 

שעות תחילת המערכת החינוכית:

תהייה ב 8  -בבוקר או 8.30-בבוקר  עד לסיומה.

 העומס בכבישים ירד  וידלל את התנועה בכבישים.

שעות הבוקר יתחלקו לשניים עקב  שינוי פתיחת שעות העבודה

שעות הערב העמוסות יתחלקו לשניים  עקב סיום שעות העבודה

וכך הכבישים יהיו יותר מדוללים מרכבים והעומס ירד בצורה משמעותית.

 

 

            לדעתי יש צורך לחשוב על המצב יותר בכובד ראש ולא לחכות לבעיות

                        נוראיות שיגרמו לטרגדיות בכבישים.

 

4- בעייה נוספת היא : משאיות של פינוי הפסולת הפועלות בשעות

הבוקר העמוסות בתנועה וגורמות לעיכובים ופקקים נוספים בתוך השכונות

 ורחובות העיר.

לדעתי, פינוי הפסולת צריך להתבצע אך ורק בשעות הלילה

מאחר ומשאיות  הזבל בשעות הבוקר גורמות לעוגמת נפש קשה.

המשאיות נעצרות באמצע הכביש הצר וחוסמות את 

התנועה זמן רב. ברשות: הגיע הזמן לעורר את הדברים לראשי העיריות

וגם למכובדי הממשלה לחוקק את סדר היום בתנועת הרכבים

בכבישי הארץ..

 

5- המוני רכבים חונים בשולי הכבישים וגורמים לצירים דחוסים.

דבר זה גורם לעומס בדרכים העירוניות.

 

 אימת הכבישים היא מד הזמן לכאורה שלא נחשב במידת הצורך הנכונה

לתת זרימה חופשית להגיע ליעדים ללא עומס ופקקים עד כלות,

דבר זה גורם לנהגים העמוסים קוצר רוח וחוסר סבלנות

 ומקשה מאוד על כל האנשים העוסקים בנהיגה לצורך פרנסתם

או התלויים בנהיגה ברכב בסדר היום שלהם.

 

הסתכלות אחרת למצב תהווה נכונות למציאות אשר כביכול נחבאת מתחת

סדר היום לשפר את זרימת התנועה בכבישים למען הנוחות והרגשה טובה לעם

בלא מתח ולחץ רב להיות ביעד.מרקם של סבלנות רוגע לעם יהווה הנחה וטובה לכלל המדינה.

 

 

 

6- הסתכלות על עומס הכבישים מבחינת חוזק החומרים המשפיעים לרעה על מבני הגשרים

זה  חלק גדול מאד המעלה את המצב למצב חרום  למצוא פיתרונות

חזקים ומועילים כבר מהיום ללא השקעה כספית גבוהה  מצד המדינה.

 

אם המדינה חלילה וחס תקלע למצב חרום,  הכל יהיה פקוק

 כמלכודת בתוך נבכי הכבישים בשעה שכל הנוהגים

 ימהרו להגיע לביתם ולמבצרם בשלום.

 

ברשות הנכבדים : הייתי אומר מענוות רוחי לממשלתנו לא להתמהמה יותר ולחשוב

על פיתרונות נכונים המקובלים על העם,

בלא השקעות של מיליוני  כספים.

הדברים  חשובים עד כלות והייתי מבקש להתייחס לכל סעיף של מאמרי זה

מכיוון שהשקעתי בכך מחשבה רבה, למען הציבור, נוחותו ובטחונו.

 

7- עצירת הבנייה בתוך הערים:

הבנייה  המרובה בתוך הערים גורמת לצפיפות  האוכלוסייה

וכתוצאה מכך לריבוי הרכבים. יש להפשיר שטחים למען הציבור( בינעירוניים) בכדי שיוקל

העומס הנוראי.

 

הפתרונות שאני מציע אינם דורשים השקעה כספית רבה.

המבנה שאני מדבר עליו הוא מבנה אחר ופתרון מיידי ומועיל לטווח ארוך וצריך לקבל משאבים ולבדוק נושא זה עבור העתיד של מדינתנו לטובה ולשיפור כללי בכל נושא היעדים והסכמה כללית של העם :

 הרחבה של מידות הזמן הדחוסות לדילול הלחץ המרבי בעומס התנועה בכבישים ע"י מבנה סדר יום מדורג כפי שצינתי הוא הפיתרון הטוב ביותר לעתידנו.

