שלום קורא יקר,
היום אני הולכת לחשוף אותך לחמשת השלבים האפקטיביים ביותר ליצירת תנועה לאתר שלך,
ברור כשמש שפרסום באינטרנט בעזרת קידום אתר ממומן , היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירת תנועה לאתרך,
קידום אתרים ממומן נעשה ב-2 מקומות עיקריים : מודעות פרסום במנועי החיפוש,-ומודעות פרסום ברשתות תוכן.
השקת קמפיין בגוגל אדוורדס של מודעות פרסום ממומנות, היא עבודה פשוטה וניתנת לכל אחד, אך חשוב ביותר להצלחה בזרימת התנועה היא התמדה במעקב ובקרה באופן שוטף.
לפנייך חמשת השלבים ליצירת קמפיין פרסומי מוצלח ופשוט לעשייה בגוגל אדוורדס:
1.מחקר ומציאת מילות מפתח,
2.קביעת מטרות ויעדים לקמפיין,
3. יצירת מס' מודעות על מנת לבחון סטטיסטית אילו מהמודעות "מוצלחת" יותר בתנועת ההקלקות ,
4.יצירת דפי יעד אטרקטיביים לכל מודעה ,
5.בקרה ומעקב למודעות.
חשוב לציין שכתיבה של מודעות פרסום דומה מאוד לכתיבה של כותרות שיווקיות ומושכות וממגנטות.
ב- 3 שורות מודעת הפרסום חייבת למשוך אליה גולשים, ולכן עליה להיות ממוקדת מילות מפתח, וכתובה בצורה שיווקית ומושכת תשומת לב.
איך מתחילים?
יצירת מודעה פרסומית מחייבת אותך קודם כל ללמוד על התחום בו אתה משווק.
טיפ קטן -הדרך הטובה ביותר היא ללמוד מהמתחרים שלך !!.
כנס למנוע חיפוש (גוגל, יאהו, וואלה וכ"ו...) הסתכל במודעות הממומנות על מילות המפתח והתבניות של מודעות הפרסום הקיימות כיום, מצא מילות מפתח אטרקטיביות עבור אתרך ואפיין את המילים למודעתך.
בשלב זה עליך להבין 2 דברים :
1. את השפה של הגולשים מהתחום שלכם.
2. באילו מילות מפתח הם משתמשים ? חפש מילים "נרדפות", וביטויים שיכולים למשוך לקוחות פוטנציאליים מהפלח שוק שלך.
המיקוד בעזרת מילות מפתח יעזור לך לקבל תנועת גולשים ממוקדת.
לא לשכוח שכניסה של גולשים שהגיעו "במקרה לאתרך" משמעותה הפסד כספי עבורך (הקלקות סרק).
מונחים חשובים:
1. מסע פרסום – כל קבוצות המודעות שלך. ניתן לפלח מסעות פרסום שונים לשיווק מוצרים שונים או למיקוד סביב אזור גיאוגרפי.
2. קבוצת מודעות – לכל מסע פרסום ניתן להגדיר קבוצת מודעות. קבוצת המודעות תהיה ממוקדמת במילות מפתח שונות לכל קבוצת מודעות ומטרותיה של כל קבוצה יכולות להיות שונות.
3. מודעות- ניתן (אף מומלץ) ליצור מס' מודעות שונות לכל קבוצת מודעות, למשל שימוש במודעה אחת למילות מפתח מסוימות, מודעה נוספת לשימוש במילים נרדפות, ומילה נוספת שתכוון למילים שנרשמות עם שגיאות!.
מבחן המודעה האפקטיבית:
הדרך הקלה ביותר לבדוק אם המודעה אפקטיבית ,היא פשוט ליצור מס' מודעות שונות ולבדוק את האפקטיביות של כל מודעה.
לאחר תקופת ניסיון, ניתן לבדוק את האפקטיביות של כל מודעה – כמה כניסות היא הביאה לאתרך , ומתוכם כמה כניסות הפכו ללקוחות
כתוב בתחילה 2 מודעות שונות ובדוק איזו אפקטיבית יותר, לאחר שבחרת במודעה הטובה יותר, צור גרסאות שונות שלה , עם מיקוד מילות מפתח שונה (שגיאות, נרדפות וכו'.)
על פי מחקרי גוגל, מודעות אשר הכילו הוראות פעולה לגולשים – זכו בהקלקות גבוהות יותר. אז מומלץ להכניס למודעות שלך את המילים כמו: "הזמן עכשיו" ,"קבל בחינם" ,"הורד בחינם" וכדומה...
טיפים חשובים:
*הייה ממוקד ושיווקי ,פחות פרגון עצמי .
*הניע את הגולשים לפעולה.
*השתמש במילות המפתח בכותרת המודעה, ובתוכן המודעה הפנימית.
צור דפי נחיתה מותאמים לכל מודעה. דף נחיתה חייב להיות בעל ניווט קל , להכיל את השירות עליו דיברת במודעה ולהוביל את הלקוח בזריזות לטופס או לחלופין לתשלום.
זהו להפעם , שמחתי להעביר לך את הידע על גבי מאמר זה-לפני שהמתחרה שלך יהיה לפניך ממליצה שכבר תצא לפעולה...!
לטיפים נוספים בתחום -לחץ כאן- ! !-
נתראה במאמר הבא...!
שלך
הילה מלכה-אור להב
יזמית מומחית לשיווק ומיתוג אינטרנטי-ויצירת הכנסות מהאינטרנט
המכתב רשום בלשון זכר אך מתייחס לשני המילים בהתאמה מלאה
כל הזכויות לפרסומים,מאמרים, ולתוכן שמורות להילה מלכה-אור להב