בשנים האחרונות הפך האינטרנט למקור ראשי של אינפורמציה. זמינות המידע והקלות בה כל אחד יכול לאתר את מבוקשו, הולידו סוג חדש של צרכן מידע, אחד שיודע מה הוא רוצה ויודע איך לאתר זאת.
בתוך כל בליל המידע הזמין, הפכו אתרי המאמרים לפקטור מרכזי ולצינור ראשי של אינפורמציה. הרעיון של מקום אחד, המאגד בתוכו תוכן מקצועי, הנכתב על ידי מי שמבין בתחום, נתן פרשנות חדשה למושג "כתיבה חופשית" והפך את אתרי המאמרים לכוח. כוח שניתן בעיקר למי שמשכיל לעשות בו שימוש נכון.
באם נסתכל באופן רציונאלי על הפוטנציאל הגלום בהפצת מאמרים באתרי מאמרים, נבין שמדובר בכלי שיווקי רב עוצמה, אשר ניתן לכל בעל אתר או עסק במסגרת אידיאולוגיה של חופש המידע.
היום כל אחד שרוצה, יכול להשתמש בפלטפורמה של אתרי מאמרים על מנת להפיץ ולתת מידע בעל ערך. אם בעבר היית צריך להתחנן לכל עורך עיתון שיכניס שורה שתיין על העסק או לשלם סכומי עתק על כתבת תדמית, היום אתה רק צריך לדעת מה אתה רוצה לומר וליצור לעצמך מאמר. היכולת לפרסם את המאמר, בחינם ובקלות, במקומות אחרים ברשת ולא רק באתר הבית שלך, לוקחת את המשנה הפרטית שלך ומתרגמת אותה לנחלת הכלל, כך שהמסר שלך מגיע לכמות נכבדת של קוראים.
היכולת המופלאה הזו יצרה אצל בעלי עסקים ואתרים טכניקת מיתוג חדשה לגמרי. במה אותנטית למסר השיווקי, ללא צורך בהשקעת סכומי כסף או בזבוז משאבים. אתרי מאמרים מקיימים דיאלוג פורה בין הקוראים לכותבים, בין בעלי העסקים ללקוחות פוטנציאלים, הכול בשם חופש המידע. אני נותן מהניסיון והידע שלי כבעל מקצוע ואתם כצרכן הולך ולוקח וברבות הימים, כשתצטרך את השירות שלי, וודאי גם תהפוך ללקוח.
מעבר לפתיחת ערוץ תקשורת אפקטיבי בין בעל הידע (איש המקצוע) לצרכן, כמעט מבלי להרגיש הצליחו אתרי המאמרים לעשות דבר נוסף. לסייע לאתרים לקדם עצמם בגוגל.
מטבע הדברים, מקום המאגד בתוכו מידע רב כל כך, המתעדכן במהירות ועל בסיס יומי, מושך אליו כותבים וגולשים רבים. גולשים וכותבים זה כוח וכוח מתורגם באופן ברור לתוצאות טובות יותר במנועי חיפוש. אותם בעלי מקצוע שמפיצים מאמרים באתרי מאמרים, מבטיחים שהפרמטר החשוב ביותר מבחינת מנועי חיפוש, הלו הוא הפרמטר של התוכן, ימשיך להתעדכן. הם מעבים את אתרי המאמרים והופכים אותם למפלצת, מה שמחייב את גוגל לסרוק את האתר לעיתים קרובות מאוד, לעיתים על בסיס יומי. המיקום הטוב במנועי חיפוש מושך אליו קוראים, קוראים הופכים ללקוחות וכך מסתובב לו הגלגל ומשרת את כולם. בעלי עסקים וגולשים.
תוסיפו לזה את היכולת של כותב המאמר לבנות קישורי תוכן אל האתר שלו ולפרסם תגיות רלוונטיות בסוף המאמר ותקבלו תשובה גם לפרמטר של קישורים איכותיים.
שימוש באתרי מאמרים הוא חיוני היום לכל בעל עסק או אתר, המבקש להיות שם באותה זירת אינפורמציה. המהירות שבה דברים מתרחשים באינטרנט, מחייבת הכנסת תוכן רלוונטי, עדכני ולא פחות חשוב, מחייבת יצירת ערוץ תקשורת עם הלקוח הבא.
לקוחות פונים למי שהם מוצאים, זו עובדה. הפצת תכנים באתרי מאמרים מאפשרת לך לא רק להיות שם, אלא גם לתת את הטוב ביותר.