היכן אנחנו תופסים אותך היום?
בעבודה, עובד/ת בעבור מישהו (שכיר/ה) או עובד/ת בעבור עצמך (עצמאי/ת)?
אנחנו רוצים לשתף אותך היום בהבנה שנחתה אצלנו לאחרונה, הבנה שאת העיקרון שלה ידענו (במיינד) כבר במשך זמן ארוך, אבל ההיבט המעשי שלה וההבנה הרגשית התגבשו ממש לאחרונה.
כל כך הרבה ספרים מדברים על המשוואה הזו זמן=כסף.
רוברט קיוסקי בספרו אבא עני אבא עשיר נוגע בכך בהרחבה, הוא גם מסביר שהדרך היחידה להתעשר או להגיע לחופש כלכלי אמיתי היא לצאת מהמשוואה הזו.
אז מה כל כך חדש, למעשה זו ההבנה הרגשית.
הכתה בנו ההכרה, שכל עבודה שנעשה, בין אם אלו אפיוני אתרים, הקמת אתרים, ייעוץ שיווקי או אפילו קורסים לשיווק באינטרנט עדיין יש גבול לכמות השעות שאנחנו יכולים לעבוד ומתוך כך גם יש גבול להכנסה שאנחנו מסוגלים לייצר.
הבנו ביתר עוצמה שהדבר שאנחנו אוהבים במה שאנחנו עושים עכשיו... לפתח מוצרי למידה לקהל של בעלי עסקים. ומילת המפתח היא מוצרים דיגיטליים, מוצרים שאינם דורשים את הנוכחות שלנו כבעלי העסק לא בזמן המכירה ולא בזמן הלימוד. למעשה למוצרים דיגיטליים יש היום את הפוטנציאל להניב לנו תזרים מזומנים שאינו תלוי בנוכחות שלנו בעסק..
כמובן שבכדי שהכנסה פסיבית כזו תעבוד מילת המפתח היא שיווק. ובמקרה של מוצרים דיגיטלים הרי ששיווק באינטרנט זה הערוץ.
נכון יצירת מוצרים זו השקעה מיידית של זמן וגם כסף אבל הם חוסכים הרבה משאבי זמן בעתיד, אנרגיה.
חשוב לומר ששוק האפיליאייט או תוכניות השותפים גם הוא טומן בחובו אפשרויות ליצירת הכנסה נוספת ואפילו הכנסה פאסיבית.אם בחרת בשיווק תוכניות שותפים כמקצוע הרי שיש לתחום הזה כללים משלו ויש צורך להכיר וללמוד את השוק.
לבעלי עסקים חשוב לזכור שעלינו להקפיד על כמה כללים בסיסיים בבואנו לקדם מוצרים שכאלה, ראשית רצוי מאוד שהמוצרים שבחרנו לקדם יהיו מתחום העיסוק שלנו או מהתחום המשלים לעיסוק שלנו.
לדוגמא אם אני מטפל בעיסוי מוצרים נלווים יהיו שמנים, ספרים, ארומתרפיה וכו...
עוד טיפ חשוב, לעולם אל תקדמו מוצר שלא בדקתם את איכותו ואת היעילות שלו. אתם לא רוצים להכניס לעצמכם מקלות בגלגלים ולפגוע בשם ובאמינות שלכם כבעלי מקצוע.
קחו את הזמן ובדקו מה מתאים לכם ומה לא.
בהצלחה.