משרדים או כל מבנה עסקי אחר, יש להם תמיד מטרה ליצור לעצמם תדמית המתאימה להם, תדמית שתצליח למשוך את קהל הלקוחות,ולשדר את המסר השיווקי של המשרד או העסק.
משרדים ועסקים רבים משתמשים באמצעים שונים במטרה ליצור תדמית עסקית שיווקית , יש מי שישתמש ברהיטי משרד שישדרו מסר קליל ותוסס, ויש עסקים שירצו דווקא לספק לעסק שלהם דקורציה בסגנון הרטרו משום שהם רוצים ליצור לעצמם תדמית של רטרו.
ויש משרדים שישתמשו דווקא בדלתות כניסה המשדרות יוקרה ופאר ואשר מעניקות למשרד תדמית של משרד מפואר ורציני.
דלתות כניסה למשרדים יכולות להיות עשויות מחומרים שונים ובעיצובים שונים, דלתות כניסה למשרד יכולות גם לפעול בשיטות שונות, יש דלתות כניסה למשרדים שיפעלו באמצעות אינטרקום ויש דלתות כניסה למשרדים שיפעלו באמצעות חיישן אוטומטי.
דלתות כניסה למשרדים צריכות להיות מותאמות לסוג המשרד, לקהל היעד של המשרד ולתדמית שאותו המשרד רוצה להשיג. בנוסף לכך דלתות כניסה למשרד צריכות להיות דלתות שיספקו למשרד רמת בטיחות גבוהה ויצמצמו כמה שיותר את הסיכוי לפריצות למשרד.
לכן אם יש לכם עסק או משרד כלשהו ואתם שוקלים להחליף את דלת הכניסה למשרד שלכם, כדאי שתשקלו היטב איזה סוג של דלת אתם רוצים שתהיה במשרד, מהי רמת הבטיחות שאתם רוצים שתהיה במשרד, ואיזה מסר אתם רוצים לשדר לקהל הלקוחות שלכם, ועוד.
כך למשל אם אתם עסק שמספק שירותי מיחזור סביר שתרצו שתהיה לכם דלת שעשויה מחומר ידידותי לסביבה שמשדרת מסר תדמיתי אקולוגי, ואילו אם יש לכם משרד המספק שירותים פיננסיים כלשהם סביר שתרצו שתהיה לכם דלת כניסה מפוארת ומעוצבת שתהיה מרשימה עבור הלקוח ותגרום ללקוח תחושה שמדובר במשרד רציני ומכובד.
דלתות כניסה למשרד יכולות ללמד את הלקוחות הרבה על אופיו של המשרד, לקוח שנכנס למשרד שיש לו דלת כניסה מוזנחת ובלויה יכול לחשוד שמדובר במשרד שאינו משקיע בכל מה שקשור ליצירת תדמית, וליצירת חווית לקוח נעימה, או שאולי אין לבעל המשרד מספיק כסף כדי להשקיע ברכישת דלת כניסה מעוצבת וחדשה.
לעומת זאת לקוח שנכנס למשרד שיש בו דלת כניסה מעוצבת ומרשימה יחוש מיד שמדובר במשרד רציני שמשקיע גם בעיצוב המשרד וביצירת חווית לקוח נעימה ונוחה.