עדיף להשקיע   בבריאות,חינוך,  תרבות, צה"ל,רפואה,נזקקים ,קשישים ועוד לעשות נוח וטוב לכולם...

 

לסיכום:

 השינוי שאני מציע  לעשות  הוא השינוי הטוב ביותר למיטב ידיעתי

 ולעניות דעתי הוא יפחית בארבעים אחוז מעומס הכבישים .

שיתוף פעולה גורף מהעם בכדי לרצות לקבל את שינוי השעות בסדר היום .

שתוף פעולה והסכמה לעשות  גישור מתאים למערכת הארצית בתוך זמני הנסיעות בכבישים.

כוונתי היא הסכמה להתגמשות בסדר היום  ובשעות העבודה

לחוקק את החוק הנפלא למען העם לאורך חיים של רוגע ונחמה במדינה כי הרי זה מגיע לעם שלנו

לחיות בהרגשה של נחישות הרוגע ונעימות רוח לאומת הלחץ הנוראי  כמד הזמן המלהט וגורם הרס בחברה הכללית ,

להפסיק לתת למשקיעים בעלי הון לקבוע מה נוח לציבור ומה לא כי תמיד יתרבו הרכבים בארץ  וצפיפות  הכבישים רק תגבר.

הממשלה צריכה להחליט החלטות הכי מתאימות לנוחות הציבור כדי שהעם יתנהל  בסדר יום רגוע

ומנחם בכל מישור  ולעשות את הטוב ביותר למען הפחתת העומס בכבישים ללא הרבה הוצאות כספים ,למען מדינתנו ,למען רווחתנו ,למען איכות החיים ,ציון ישראל .

 למען ארץ נחלתנו

המלצות :  אפשר לנסוע באופניים לחברים ,למשפחה ,לסידורים וכל דבר אחר בעיר שלך,

אפשרות שניה  : היא כלי תחבורה דו גלגלי קטן המאפשר יכולת נסיעה קלה ובטוחה בעיר שלך.

חוסכים פקקים ללא צורך בחנייה ונהנים בלפגוש חברים ולא ממהרים בכבישים הדחוסים כל זה בעיר שלך .

מי יתן ,מי יתן  לנו נחמה לשלוותנו  במכורתנו ציון היקרה. 

תודה

מאת אבינועם .ש

כל הזכיות שמורות .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבינועם.ש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבינועם

מאת: אבינועםדמוקרטיה ושלטון17/10/153067 צפיות
ב''ה שיר לשלום ודרור פה . זהו שיר שלום שחוצה הרים וגבעות לתת מקום טוב לכולם בעולם17/10/15 קובץ וידאו למאמר: https://www.youtube.com/watch?v=tuswerryKCE

מאת: אבינועםדת ומדינה30/07/152527 צפיות
זהו שיר לבני הדור ואשמור דרך פה ,גם עולם יבוא וישמע קול וישירה עימנו לדרור רוח ,רוח דברי עימי חמלתך בשובי לשיר שלום תפילתי על חירותי בזו אהבתי ציון שלי אני נושא דמעה בדרך אהובה ושיר תהילה על שפתותי דברתי לשלום ציון ישראל שלי ועולם עוד יבוא השלום קולי שמעתי אלי ,קולי האזנתי מלכי לי זו עת לשירה לאהבה בא ציון חמדה למשמרתה ציון תמתי לא אשכך לעולם ואל אתרחק ממך עולם ואם אשכך יום בי אז תשכח ימיני ובושתי ונכלמתי ברוחי נפשי הומייה פה בדרך ארץ אנוע בצילך למשמרתך אהובה

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי29/03/151959 צפיות
ב''ה. אהבהת המולדת ציון ישראל הניפי ציון נס ודגל לשלום טקס מאיר עיניים בהרמת הדגל ובשיר הלל ציון בדומיה בכל מוסדות החינוך הארצי יהווה חיבור רוחי על זבח פולחני לאומי על הבית הזה ישראל כדי לעטוף את כל העם באורחות ציון ומוסרי הדרך ואהבת לרעך כמוך ויראת מאלוקיך והייתי בשבי ציון ולמדת חוקיה ושמרת את מולדתך ועשית מצווה ליום ציון דרך ארץ יפה וכבוד לבני עמך ישראל

מאת: אבינועםהודעות לעיתונות - כללי30/06/143513 צפיות
לזכרם של שלושת הנערים היקרים : כמה כואב לשמוע על הבשורה המרה שהחטופים נהרגו לצערנו אויה ליבי דמעה על שחשבתי בתקווה שאולי הם יחזרו בשלום למה ? אני שואל ! למה כך עשו להם הרשעים הללו! עוד הרוח מבכה על המאורע האכזרי הזה , הרוח דמעה בכל מרחבי הדממה אני שר בעצב נורא כואב והיום אני שר מרוח עיצבוני על המכאוב הנורא אני שר שלום עלייך מולדת שלי אני דמעה בשירי מכאובים רבים אני שר עם הבוכייה תפילה לזכרם של הנערים היקרים.

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי17/06/149155 צפיות
גשמים בחום הקיץ היום ירחפו המים כרדודים יראו עיניים את המים נוטפים במרחבי ציון הקדושה . השירה אהובה לבני עמך ישראל היום על נהרותייך ציון היקרה שירת המים על תפיח על שדותייך ציון אור במלאות שרייך היפים שיר הארץ המאירים אפיים על שדותייך כמים ישיבו הצללים והמנגינות של בני הארץ ישורו רוח נדיבה ויפה לחבוק וחבור את כולם באהבה של דור המור היום כל השירים אשלנו הם אהובים אותנו יחד בדרכים מהלכים עם השבילים אל שדותיך ירבו השירים לארץ של מבואה ויקרה מהשירים של בני ציון תבוא ברכתה שב

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי30/05/144586 צפיות
איגרת רוח על השלום בך ציון עולם" מאמר האיגרת על מנחת השיר על ציון השלום . "תפילות לשלום ציון והעולם" מנחת הרוח זו שירת ציון בשעות הצהרים ,ארץ תביא ביכורי שירים על ציון בשערי הבית למפתחי הדרך רוח השירה תעלה את כוחה של המולדת למשמרת ארצה. מנחת השיר לציון היא מתנה יפה שאין כדמותה. שמעו נדיבים לאיגרת זו כי מנחת השירה בציון היא אמורה להיות היום בפועלה כחזון ציון הטוב על בניה ובנותיה, חברים יקרים צאו לשדות ארצנו בשמחת השירים של ציון והביאו ביכורי רוח בשיר המור לאהבתכם עולם

מאת: אבינועםשואה ותקומה30/04/146991 צפיות
ב''ה על יום הזיכרון והשואה ולגבורה יזכור עם ישראל את השואה האכזרית שנעשתה לעמינו בגולה המרה על זה שנטלו ידיהם של הנאצים הרשעים בדם והשיטו הרג רב המוני בלתי אנושי בהשמדת עמינו על חרפתם הביאו יגון והאיבה קשה מנשוא דמעה .

