הרושם הראשון הוא הקובע, ובעסקים 'שזמן הוא כסף', ניצול הדקות הראשונות ומשיכת תשומת לב הלקוח, על ידי העברת מסר קצר הוא משמעותי. רגעים ראשונים אלו יקרים ביותר, סרטי תדמית עונים בדיוק על דרישה זו. סרט תדמית קצר בן 4 דקות מסוגל לכלול בתוכו יותר מעשרות מסמכים והחשוב מכל הזיכרון הוויזואלי התנועתי נחרט טוב יותר.
סרטי תדמית יכולים לשמש ככלי שיווקי וכפתיח בפגישה עסקית. ניתן לשלוח אותם ללקוח או לשלב באתר האינטרנט. סרטי תדמית באינטרנט מבהירים בצורה קצרה, קלה וקולעת את המסר המרכזי. קל יותר לראות ולשמוע מאשר לקרוא. כתיבה חייבת להיות מפורטת וארוכה יותר, סרטי תדמית הם "קצר ולעניין" אפילו גולש ללא הרבה סבלנות יראה את הסרטון עד הסוף.
סרטי תדמית העשויים היטב משדרים יוקרה ומקצוענות, המסר יכול להיות מועבר על ידי קריינות בלבד או בצרוף סרט המראה פעולת המכשירים או תמונות מהעסק, כול זה בדרך נעימה ברורה קולחת ומעניינת.
בעזרת סרטי תדמית באינטרנט אפשר "לבקר" במקום העסק מבלי לצאת מהבית, עצם העובדה שהחברה השקיעה בעשיית סרטי תדמית ומאפשרת ביקור בעסק משדרת אמינות.
סרטי תדמית קבלו תנופה בשנים האחרונות והם אינם אופנה בת חלוף, זהי דרך שיווקית שהוכיחה את עצמה כדרך משתלמת בטווח הארוך של 'עלות מול תועלת' סרטי תדמית הוכיחו את עצמם והפכו להיות לחלק בלתי נפרד מהמצגות והפרסום של החברות המובילות בעולם.
הכנת סרטי תדמית דורשת מקצועיות וידע בתחום העסקי והשיווקי. כשמגיע הזמן לבחור חברת הפקות, בחרו בחברה העוסקת בהפקות בעלי אוריינטציה שיווקית, שיש בידה הידע של כתיבת תסריט, צילום, קריינות ועריכה. לכל שלב ושלב ממרכיבי ההפקה של סרטי תדמית יש השפעה על התוצר המוגמר.
http://www.visual-trigger.com