חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים וגוגל- אינטואיציה או מדע

מאת: אמיר מיילסקידום אתרים14/05/20091059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום אתרים וגוגל- אינטואיציה או מדע
מה לא נאמר ונכתב על נושא זה של קידום אתרים וקידום בגוגל בפרט.
אז הפעם מזווית קצת אחרת, זווית שאני מקווה שתאיר לכם כמה צדדים אפלים בתחום זה של קידום אתרים אורגני.
 אז ראשית:
א. זכרו כי לא קיים כל מוסד אקדמי או מדעי, כזה המוסמך לתת תעודת מומחה של קידום אתרים.
ב. כל גוף המעניק תעודות שכאלה הינו בהכרח גוף של שרלטנים, כאלה שכל מטרתם היא עשיית כסף קל.
ג. את כל הכללים הגלויים, הידועים, כאלה שגוגל ממליץ עליהם לצורך קידום, את אלה כל אחד יכול ללמוד, ובקלות יחסית.

אז היכן הסוד הגדול, מה עושה את ההבדל הגדול, בין מקדם זה ומקדם אחר.
מה גורם לכך שאתר אחד מועדף על פני אתר אחר בדרוג במנועי החיפוש.

א. רלוונטיות- זה מה שמנועי החיפוש מחפשים, להציג במקום הראשון את האתר הרלוונטי ביותר לשאילתת החיפוש של הגולש,
ועל כן אם תפנימו היטב את נושא הרלוונטיות, תסיקו מכך את מירב המסקנות של מה צריך לעשות כדי להיות יותר רלוונטיים, ורלוונטיות במקרה זה, פירושה תכנים מתאימים
לנושא בו עוסק האתר, אינפורמציה רלוונטית, ממוקדת, קישורים חיצוניים ועדיף שגם הם יהיו רלוונטיים.
ב. זמן או סבלנות- וגם את זה צריך להפנים היטב, סביר להניח שאתר וותיק אשר קיים מספר שנים ברשת, סביר להניח כי אתר זה רלוונטי יותר מאתר כם החדש אשר
עלה לאוויר רק אתמול או לפני חודש, והנחה סבירה זו מניחים גם מנועי החיפוש. ומכאן הצורך בזמן ובסבלנות, נצלו את הזמן לשיפור תמידי של האתר, להוספת תכנים, לעידכון תכנים.
זיכרו: גוגל אינו אוהב אתרים סטטיים, כאלה שדפפיהם השונים אינם משתנים, גוגל סורק דפים אלה ומבחין בשינויים אם נעשו.
האתר הטוב ביותר והרלוונטי ביותר יאבד מיקומים אם ישאר סטטי לאורך זמן.

 
 PageRank - דירוג האתר
אל תייחסו חשיבות מרובה מדי לנושא זה, גוגל משאיר את נושא ה Rank אז Page משיקולים זרים, שיקולים אשר לעניות דעתי הינם שיקולים מסחריים גרידא ועל כך ארחיב במאמר אחר.
שהרי גוגל יודע טוב מכולנו את המציאות בתחום זה של החלפת קישורים, של קניית קישורים, של הקמת אתרי סרק לצורך יצירת קישורים, ובכל זאת נושא ה  Rank אז Page ממשיך להוות שיקול
בקידומו של אתר, אך חשיבותו מזערית.

תהליך הקידום:
א. זיכרו כי תהליך זה לא נגמר 'אף פעם'
ב. זכרו כי בזמן בו אתם מקדמים את אתרכם לעבר המקום הראשון, יושבים עוד בעלי אתרים, ומקדמי אתרים ולהם שאיפות דומות לשלכם, ועל כן המשיכו להוסיף תכנים, המשיכו לקדם.
ג. זכרו כי גם גוגל מעדכן ומתעדכן, וללא הרף, ועל כן מה שנכון היום, לא בהכרח נכון מחר, לימדו את גוגל, נסו להבין את דרך חשיבתו.

לסיכום:
טיפ ששווה מיליון: אינטואיציה: זה מה שעושה את ההבדל בין מקדם טוב למקדם בינוני.
ולמה אני מתכוון: גוגל משתמש במאות פרמטרים לצורך קביעת מיקומו של אתר זה או אחר. הרוב הגדול של פרמטרים אלה אינו ידוע לציבור, וגם לא למקדמי האתרים טובים ככל שיהיו,
ומכאן הצורך באינטואיציה, להבין מהם פרמטרים אלה, לנחש מהם פרמטרים אלה, אל תהססו לבצע נסיונות, ובתנאי שאין בנסיונות אלה כדי להפר כללים ידועים של עשה ואל תעשה בגוגל,
עיקבו אחר המתחרים שלכם, עיקבו אחר האתרים הממוקמים במקומות הראשונים, נסו להבין מה הם עושים טוב יותר מכם, מה הם עושים כדי לזכות בדרוג גבוהה. אל תנסו להעתיק תכנים, גוגל יגלה זאת מהר יותר משאתם חושבים.

חתונה חתונות

מבצעים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עסקים למכירה

מבצעים

אמיר מיילס- מרכז עסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר מיילס

מאת: אמיר מיילסקידום אתרים30/05/091141 צפיות
פרסוניפיקציה- האנשת גוגל המפתח להבנת גוגל ולקידום אתרים 1 . להכיר ולהבין את גוגל. ( לעניות דעתי זהו הכלל החשוב ביותר עבור מקדם האתרים ) א. רלוונטיות - בראש ובראשונה מנוע החיפוש גוגל שואף להציג לפני הגולש את תוצאת החיפוש הרלוונטית ביותר לשאילתת החיפוש, וחשוב ביותר להפנים כלל זה

מאת: אמיר מיילסייעוץ עסקי15/05/091129 צפיות
להכניס שותף לעסק- כן / ולא אחת מהקושיות היותר הגדולות עבור בעל העסק- השיקולים לכאן ולכאן הם רבים וכך גם ההתלבטות. מצד אחד שותף יכול למנף את העסק, להזרים לתוכו משאבים ויכולת שתביא לצמיחתו, ומאידך יש חששות רבים כמו: סכסוכים, נסיונות השתלטות על העסק, תביעות הדדיות וכו"

מאת: אמיר מיילסיזמות עסקית15/05/091173 צפיות
עסקים באינטרנט עסקי אינטנט הופכים מיום ליום ליום לאטרקטיביים יותר ויותר. נפחי החיפוש באנטרנט, כמות הרוכשים מוצרים, או המפרסמים , גדלים בהתמדה משנה לשנה, ובשל כך גם הפוטנציאל הטמון בעסקי האינטרנט השונים

מאת: אמיר מיילסמחקרי שוק07/05/091376 צפיות
טעויות של שפל כלכלי / או אם תרצו אופטימיות מול פסימיות בתקופות קשות לעסקים יש נטייה לעשות טעויות המאיצות את הידרדרות העסק, טעויות שנגרמות עקב שיקול דעת מוטעה, עקב לחצים כספיים כמובן. טעויות של שפל כלכלי / או אם תרצו אופטימיות מול פסימיות

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213858 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211846 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183693 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/173026 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172754 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172619 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172652 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica