חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
עיצוב תדמית
   
 

בניית תדמית הבסיס להצלחה של כל עסק, חיה חכמוב

מאת: חיה חכמובמיתוג אישי 13/04/20101748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כשמדובר על בניית תדמית, לפני שאתם רצים אל האינטרנט, רשתות חברתיות או מומחים לשיווק, קחו את הזמן והבינו את המהות. בניית תדמית מתחילה מהיכולת שלנו להגדיר את העסק בפשטות, כך שנבסס לעצמנו תדמית נכונה ולא משהו שישתנה  כל יום בהתאם ללקוח הבא.

אחרי הכול, בניית תדמית מתחילה מלקיחת השליטה לידיים וביסוס הגרעין הרעיוני של העסק, איך עושים את זה, הנה כמה כללים שאתם חייבים ליישם, רגע לפני בניית תדמית נכונה.

הכללים לבניית תדמית נכונה
זוכרים את משחקי השאלות למה, מה, מי ואיך ששיחקנו שהיינו קטנים? זה בדיוק מה שהעסק שלכם צריך על מנת לבסס את עצמו ולבנות לו תדמית יציבה.

מה אני עושה: בניית תדמית מתחילה מההבנה מה אני עושה. לא מספיק להגיד אני מעצבת אופנה, אני אופה עוגות, אני רואה חשבון. אלה הם הגדרות מקצועיות שלכם, בשביל בניית התדמית שלכם, אתם צריכים להבין מה אתם עושים.

טיפ ליישום: הגדירו את העסק או המקצוע שלכם במשפט אחד, כסלוגן קצר או לחילופין בהצגה של 60 שניות. אם תצליחו להגיד ב60 שניות או במשפט, מה אתם עושים. תתקדמו צעד אחד לבניית תדמית איכותית לעסק.זכרו, הכול מתחיל מההגדרה הפשוטה שלכם למה אתם עושים.

למה אני עושה: הלמה. אף אחד לא באמת אוהב את הלמה, אבל הלמה הקטנה הזו, חיונית לכם לבניית תדמית שתחזיק לאורך זמן. זה יכול להיות כשרון או תחביב שהפכתם למקצוע, זה יכול להיות רעיון מקורי שלכם, תשוקה שבערה בכם מגיל צעיר או קריירה שנייה שבאה עם ההתפתחות שלכם כאדם. בניית תדמית שעושה את ההבדל ומשווקת אתכם טוב בחוץ, תהיה תדמית שהלמה שלה ברור לכם ומוקרן החוצה בכל פעולה שיווקית שתעשו.

טיפ ליישום- שבו עם עצמכם וענו על שאלת מיליון הדולר, אם הייתם יכולים להתחיל הכול היום מההתחלה, האם עדיין הייתם עושים את מה שאתם עושים. התשובה, תיתן לכם את הלמה ותקרב אתכם צעד אחד נוסף לבניית תדמית נכונה לעסק שלכם.

למי אני עושה: המונח קהל יעד אינו זר לכל בעל עסק, אך בשביל בניית תדמית שתחזיק לאורך זמן, אתם חייבים למצוא לא רק את הלמי, אלא מיהו הלמי הנכון. אם אני מפיק אירועים, האם נכון לי יותר לעניין קהל עסקי או פרטי, אם אני טכנאי מחשבים, האם אני מחפש לקוחות בתשלום חודשי או קריאות חד פעמיות, ברגע שאבין מי הקהל המדויק שלי, בניית תדמית תהיה קלה ויציבה יותר, כי אדע בדיוק למי אני פונה.

טיפ ליישום- קחו 3 מוצרים או שירותים שלכם ושרטטו את הלקוח האידיאלי לכל מוצר. זה ייתן לכם תמונה למי אתם בעצם רוצים לשווק ואיך הכי נכון לבנות את תדמית העסק.

 

איך אני עושה: לצד כל מה ולמי יש את ה -איך ועל מנת שתצליחו לבנות לעסק תדמית מתאימה, אתם חייבים להגדיר את השיטה שלכם. כל עסק מורכב מאנשים ולכל אחד שיטת התנהלות מתאימה יותר, ברגע שתבינו את הדרך שלכם לתת את השירות, תהיו קרובים צעד נוסף לבניית תדמית מתאימה לעסק שלכם . להבין את ה-איך ילמד אתכם איך הכי נכון לשווק, איך הכי נכון להתנהל למול לקוחות ולא פחות חשוב, איזו תדמית אתם רוצים לשדר במיתוג העסקי שלכם.

טיפ ליישום – רשמו בטבלה כמה צורות עבודה מקובלות בתחום עיסוקכם ואולי רעיון מקורי שלכם ובדקו עם עצמכם ולצד הרשימה הוסיפו עמודה של יתרונות וחסרונות, לאחר מילוי הטבלה, בדקו מה הכי מתאים לכם ואיך הייתם רוצים לעבוד.

בניית תדמית נכונה היא שלב חשוב בחייו של כל העסק, המבקש לשגשג ולפרוח. בעידן השיווק המהיר, חשוב שתדעו להגדיר נכון כמה שאלות פשוטות אך מהותיות, כך שלאורך כל הדרך בניית תדמית תהיה דבר טבעי, ברור ובר ביצוע בעסק שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
בניית תדמית, מיתוג אישי ועסקי, הצלחה בראיון עבודה
פנה עוד היום לשיחת ייעוץ 054-4423689
http://www.personalbranding.co.il/
brand@personalbranding.co.il
חיה חכמוב, כי מיתוג אישי מתחיל באנשים !
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה חכמוב

מאת: חיה חכמובמיתוג אישי 14/06/101435 צפיות
אנו חיים בעולם של מותגים. כיום, כמעט כל בעל עסק מבין שעליו ליצור תדמית עבור המוצר אותו הוא משווק. אך למעשה, כמעט כל אדם בעולם העסקים של היום צריך ללמוד למתג את עצמו ולפתח תדמית אישית אשר תקדם אותו מן הבחינה המקצועית. מהי תדמית אישית?

מאת: חיה חכמובפרסום באינטרנט24/05/101300 צפיות
בעולם שבו כל אחד מאיתנו הוא מותג, בין אם הוא עובד בחברה או בעל עסק עצמאי, תדמית אישית היא חלק ממה שמגדיר אותנו. וודאי כבר שמעתם בעבר את המונח הזה תדמית אישית וגם הקלישאה "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני כבר עברה לכם לא פעם ליד האוזן, אבל מתי לאחרונה עצרתם לבדוק מה התדמית האישית שלכם ?

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211595 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152697 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152440 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142959 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142906 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146884 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147109 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica