(מתוך הבלוג של וינדמן הפקות אירועים)
מאי הוא של חודש הכרעות. הכרעות ספורטיביות, כמובן. הליגות בארץובעולם מתקרבות לקו הסיום והמתח מרקע שחקים. ואם הזכרנו מתח ספורטיבי, איןמשהו שמתאר טוב את המונח מאשר אירוע ה- "פיינל-פור" של הכדורסל הישראלי,שיתקיים השנה בין ה- 25 ל- 27 למאי. אירוע מסוג זה, רווי עניין ויצרים,דורש אירגון והפקה ברמה הגבוהה ביותר ואנו גאים שמנהלת הליגה בחרה ב"שיוינדמן הפקות אירועים" ליטול בו חלק.
אז מה זה הפיינל-פור?
למי שלא יודע, אירוע ה"פיינל-פור" הוא משהו חדש בנוף הכדורסל הישראלי.עד לפני שלוש שנים האלופה הייתה נקבעת בסדרת משחקי גמר (בדרך כלל הטובמ-5). ב- 2007 הוחלט שהאליפות תוכרע בטורניר של שני משחקי חצי גמר וגמר –הכל במטרה להגביר את המתח והתחרותיות.
על אירוע ה"פיינל-פור"
כאמור, ה"פיינר-פור" הוא הרבה יותר מתחרות ספורטיבית. מדובר באירועמתמשך של שלושה ימים המתקיים כולו בהיכל NOKIA ביד אליהו, ת"א. הוא יתחילכבר ב- 23.5 עם מסיבת עיתונאים שתהווה בעצם את יריית הפתיחה של האירוע.במסיבת העיתונאים ישתתפו נציגי כל ארבעת הקבוצות (בדרך כלל מאמן וקפטן),יו"ר המנהלת ועוד עשרות נציגי תקשורת.
מי יזכה ב- BMW?
במקביל במתחם החיצוני להיכל תתרחש פעילות במתחם ה- VIP המורכב מאוהלורחבה חיצונים בגודל של כ- 800 מ"ר במסגרתו יוכלו אורחי ה- VIP ליהנותמאוכל טוב ושתייה, כשלצידם מסך טלוויזיה ענק שיעביר את המשחק בשידור ישיר.באוהל יוצבו מכוניות ואופנוע של חברת BMW, נותנת החסות הראשית לאירוע.במשחק הגמר, אחד מהצופים יוכל לזכות במכונית היוקרתית אם יצליח לקלוע לסלמחצי מגרש. נותנת חסות מרכזית נוספת היא ה. שטרן, יצרנית התכשיטים, שתעניקאת טבעות האליפות בעיצובה למנצחים.
במסגרת ערבי החצי גמר והגמר ישולבו אומנים ולהקות ריקוד. בנוסף ייערכוטקסים ביניהם בחירת ה- MVP של העונה, מאמן העונה, חמישיית העונה עשרתהשחקנים של העשור ועוד.
הפלייאוף רק התחיל ואנחנו עדיין לא יודעים איזה קבוצות תשתתפנהבאירוע – אבל בדבר אחד אנחנו בטוחים: ה"פיינל-פור" שוב לא יאכזב.
(התפרסם לראשונה בבלוג של וינדמן הפקות אירועים)