תכנון אירועים אינו מה שהיה פעם. כמו כל תחום אחר, גם תחום האירועים מתעדכן ומתאים את עצמו לשינויי העידן המודרני. עלינו כמתכנני אירועים, להיות עם היד על הדופק בכל הקשור למגמות וטרנדים הרווחים ברחבי העולם בתחום דינאמי זה. אז מהו אירוע מוצלח? כזה המתוכנן לפי פרמטרים עדכניים שלוקחים בחשבון את העידן המודרני בו אנו חיים - מהיבט טכנולוגי, חברתי וסביבתי.
אז לפניכם , אם כן, שבעה דגשים לתכנון אירוע מושלם בעידן המודרני.
שילובה של המדיה החברתית
המדיה החברתית ניכרת בנוכחותה בשנים האחרונות וכעת בשנת 2010 , על מפיקי האירועים להתאים את עצמם ולכוון לאירועים שסדר הגודל שלהם נע בין אירוע קטן לגדול.
אירוע משולב
אירוע היברידי הוא הטרנד החם ביותר בענף לשנת 2010 .היברידי במקרה זה , במשמעות של וירטואלי ופיזי. משתתפי האירוע ואחרים בעולם יוכלו לצרוך בדיוק את אותם תכנים של האירוע.
הקטנת תקציבים אל מול הגדלת ציפיות
הדגש הוא יותר תוכן, פחות ראוותנות וחיסכון בעלויות.
פופולריות אירועים מקומיים
מחקר שנעשה לאחרונה בתחום האירועים לפי כ 1500 מומחים בתחום האירועים שמטרתו הייתה זיהוי טרנדים חדשים, מחזק מה שהיה ידוע כבר קודם– האירועים המקומיים חזרו להיות פופולריים. יותר ויותר מפגשים נערכים בסמוך לבתים, מה שיותר נוח למשתתפיהם מבחינת המרחק וכך נוצרת נוכחות יותר גבוהה.
תוכניות אסטרטגיות לניהול פגישות
יש להוכיח החזר על ההשקעה עבור פגישות של מתכנני אירועים, מעבר לשליטה בעלויות וסיכונים כמובן. יתרה מזאת, מומלץ להבטיח כי אותן פגישות מתוכננות ביעילות כך שהן נעשות מול לקוחות פוטנציאליים וממוקדים.
מעורבות חברתית
מים בבקבוק? לא לאירועים. למחזר? כולם כבר בהחלט יודעים איך. יחד עם זאת, ניתן יהיה בקרוב לראות עלייה משמעותית בפרויקטים הקשורים לשיקום הסביבה ולמעורבות חברתית קהילתית.
יצירתיות משפיעה על כל אירוע
שם המשחק הוא יצירתיות. הלקוחות ראו ושמעו הכל. ועדיין, מצפים לחידושים.
[ שי וינדמן - אירועי בוטיק יייחודיים לפי הזמנה. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר - הפקת אירועים ]