דמיינו לכם כזה מקרה:
שילמתם למעצב שיבנה לכם דף נחיתה, הכנתם טופס שהגולש משאיר בו פרטים,
והכנתם סרטון שהשקעתם עליו כמה שעות.
נכנסו לדף נחיתה שלכם 100 אנשים ואף אחד לא השאיר פרטים/קנה את המוצר
איך זה גורם לכם להרגיש?
עכשיו הבנתם שמשהו פה לא עובד,ואני הולך ללמד אתכם את הדברים שעובדים הכי טוב בדפי נחיתה
בשביל לעשות שיווק נכון באינטרנט.
על מנת שתבצעו המרה של 10-20 אחוז ואפילו יותר.
בדף נחיתה טוב הגולש יודע שהוא הגיע למקום הנכון וקיימת בדף הצעה שהוא פשוט לא יכול לסרב לה.
כמובן שדף נחיתה טוב מדבר על מוצר\שירות אחד.
חוסר מיקוד בדף נחיתה היא אחת הסיבות העיקריות לאי המרת הגולשים.
העקרונות הכי חשובים לבניית דף נחיתה הם :
1)הזדהות-היכולת שלנו לגרום למועמד להרגיש שאני חוויתי את הבעייה שהוא חווה עכשיו
2)סקרנות-כותרת מסקרנת היא דבר נורא חזק.גורמת לנו לרצות לשמוע עוד. לדוגמא:
"בסרטון הבא אתם הולכים לגלות איך הרווחתי 1500 שקלים בשבוע!"
3)דיבור לרגשות-אל תדברו על מאפייני המוצר אלא על ההטבות שהגולש יקבל משימוש במוצר
לדוגמא: אני רוצה שתדמיין איך אתה קם ביום ראשון ב-12 בצהריים עם חיוך על הפנים ,
אתה מדליק את המחשב נכנס לחשבון בנק ורואה שהרווחת 2000 שקלים בזמן שישנת,
ואתה יודע שלא תצטרך יותר לעבוד בשביל מישהו אחר בחיים
אחת הדרכים לעשות זאת היא כמובן להיכנס לאתר הבא עבודה מהבית בו תלמדו גם על שיווק נכון של תוכניות שותפים
4)עקרון החתירה לעבר המטרה- המטרה שלנו היא כמובן שהגולש ישאיר פרטים,לכן בכל שלב נתקדם עוד צעד אחד
בתהליך.
מטרת הכותרת-שהגולש ימשיך לקרוא ויצפה בסרטון שהכנו
בסוף הסרטון אנו אומרים מלאו פרטים עכשיו לקבלת ההטבה
אני בהחלט מקווה שאתם משתמשים בתוכנת דיוור,בשביל ליצור מערכת יחסים עם הגולשים ולמכור להם יותר