שלום קורא יקר...
האם גם לך קרה שזיהית מועמד (שאתה חושב שהוא מאוד טוב) מכר טוב שלך וניסית להראות לו שהוא יכול להרוויח הרבה כסף אם הוא יחליט לקחת חלק בפעילות – אבל משום מה הוא היה אטום לכל דבר שדיברת אליו ?
מאמינה שכן, זה אכן קורה לכולנו בשיווק רשתי ואם זה עדין לא קרה לך – מעולה! כעת תלמד להמנע שגם לך זה לא יקרה.
איפה הבעיה ,למה המועמד לא מגיב?
1, אתה הגעת להחלטה שהמועמד רוצה את ההזדמנות שלך ושהוא צריך להצטרף אליך, אתה "בא" ומשכנע אותו להצטרף להזדמנות שלך כי ... או אפילו כופה עליו את ההזדמנות שלך משום שלדעתך הוא יכול להצליח בה.
זו אינה הדרך ידידי!
אתה צריך לגרום למועמד להחליט בעצמו ולשקול את האפשרות הזו, שזה יהיה החלטה המלאה שלו להצטרף אל ההזדמנות אחרי שקלט את מה שאתה קלטת .
יש דרכים לעשות זאת - ובשביל זה נכתב המאמר !
להלן הטיפים:
ראשית קורא יקר אל תגיע ממקום של שיכנוע, נהפוכו תבוא מיתוך מקום שיש לך היום אפשרות לאפשר לאותו מועמד לייצר עוד הכנסה נוספת מלבד הקרירה שמימנה הוא מתפרנס ולשנות את אורח חייו שלו ושל משפחתו ולאפשר לו את ההזדמנות לקחת חלק ולשנות אורח חיים גם של אחרים.
אל תגיע ממקום של כוח ואגרסיביות, תגיע מעמדה חזקה ממנה הוא יכול להעריך אותך ולראות בך כמצליחן בתחומך וכדמות חיקוי,
כאשר אתה פונה אל "מנהיג" או מנכ"ל או כל אדם דומה –תתייחס אליו כאילו הוא כמו כל מועמד אחר, אל תפגין נוכחות שונה ומוזרה של "אני אוכיח לך" במצב הזה אתה רק תפנה לו את הבמה להרגיש יותר מצליחן ממך ולא זו המטרה!
תראה לו את הדרך באופן ברור ולא חלקי כיצד הוא יוכל לקחת חלק "בפרויקט" איתך ולייצר מזה הצלחה ויותר מזה תראה לו איך הוא יכול לקבל עליו את הזכות לשפר לעוד אנשים ומכרים את חייהם בזה שהוא יבחר את מי לחשוף לפרויקט – כך שהוא יראה בך מישהו שאיתו הוא רוצה לעבוד צמוד.
אין מצב שאתה תצליח לצרף מישהו לפעילותך ,אם אתה כל הזמן משדר לו שאתה "אולי תצליח".
הרי בס"הכ מה המועמד מחפש? מחפש אדם שיכול להדריך ,לכוון ולהוביל אותו אל ההצלחה,
אם אתה רוצה למגנט אליך אנשים ולגרום להם לקחת חלק בפעילותך, חובה עליו להבין וליישם את הנתונים הבאים:
שיווק רשתי הוא עסק של משיכה, אנשים נמשכים לאנשים !
אם נסתכל באופן כללי מה כולנו רוצים? – להראות טוב, להרגיש טוב, ופרנסה טובה.
הרבה מפיצים חושבים שהם הולכים על זה כי הם הולכים להתעשר במהירות,
מספרים לכל העולם ואישתו שבקרוב ישמעו עליהם כמה הם מצליחנים וטרם יודעים מה תוכנית העבודה הנדרשת!
יותר מזה-הם מאמינים ש-"שיחק להם המזל" .
צר לי לבשר את הבשורה הבאה: שיווק רשתי הוא עסק לכל דבר!
ובטח לא תוכנית להתעשרות מהירה, נחוצה כאן עבודה,והתמדה,וסבלנות, זהו עסק לטווח ארוך.
אפשר להצליח בטווח הקצר – אך ההצלחה לא תתארך לטווח הארוך-בגלל תורת השכפול.
בטווח הארוך אתה חייב תכנון מדויק של היעדים שלך, אתה צריך לדעת איך כל המרכיבים יעבדו, התלהבות לא מספיקה והיא לא זו שתגרום לך לצרף מועמדים פוטנציאלים.
אם אתה רוצה לגרום לאנשים להצטרף אליך ,אתה חייב להראות להם שאתה מאמין במה שאתה עושה וזו המקצועיות שלך, , ויותר מזה שאתה יודע שבכדי להצליח בעסק הזה עליך להיות מאומן וללמד להיכשל-כי אחרי כשלונות רבים באה ההצלחה לה אתה מייחל,
זה המסר שלי להפעם - אני מקווה שהחכמת מהמאמר ,אכן שמאחוריו עומדים המון סיפורי הצלחה, קח את העסק הזה ברצינות, ורק אז תחווה תוצאות רציניות!
כמו שאני תמיד אומרת :" תתחיל כבר היום לעבוד על תוכנית עבודה ממוקדת עם יעדים ממוקדים וטיפ ממני - אל תחשוש לשאוף גבוה!
כי – "הצלחה היא דרך חיים היא לא רק מטרה"
למידע נוסף לחץ כאן
זהו להפעם נתראה במאמר הבא ,,
שלך
הילה מלכה-אור להב
יזמית מומחית לשיווק ומיתוג באינטרנט ויצירת הכנסות באינטרנט
המכתב כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מתייחס לשני המינים בהתאמה
כל הזכויות לפרסומים, ולתוכן שמורות להילה מלכה-אור להב