חפש מאמרים:
שלום אורח
25.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תדמית אישית למנהלים בדרך למיתוג אישי

מאת: מתי עובדיהמיתוג אישי 11/12/20101213 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תדמית אישית למנהלים בדרך למיתוג אישי

 

בעידן הנוכחי, בחברה ההישגית  בו אתה המנהל נחשף מדי יום לאנשים שבניהם ישנם כאלו העשויים

להשפיע על הצלחתך,ואף לשנות את מהלך חייך,עלייך להעביר מסרים קצרים ומדויקים בזמן קצר.

גורם מרכזי המשפיע והאחראי על מידת הצלחתך בחיים המקצועיים והחברתיים היא התדמית אותה אתה

משדר לסביבה.

התדמית הראשונית שהינך משדר היא זו שעל פיה אתה נשפט. לכן, המסרים שהתדמית שלך משדרת מהווים את הקשר הראשוני עם הלקוח והיא זו אשר תקבע האם האיתותים שלך משקפים את מלוא היכולת שלך.

האם אתה בין אלו המסוגלים להציג את עצמם טוב יותר מאחרים?

האם אתה מצליח לעורר במהירות אמון וביטחון? מקצועיות? מצליחנות?שהרי כולנו רוצים

להתחבר ולהיות חלק מהצלחה.

התדמית שלך תקבע אם אתה זה שתקודם או הקולגה שלך.

אם אתה זה שתסגור עסקה או המתחרה.

כדי למתג את עצמך גבוה מעל האחרים עלייך לשדר תדמית עצמית אפקטיבית.

המלה" תדמית" נגזרת  מהמלה  ד. מ. ה  כלומר חוסר ביטחון לגבי המהות האמיתית.

לכן כדי שהתדמית שלך תשדר את האיכויות הפנימיות והאמיתיות שלך יש צורך  לשווק

אותך ,להציג  את יתרונותייך ,לציבור בו אתה חפץ לקדם את עצמך בו,וזאת באמצעות דגש על

 האריזה שלך .

לעיתים האריזה שלנו משרתת ומקדמת אותנו ולעתים היא בולמת ומעכבת אותנו.

האריזה שלנו כוללת את המיומנויות התקשורתיות:

התקשורת המילולית – התוכן ואפיוני הקול.

התקשורת הבלתי מילולית-הויזואלית: שפת הגוף וההופעה החיצונית.

לעיתים כאשר יש חוסר הלימה בין המסרים המילוליים לבלתי מילוליים,יגבר המסר הבלתי

מילולי,ותוכנו הוא זה שיקבע.

מאחר וסיכויי ההצלחה שלך נתונים בידייך רצוי להתייחס למספר גורמים בהופעתך החיצונית.

 

קוד לבוש

 

רצוי לבחור את קוד הלבוש בהתאם לתדמית החברה,ולמסר אותו אתה רוצה להעביר.

הבגדים שלכם מדברים עוד לפני שפציתם את פיכם.

רצוי להיות מסונכרנים עם האופנה העכשווית, במידה ואתם רחוקים מצו האופנה הנוכחי, אנשים עלולים

להניח שמחשבותיכם ורעיונותיכם הם בהתאם.

יחד עם זאת רצוי מאד שתהיה התאמה בין פרטי הלבוש למבנה הגוף. שכן בעזרת הלבוש המתאים ניתן

 לשנות או לרכך גזירות גורל שנחתו על מבנה גופינו. כלומר באמצעות הבגד המתאים ניתן לטשטש את

 חסרונותינו ולהבליט את יתרונותינו.

בגד נכון יכול לעזור לנו להראות גבוהים או נמוכים עבים או דקים.

לצבעי הבגד מסר עז, גוונים כהים משדרים מקצועיות וסמכותיות, זו הסיבה שרצוי לאמץ חולצות

 מכופתרות בגוון אחיד, מכנסיים כהים, חגורה בצבע הנעליים. נעליים איכותיות מעור.[רצוי שתהיינה

 מתוחזקות היטב] גרביים בצבע הנעליים או בררת מחדל בצבע המכנסיים.

רצוי להציג חזות נקייה ומסודרת.

ושיער נקי ומטופח בעל עיצוב עדכני .במידה והקרחת מתקרבת לפדחת יש צורך לשמור על תספורת קצרה, או גילוח הקרקפת.[אנא הימנע מלהשתמש בקצוות שיער ארוכות כדי לכסות על הקרחת].

רצוי שהידיים והציפורנים יהיו מטופחות, והפנים מגולחות למשעי.

גם לאביזרים תפקיד מהותי, הם הסממן לסטאטוס שלך, התיק, הארנק, החגורה, העט, השעון, אבזם

החגורה וכמובן הטלפון הסלולארי.חייבים להיות איכותיים ועדכניים.

 

 

 



תגיות המאמר: תדמית, מיתוג, מנהלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתי עובדיה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתי עובדיה

מאת: מתי עובדיהמיתוג אישי 23/12/101279 צפיות
כיום יותר ויותר רופאים מבינים את חשיבותה של התדמית אותה הם משדרים. במפגש הראשון עם המטופל נוצרת תדמית הרופא,זהו בעצם הרושם הראשוני אותו משדר הרופא. רושם זה כמעט בלתי אפשרי לשנותו.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211606 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152704 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152447 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142968 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142915 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146896 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147120 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica