כולם יודעים את ערכו של סרט תדמית עשוי טוב, כאשר מחפשים חברת הפקה עבור הסרטת סרט תדמית מתברר כי קיים פער גדול במחירים בין חברות ההפקה. ההבדל בדרך כלל הוא ביכולת ובכישרון במקוריות המחשבה בכתיבת התסריט ובצילום.
מהן הנקודות אותם כדאי לדעת לפני התחלת תהליך הכנת סרט תדמית. דבר ראשון הוא אורך הסרטון. סרט תדמית המוקרן באתר האינטרנט או נשלח ללקוחות לצפייה במשרדים חייב להיות קצר, בין ארבע לשש דקות גג, ועדיף קצר מארוך.
סרט תדמית ,כשמו כן הוא, התדמית. לכן חשוב שיצולם במצלמת כתף מקצועית, עם התאורה המתאימה ויצולם על ידי צלם מקצועי. סרט תדמית חייב לדבר אל הצופה ישירות ובגובה העיניים. סרט תדמית משמש לצרכי שיווק לכן הטקסט צריך להתאים לקהל רחב ומגוון. צריך שיהיה מכוון ומדויק וללא תחכומים מיותרים, אך עם כל זאת לשמור על מקצב, לא מהיר מידי אך בשום פנים לא איטי. לשנות את זווית המצלמה ולאפשר לה לקלוט את המקסימום אך מבלי לשעמם.
הכנת סרט תדמית קצר בין ארבע לחמש דקות עלותו גבוהה יותר מסרט ארוך בין 15 דקות. המיומנות להעביר מסר ברור, קצר ומקיף, בזמן קצר דורש כישרון וידע שיווקי ופסיכולוגי כאחד. השימוש הנכון והמדויק בשפה המדוברת, כושר בימוי, צילום ועריכה נרחבים. קחו בחשבון שעבור סרטון קצרצר יש צורך לצלם לפחות 10 שעות. משפע צילומים זה לבחור ולאגד לקט מוצלח ושזור כהלכה ולהפיק סרט תדמית שיהיה מושך וישמש כדלת לכיוונכם.
זכרו שסרט תדמית הוא חלק בלתי נפרד בימינו בדרך השיווקית, למכירת מוצרים או שירותים. לכן חשוב שיספק לכם שירות אמין, יחדור לתודעה ויגדיל את רשימת הלקוחות הפעילים.