<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } A:link { so-language: zxx } -->
מה זה קידום ממומן בגוגל PPC?
קידום ממומן בגוגל PPC ( Pay Per Click) נקרא גם תשלום פר הקלקה בו המפרסם משלם בהתאם לכמות ההקלקות של קהל היעד, כלי המבטיח למפרסם כי רק הגולשים אשר מעוניינים במוצריו או בשירותיו יקליקו על מודעת הפרסום. כמו כן, המפרסם לא צריך לשלם עבור חשיפה לגולשים אשר אינם מהווים לקוחות פוטנציאליים.
קידום ממומן בגוגל מאפשר גמישות רבה הכוללת: קביעת מיקום הופעת הקישור בדף, הביטויים בהם הוא יופיע, מספר ההופעות בכל קישור ועוד פרמטרים רבים בהתאם להעדפה האישית של המפרסם. קידום ממומן בגוגל PPC מהווה את הכלי היעיל והמהיר ביותר לחשיפה המונית בפני לקוחות פוטנציאליים המעוניינים בשירות או המוצר שאתם מציעים. קידום ממומן בגוגל אשר מבוצע באופן מקצועי עשוי להגדיל בצורה משמעותית את איכות הגולשים המהווים לקוחות פוטנציאליים. חשוב לציין, קידום ממומן בגוגל PPC מהווה כלי קידום משלים לקידום אתרים אורגני בגוגל, ולא באופן בלעדי.
למה כדאי לעשות קידום ממומן בגוגל PPC?
קידום ממומן בגוגל מייצר אפקטיביות של הקמפיין במהירות. כמו כן, בטחון יחסי בהחזר ההשקעה הראשוני במסע הפרסום. יתרה מכך, קידום ממומן בגוגל PPC מאפשר גמישות רבה במהלך הקמפיין באופן מיידי למשל- שינוי תוכן המודעה ושינוי פרמטרים נוספים.
כיצד מנהלים קמפיין המבוסס על קידום ממומן בגוגל?
ניהול קמפיין אשר מבוסס על קידום ממומן בגוגל מתבצע באמצעות ממשקי ניהול. כלומר, למפרסם יש מסד ניהול נתונים אליו הוא יכול להיכנס באופן שוטף על מנת לעדכן את הקמפיין. אומנם מסד ניהול הנתונים זמין באופן שוטף לכל משתמש, אולם מומלץ בחום שאיש מקצוע מנוסה בתחום יטפל בכך על מנת להפיק ממנו את המיטב ולהשפיע על קידום המודעה במילות החיפוש הפופולאריות ביותר בעלות הנמוכה ביותר.