מאמרים נוספים בנושא חברה ומדינה - כללי

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי05/10/222725 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים אם להחליף גג,לבנות גדר,פרגולה,גאקוזי, לסגור חניה או מחסן ולהשכיר אותו או לפעמים לפצל דירה אחת לשניים / שלוש ויותר. להשכירם אבכדי לקבל הכנסה חודשית. כן אז ייתכן ולקחתם סיכון והתחלתם לבצע עבודה הטעונה היתר, והופ הפיקוח הופיע. לא חשוב אם בגלל תלונה של שכן "נחמד" או מכל סיבה אחרת אתפ בבעייה וככל שלא תדעו מה זכויותכם וכיצד להתנהג אתם עלולים להסתבך. לנו במשרד קלינגר בנימין ניסיון רב בהתמודדות עם ביקורי פתע של הרשויות,צווי הפסקת עבודה,צווי הריסה מנהליים שיפוטיים ועוד.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי02/05/222028 צפיות
השקעה בקרקע חקלאית היא נושא שמעניין אנשים רבים וניתן לדון בו בהרבה מאוד אספקטים. קיימים היבטים רבים שצריך לבדוק לבחינת כדאיות השקעה בקרקע כזו ובמאמר זה נתמקד באחד הקריטריונים המרכזיים. ראשית, כשבאים להשקיע בקרקע חקלאית, חשוב לזכור את המובן מאליו, כי מדובר בהשקעה ספקולטיבית בהגדרה. קיים בה סיכון וגם המשקיע צריך להביא בחשבון שהרבה פעמים טווח השקעה עד להפקת תשואה ראוייה הוא ארוך יחסית – הוא לא טווח קצר! לרוב שינוי יעוד לא יתרחש בתוך שנים בודדות. אין בעובדה הזו בכדי לפסול את ההשקעה כקרקע כזו, אבל חשוב לזכור את הדבר.

מאת: אבי בכרחברה ומדינה - כללי28/11/211837 צפיות
גולדה מאיר (מאירסון) היא ללא ספק מיתוס יהודי, מיתוס ישראלי ומיתוס לאומי, גולדה היא לא רק מיתוס לאומי, גולדה הצליחה להתמקם מכוח אישיותה בתודעה כמיתוס בינלאומי חוצה מגזרים ומגדרים, אישיותה המרתקת וסיפור חייה הינם נרטיב לאומי, ציוני, ועולמי. דמותה ופועלה המרתקת מהווה לנו כיהודים החיים את העבר וההווה הציוני אבן דרך ודוגמה ומופת לאישה אשר הקדישה את חייה ופועלה לחלוטין לעם היהודי ושימשה אור לנשים בכל העולם כאישה אשר "עשתה את זה ובגדול" והגיעה למקומה ומיקומה הגבוהים כראשת ממשלה בזכות אישיותה ועשייתה בלבד ללא מורא ללא חסד או התחסדות ואת כל זה עשתה בעולם גברי ושוביניסטי במיוחד בשנים בהם חיה ופעלה.

מאת: בנימין קלינגרחברה ומדינה - כללי09/09/207671 צפיות
הרשות לאכיפה במקרקעין (היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה לשעבר) היא יחידת סמך במשרד האוצר, כפופה לשר האוצר ופועלת כיחידה עצמאית. ייעודה הוא להיאבק בעבירות התכנון והבניה ולבצע פיקוח על הועדות המקומיות. ביום 19.6.2016 קיבלה ממשלת ישראל החלטה מספר 1559 "חיזוק אכיפת דיני התכנון והבנייה" מתוך הבנה שמדובר ביעד אסטרטגי של מדינת ישראל שעל רשויות המדינה להוביל על מנת להגן על התכנון והבנייה ולבצר את שלטון החוק. החלטת הממשלה שמה את היחידה לאכיפה במקרקעין בחזית המאבק בעבירות התכנון והבנייה, מעניקה אחריות, כלים ומשאבים לממש את האחריות המוטלת עליה. תיקון 116 לחוק התכנון והבנייה, העניק לרשות את הסמכויות הנרחבות לממש את האחריות כאמור.

מאת: אדיר בנימיניחברה ומדינה - כללי18/08/182074 צפיות
בתיאוריה הפוליטית שלו, שאף ז'אן ז'אק רוסו, ליישב בין האינדיבידואליזם הקיצוני שבו דגל, לבין השמירה על הסולידריות החברתית. רוסו האמין כי הרגש האנושי הטבעי הוא רגש של סולידריות בין בני אדם שהוא גם הבסיס לחיים בקולקטיב

בית המשפט העליון דן לאחרונה ודחה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, כב' השופטת מ' סוקולוב מיום 18.10.2017. בגדרו של פסק הדין, נדחה ערעורו של המבקש על החלטתו של בית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן (כב' השופט העמית מ' בן-חיים), בע"א 39527-06-17, מיום 10.07.2017, שם נדחתה בקשתו של העותר להאריך את המועד להישפט על הודעת תשלום קנס, מיום 10.05.1998.

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172268 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica