היום ומחר ההזדמנות האחרונה ליהנות מפעילות M?ller טבע בעיר הגדולה.
מאות אלפי אנשים הגיעו ל M?ller טבע בעיר הגדולה והספיקו ליהנות ממתחם הקונספט אותו הקימה M?ller בכיכר רבין במסגרת חסות למרתון תל-אביב אשר יתקיים ב-14.5.2010
כמאה אלף איש נהנו ממגוון מוצרי מולר בפעילות מתחם "טבע בעיר הגדולה" אשר זוכה להצלחה גדולה.
M?ller משיקה בימים אלו פעילות ייחודית מתחם קונספט – "טבע בעיר הגדולה" במסגרת חסות למרתון תל-אביב, אשר יתקיים ב-14.5.2010. לקראת המרתון הציבה מחלבת M?ller מתחם קונספט, המשתרע על שטח של 150 מ"ר בכיכר רבין, בסמוך לעמדת ההרשמה למרתון תל-אביב.
הציבור הרחב יוכל להגיע ביומיים הקרובים ד'-ה' בין השעות 16:00-21:00 לאוהל, לטעום ולנסות את היוגורטים המובחרים של מחלבת M?ller והכל בחינם במקום.
מתחם הקונספט הוצב בכיכר רבין, החל מ-5.5.2010 ופועל בין השעות 16:00-21:00 בין הימים א'-ה',
במרכז האירוע השקת סדרת M?ller Mix - יוגורט BIO לבן במרקם קרמי ועשיר עם תוספות מפתיעות מהטבע. עוד על מוצרי דיאטה.
חברת M?ller הרחיבה לאחרונה את קטגוריית הMix-, השיקה טעמים חדשים ומפתיעים באריזות עם מכסים שקופים אשר מאפשרים לראות את התוספת הנבחרת. התוספות החדשות של M?ller Mix בטעמים מיוחדים כמותם טרם הושקו במדינת ישראל: גלילי ופל במילוי קרם בטעם אגוזים, שקדים מצופים בקרמל.
לקהל הרחב שהגיע לאוהל של מחלבת M?ller ניתנה האפשרות להכין לעצמו את היוגורט המועדף עליו עם התוספת המועדפת, מתוך מגוון תוספות שהוצעו לקהל, שאותה הוא בחר לפי טעמו האישי. ההשתתפות הינה חופשית וכל אחד יכול להיכנס, לטעום ולהיתנסות.
פעילות "טבע בעיר הגדולה" של מחלבת M?ller הינה חלק מחסות אותה מעניקה המחלבה למרתון תל-אביב אשר יתקיים ביום ו' הקרוב, 14.5.2010.
אורן תורג'מן, מנהל שיווק M?ller: "האסטרטגיה שמלווה את M?ller היא הקרבה לטבע. הטבע מרכז את כל הטעמים הנפלאים ביותר, את כל הרכיבים התזונתיים הבריאים ביותר, וכל מה שאנו עושים הוא לייצר מהם מוצרים נפלאים המתקרבים ככל האפשר בטעם, בריח ובמרקם למקור – הטבע. אנו שמחים להביא לתושבי העיר הגדולה את טעמי ואיכויות הטבע ולהגיש להם את היוגורטים החדשים והמובחרים שלנו. כיוון שיוגורט M?ller משלב בתוכו הן טעם משובח והן בריאות, הוא מתאים לקהל הספורטאים בפרט ולקהל הרחב בכלל."
מחלבת M?ller הושקה לפני כשנתיים והציגה לקהל הישראלי מגוון של קטגוריות וטעמים חדשים בעולם היוגורט. בינואר השנה התרחבה M?ller לעולם הגבינות הלבנות והשיקה את white cheese M?ller. הגבינה החדשה משלבת את יתרונות הגבינה כתוספת יומיומית ואת יתרונות היוגורט הכוללים איכות, מרקם, יוקרה ופינוק וכמובן את הערכים המשותפים לשני המוצרים: בריאות וטבעיות. במוצרים יש תוספת של ויטמינים כמו ויטמין D החיוני בתהליך ספיגת הסידן, סיבים תזונתיים לפעילות תקינה של מערכת העיכול.
M?ller הוא מותג היוגורט מס' 1 בבריטניה, ומס' 2 בגרמניה, באיטליה ובכלל אירופה. החברה מייצרת, בנוסף ליוגורט, מוצרי חלב נוספים, גבינות וקינוחים.