אנו חיים בעולם של מותגים. כיום, כמעט כל בעל עסק מבין שעליו ליצור תדמית עבור המוצר אותו הוא משווק. אך למעשה, כמעט כל אדם בעולם העסקים של היום צריך ללמוד למתג את עצמו ולפתח תדמית אישית אשר תקדם אותו מן הבחינה המקצועית. מהי תדמית אישית?
למאמר המלא...
|
בעולם שבו כל אחד מאיתנו הוא מותג, בין אם הוא עובד בחברה או בעל עסק עצמאי, תדמית אישית היא חלק ממה שמגדיר אותנו. וודאי כבר שמעתם בעבר את המונח הזה תדמית אישית וגם הקלישאה "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני כבר עברה לכם לא פעם ליד האוזן, אבל מתי לאחרונה עצרתם לבדוק מה התדמית האישית שלכם ?
למאמר המלא...
|
כשמדובר על בניית תדמית, לפני שאתם רצים אל האינטרנט, רשתות חברתיות או מומחים לשיווק, קחו את הזמן והבינו את המהות. בניית תדמית מתחילה מהיכולת שלנו להגדיר את העסק בפשטות, כך שנבסס לעצמנו תדמית נכונה ולא משהו שישתנה כל יום בהתאם ללקוח הבא.
אחרי הכול, בניית תדמית מתחילה מלקיחת השליטה לידיים וביסוס הגרעין הרעיוני של העסק, איך עושים את זה, הנה כמה כללים שאתם חייבים ליישם, רגע לפני בניית תדמית נכונה.
למאמר המלא...
|