יש הרבה כישורים שאתה צריך לפתח כמשווק רשתי, יש יותר כישורים שאתה צריך כיזם וכבעל עסק, אך הפעם אני אתמקד בכישורים הבסיסיים ביותר, הכישורים שעליהם אתה בונה את העסק שלך. כישורים שבעזרתם אתה יכול לבנות ארגון גדול ולהרוויח לפחות 10,000 שקל בחודש.
הראשון - שיווק, אתה חייב לפתח את כישורי השיווק שלך אם אתה רוצה להצליח כיזם, כבעל עסק או שמשווק רשתי, לא משנה באיזה משבצת אתה נמצא, אתה חייב ללמוד שיטות שיווק שונות כדי לבנות את העסק שלך קדימה. שיווק הוא מדע המשיכה, זהו תהליך שהופך מבקרים ללקוחות שמשלמים עבור השירותים שלך.
אם אתה רוצה להרוויח יותר כסף אתה צריך להיות משווק יותר טוב, להבין את הלקוחות שלך, להבין איך מפיצים חושבים, מה תהליך קבלת ההחלטות שלהם ועוד...
השני - מנהיגות, היכולת שלך להנהיג היא אחד הפאקטורים החזקים ביותר למשיכה, כדי שאתה תמשוך אליך לקוחות ואנשי שיווק רשתי או מועמדים אתה חייב להראות להם שאתה מנהיג, שאתה מבין מה אתה עושה ואתה יכול להדריך אותם.
הדרך הטובה ביותר להיות מנהיג היא לתת לאחרים ערך בצורה של מידע שיעזור להם לבנות עסק מצליח ולהרוויח כסף. ברגע שאתה תופס את תשומת הלב שלהם עם המידע שלך, כול מה שאתה צריך לעשות כדי להיתפס כמנהיג הוא לקחת את עמדת המנהיגות ולהדריך אותם להצלחה. אתה יכול לשלוח מיילים עם עצות או שאתה יכול לערוך הדרכות אישיות, יש הרבה דרכים, הכי חשוב שתיקח יוזמה ותראה שאתה מנהיג.
שלוש - ההזמנה, בעזרת היכולת הזו אתה חושף אנשים להזדמנות שלך, זו אחת היכולות הכי חשובות שיש משום שללא היכולת הזו המועמד שלך לא יראה את המידע שאתה רוצה לחשוף בפניו. כדי לך מאוד להתאמן על תהליך ההזמנה כדי להצליח להעביר לאנשים את ההרגשה שכדי להם לעבור על המידע שנתת להם.
ההזמנה היא למעשה הקריאה לפעולה שלך, אלו המילים שיוצאות לך מהפה שגורמות למועמד שלך לעבור על המידע. היכולת הזו חשובה מאוד במיוחד בתחילת הדרך משום שהיא משמשת בפנייה שלך לשוק החם.
ארבע - שכפול, הרבה אנשים שנמצאים בשיווק רשתי שמעו על המילה הזו אבל הם לא מבינים באמת מה היא אומרת. היכולת לגרום לשכפול בארגון שלך היא מאוד מורכבת. לרוב אתה לא תהיה מסוגל לעורר שכפול ברמה מאוד גבוהה. רוב המפיצים חושבים ששכפול זה לגרום לאנשים שצירפת לעשות את מה שאתה עשית. זו השקפה מאוד כוללת ויש הרבה רבדים לעיקרון השכפול, אחד מהם הוא הנושא של שימוש בכלי מידע.
אני מכיר המון מפיצים שעד היום מנסים להסביר את תוכנית התגמול שלהם ולהסביר את הרכיבים של המוצרים ולמה הם עוזרים ואיך משתמשים בהם. אפשר לשבת איתם במשך שעות והם ישפכו עליך מידע, במקום שאתה תצטרך לזכור את הכול ולהסביר את זה פעם אחר פעם אחר פעם - אתה צריך שיהיו לך כלי מידע שיספקו את הכול עבורך.
כמו דיסקים, DVD ,חוברות, אתר אינטרנט, סרטוני וידיאו ועוד.
השכפול נמצא גם בשלבי הכשרת המפיצים, האם יש תהליך שכול אחד עובר בו? האם יש סדרה מובנת של פעולות שכול אחד יכול לעשות כדי להגיע לדרגה הראשונה, הם יש תמיכה מהאפליין?
כמו שאמרתי, שכפול הוא נושא מורכב, ההבנה שלך תקבע את גודל ההצלחה שלך בעסק של שיווק רשתי. ככול שתלמד איך לשכפל את הארגון שלך יותר טוב ככה אתה תצליח להביא יותר תוצאות לך ולחברי הצוות שלך.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד