מידי חודש פונים אלינו עשרות לקוחות דרך אתר האינטרנט שלנו ומבקשים לברר מחירים על בניית אתרים באינטרנט. אותם לקוחות מגיעים אלינו ומבקשים לקבל הצעת מחיר על בניית אתר מבלי שהכינו לעצמם מראש את מטרות האתר, קהל היעד שלו ואת סגנון האתר שאותו הם מעוניינים להקים.
במאמר הבא תוכלו ללמוד כיצד להתכונן מראש לפני פנייה אל חברת בניית אתרים לצורך קבלת הצעת מחיר על בניית אתר אינטרנט.
השלב הראשון והחשוב מכל הוא קביעת סוג האתר. האם זהו יהיה אתר תדמיתי שייצג אתכם באינטרנט או חנות אלקטרונית שתפרסם את המוצרים שלכם? שני הסוגים מטרתם היא למכור ולשווק אתכם באינטרנט אך המחיר משחק תפקיד בבחירת סוג האתר. בניית אתר תדמית זול יותר מאשר בניית חנות אלקטרונית.
השלב השני נועד לסייע לכם ליישר קו עם חברת בניית אתרים שאליה אתם פונים והוא מציאת אתרי אינטרנט עם עיצוב שמתאים לקו המחשבה שלכם ושסגנון דומה תרצו גם באתר שלכם. כך חברת בניית האתרים תוכל לדעת בדיוק איך אתם מציירים בראש את האתר ותנסה להתאים את עצמם אליכם בצורה מקסימאלית. כמובן שבמידה ולדעת מעצבי החברה העיצוב אינו הולם את העסק שלכם ונדרש עיצוב ברמה גבוהה, מעצבי החברה יסייעו לכם ויעזרו לכם להגיע להחלטה הנכונה.
השלב השלישי הוא גודל האתר והיקף המערכות הפועלות בו. לאתר גדול עם כמות גדולה של דפים יש השפעה רבה במחיר הסופי של בניית אתרים. אם תרצו אתר שבו תוכלו לעדכן באופן עצמאי את האתר ללא עזרה של חברת בניית אתרים, תצטרכו לשלם תוספת עבור פיתוח מערכת לניהול עצמאי של האתר. יש לכך יתרונות וחסרונות.
לאחר שהכנתם לעצמכם את שלושת השלבים הללו, אתם מוכנים לפנות אל חברות בניית אתרים לשם קבלת הצעת מחיר על בניית אתר לעסק.