בעידן של ריבוי מותגים על המדפים, כשכל מוצר וכל שירות מוצע ללקוחות על ידי כל כך הרבה חברות ויצרנים שונים, תוצרת מקומים או שיווק, אין ברירה אלא לעבור לקווי שיווק אגרסיביים וכן אין מנוס משיווק יצירתי. בשני המישורים, הן שיווק אגרסיבי והן שיווק יצירתי האינטרנט עונה על הצרכים בדיוק כך שהאופציה של שיווק באינטרנט היא האופציה האידיאלית. שיווק באינטרנט נועד לסייע הן לחברות המשווקות מוצרים ושירותים לקהל המקומי הישראלי והן עבור חברות ישראליות הפונות לעבר קהל בינלאומי. שיווק באינטרנט מציע את כל מגוון הפיתרונות הן של שיווק ישיר והן של שיווק סמוי לקהל מקומי ו/או לקהל הבינלאומי וכל זאת בפרק זמן קצר אז מה הפלא שרוב החברות המסחיות עובדות בשיטה של שיווק בינלאומי של המוצרים והשירותי שלהן?
שיווק באינטרנט - לחברות מסחריות מקומיות:
הקהל הישראלי אוהב לגלוש וזה עוד בלשון המעטה.הקהל הישראלי מכור לאינטרנט. לכן, שיווק באינטרנט הוא כל כךיעיל כשמדובר על החדרת מוצר, מיתוג, שיווק אגרסיבי של מוצרים קיימים ודרבון קהל להתחבר לשירותים מתקדמים - האינטרנט הוא הכלי היעיל ביותר העומד לרשות חברה מסחרית כאשר מדובר על קידום מכירות ללקוחות המקומיים. שיווק באינטרנט הוכיח את עצמו עם כל סוגי קהל היעד פרט לגיל השלישי (אנשים מעל גיל שישים אשר לא נוטים להעזר באינטרנט על בסיס קבוע). פרט לכך, ילדים מגיל חמש ומעלה צורכים מידע, משחקים, תקשורת חברתית ועוד באמצעות האינטרנט כך שכל מערך של שיווק באינטרנט יכול רק לפתוח לכם עוד דלתות.
שיווק באינטרנט - לארגונים ומוסדות ממשלתיים:
שיווק באינטרנט הוא לא רק צורך של חברות מסחריות אשר מוכרות מוצר או שירות תמורת כסף, שיווק באינטרנט נועד לקדם ארגונים, חברות ממשלתיות, תנועות חברתיות ותנועות פוליטיות. שיווק באינטרנט מקדם מועמדים למפלגות בבחירות ארציות, מועמדים לבחירות מוניציפליות, ארגונים חברתיים המנסים להגביר את המודעות לנושאים חברתיים וכו', גם אם זה לא למטרות רווח בכלל, הצורך להגיע לקהל רחב, בפרק זמן קצרובעלויות מינימליות, כל אלו הופכים את הערוץ של שיווק באינטרנט לאחר הערוצים העיקריים של גופים מסוג זה. ככל שארגון מוגבל יותר מבחינת תקציב פירסום והסברה, כך האופציה של שיווק באינטרנט היא אופציה קונקרטית.
שיווק באינטרנט - במיוחד עבור יצואנים:
שיווק לחו"ל הוא שיווק מאוד יקר. לשלוח נציגי מכירות אחרי הרבה מאוד שיחות בינלאומיות, עבודה מול משרדי פירסום זרים ופרסום מודעות בשפות זרות בכלי תקשורתזרים... הכל מאוד מסובך פרט לערוץ אחד יחיד ומיוחד והוא כאמור פרסום באינטרנט. פרסום באנטרנט מאפשר לחברות וארגונים ישראלים אשר רוצים לפנות לקהלים חדשים - להעביר מידע שיווקי, חומר פרסומי, חדשות, מבזקים ואפילו מצגות באינטרנט,בכדי להגביר את המודעות ולייצר צורך במוצר או בשירות שהינם תוצרת כחול לבן. גם כאן, כמו בסעיף הקודם, שיווק באינטרנט מהווה יתרין בשל העלויות הנמוכות יחסית וההפצה המהירה והיעילה בפרק זמן קצר יחסית.
שירותים מבוקשים באינטרנט, כמו בניית אתרים או אחסון אתרים , הם שירותים שלא באים לבד. חברות לפתרונות אינטרנט מציעות עוד כמה שירותים נוספים, כמו הפצה מהירה של תכני כתיבה שיווקית אשר מחזקים את רמת השיווקיות העצמית של האתר, קידום אתרים ועוד. אתם בתור בעלי אתרים נהנים מזה - כל השירותים שאתם זקוקים להם נמצאים תחת קורת גג אחת. הטיפול באתר שלכם מתרכז על ידי צוות אנשים ממגוון התחומים, והם מכירים טוב את האתר שלכם ומה הוא זקוק. למי יש זמן ללמוד קורס קידום אתרים או להתמקצע בבניית אתרים? לאף אחד! לכן עדיף לתת את זה לאנשי מקצוע שידעו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.