אנחנו לא מוכרים או משכנעים, אתה צריך רק לחלוק את ההזדמנות ואת המוצרים עם אנשים.
אני בטוח שכבר שמעת את זה בעבר. המשפט הזה מעוות בצורה נוראית, המשמעות שלו אבדה ובגללו הוא גורם לכול כך הרבה אנשים לקבל את התפיסה המוטעית לגבי השיווק הרשתי.
שיווק רשתי הוא עסק של מכירות, אבל אתה לא איש מכירות, הכוונה היא שאתה לא צריך ללכת מדלת לדלת ולמכור את המוצרים שלך, אתה לא צריך להקים דוכן בקניון ולמכור את הסחורה של החברה שלך.
התפקיד שלך בתור משווק רשתי הוא לחלוק מידע על ההזדמנות העסקית שלך עם אנשים שביקשו את המידע הזה. זה לא אומר שאין מכירות, אתה לא מוכר בעצמך את המוצרים אבל אתה כן מרוויח עמלה על המכירות שלהם.
שיווק רשתי היא תעשייה שנולדה מתוך השיווק הישיר, אם אין מכירות בעסק הזה אז אי אפשר להרוויח כסף. אין עסק בעולם שלא מוכר מוצרים, זה לא אפשרי.
הסיבה שמפיצים אומרים לך שזה לא מכירות היא שהם מפחדים שאתה תחשוב שאתה צריך להיות איש מכירות שמנסה לעבוד על אנשים ולספר להם שקרים.
בכולנו יש תדמית של איש המכירות כאדם שאסור להאמין לו, אדם שמנסה לדחוף לנו משהו בזמן שהוא מנסה לגרום לנו להוציא כסף.
יש אנשי מכירות כאלה, לרוב הם לא מצליחים במיוחד משום שמכירות לא אמורות להתבצע בצורה הזו. כולנו יודעים שלקוח מרוצה הוא לקוח שחוזר פעם אחר פעם. אז למה לרמות את הלקוחות שלנו?
כאשר אומרים לך ששיווק רשתי זה לא עסק של מכירות אתה יכול לדעת שהאדם שמדבר איתך לא מבין דבר בשיווק או בעסקים. יכול להיות שהוא משקר לך או שהוא לא מבין זאת בעצמו, בכול מקרה אין לך מה להמשיך לדבר איתו משום שהוא בחירה גרועה בתור חונך.
בכול עסק אתה חייב לתת ערך עבור כסף, הסיבה שאנשים לא קונים את המוצר שלך היא בגלל שהם חושבים שאין לו מספיק ערך עבורם. הוא חושבים שהכסף שלהם שווה יותר ממה שהמוצר שלך מציע.
בשיווק רשתי אתה צריך להציג את ההזדמנות שלך ואת היכולת שלך להוביל אנשים. מתן ערך הוא אחד המפתחות להצלחה בחיים, האנשים שנותנים הכי הרבה ערך בעולם הם גם האנשים המצליחים ביותר ובדרך כלל הם אנשי שיווק ומכירות מעולים.
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - 7 השקרים של השיווק הרשתי