כל בעל עסק יכול להגדיל חשיפה, לקדם עצמו במנועי חיפוש ולבסס את מעמדו כאוטוריטה בתחומו, באמצעות הפצת מאמרים באתרי מאמרים. באם אתם עדיין לא עובדים עם אתרי מאמרים, הנה כמה סיבות מדוע את ם חייבים את זה לעסק שלכם וכמה טיפים איך לעשות את זה נכון. לקרוא, ללמוד וליישם !
להגיע לכמה שיותר קהל- אתרי מאמרים הם אתרים בעלי תוכן רב במגוון רחב של נושאים, כך שהם מושכים אליהם גולשים רבים ומהווים מקור חשוב לאינפורמציה. לא פעם כאשר גולש מעוניין למצוא מידע, הוא פונה ישירות לאתר מאמרים, התוצאה- תנועה גבוהה של גולשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים.
פילוח מדויק יותר של לקוחות פוטנציאלים הפצת מאמרים באתרי מאמרים, מאפשרת לנו להגיע לכמות גדולה יותר של גולשים ולא פחות חשוב, מאפשרת לנו לפלח את הקהל ולהגיע לאנשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים. כל אתר מאמרים מכיל סיווגים שונים לפי קטגוריות, כך שכל אחד יכול לחשוף את תכניו המקצועיים אל הקהל המתאים לו ביותר.
קידום אורגני במנועי חיפוש- חלק ניכר מעבודת הקידום מתבססת על תוכן ועל קישורים. הפצת מאמרים באתרי מאמרים, מאפשרת לנו להפיץ באינטרנט תוכן איכותי, מותאם לגוגל ולקשר ממילת מפתח רלוונטית, אל אתר הבית שלנו. מעבר ליצירת קישור תוכן, המדורג בגוגל כקישור איכותי, הליך הפצת מאמרים באתרי מאמרים כולל הכנסה של תגיות (מילות מפתח) בניה נכונה של כותרות, שיוך לפי קטגוריות ועוד. כל אחד מהאלמנטים הללו מסייעים לבעל העסק לקדם את עצמו באינטרנט.
יצירת מיתוג ויחסי ציבור כאשר אנחנו עושים עבודת הפצה באתרי מאמרים, אנו מפיצים את התכנים תחת שם העסק או במקרים בהם אנו המותג, תחת השם שלנו. לאורך הזמן, עם הגדלת כמות התכנים באתרים השונים, המותג שלנו תופס תאוצה ומבסס עצמו ברחבי הרשת. בנייה של מיתוג באמצעות אתרי מאמרים מאפשרת לנו לבסס את השם המקצועי שלנו, ליצור חשיפה ולהבטיח שגם כאשר לקוח פוטנציאלי שומע עלינו ממקור אחר, ברגע שהוא מחפש אותנו בגוגל, הוא רואה עדות למאמרים מקצועיים ברחבי האינטרנט.
רוצים להצליח לקדם את העסק באמצעות הפצת מאמרים באתרי מאמרים ?
הנה שלושה דברים שאתם חייבים לזכור !
- זו לא רק ההפצה זה גם מה אתם מפיצים שימרו על תוכן אובייקטיבי, בעל ערך לקורא. כאשר הינכם מפיצים מאמר באתרי מאמרים, שימו לב שאתם בוחרים תכנים בעלי ערך מוסף ולא תכנים המפארים אתכם או את העסק. כל הרעיון של הפצת תכנים ברשת, מבוסס על היכולת שלכם לתת מהידע המקצועי שלכם ולסמוך על הקורא שיידע למצוא אתכם לבד, באם יזדקק לשירות.
- זו לא רק ההפצה זה גם איך אתם מפיצים הקדישו מחשבה להזנת המאמר. אתרי מאמרים יכולים להוות פלטפורמה מעולה לקידום ומיתוג העסק ולכן חשוב להזין נכון את המאמר ולהשקיע זמן בבחירת הקטגוריה, מילות המפתח, הגדרות החיפוש ועוד. כל פעולה שתעשו בעת ההזנה תקבע את קצב הצלחת המאמר במנועי חיפוש.
- זו לא רק ההפצה זה גם איפה אתם מפיצים חשוב לוודא שאנו מפיצים את התכנים באתרי מאמרים חזקים, עם מספר רב של מבקרים והופעות במנועי חיפוש. אם אתם עוסקים בתחום נישתי, מומלץ לבדוק גם אתרים המוכרים שמתמחים בתחומים אלה, זאת על מנת להגיע לקהל מדויק יותר. דרך אחת לקבל אינדיקציה היא לבדוק אילו אתרי מאמרים עולים בחיפוש רלוונטי לתחום שלכם.
הפצת מאמרים באתרי מאמרים יכולה לעשות הבדל מהותי בעסק שלכם ולכן חשוב להתייחס אליה כחלק מהליך השיווק והמיתוג של העסק.