חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תערוכת קונספט - יש חיה כזו !

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/20091700 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 זה הזמן לתערוכה

הזמן הוא הזמן של אחרי (המלחמה) ולפני (פורים, פסח), וזה הזמן להתחיל ולשווק במרץ, להציג ולצאת מהקונכיה.

זה הזמן לתערוכה!

ודוקא עכשיו, כי אם ניוותר במלנכוליות הפאטליסטית של "יש מיתון ומלחמה", לא נשיג לעולם את יעדינו. אבל, אם תערוכה בתקופה זו, אז לא באופן קונסרבטיבי, אלא כזו שתוביל למכירות מחד למיתוג והכרת שם האומן ומאידך, תיצור המשכיות גם לאחר נעילת הדלת.

איך עושים זאת?

בתערוכת קונספט, כזו הכוללת את כל האלמנטים ולא רק חלל,מקום, הזמנות ותפילה בלב שיכנס מישהו ויקנה.

תערוכת קונספט

כמי שמתמחה ביחסי ציבור לאמנים, יצרתי קשרים עם מיטב בעלי המקצוע בתחום, אוצרים , בעלי גלריות ומקומות ייחודיים בעלי גוון אמנותי  ובנינו קונספט הכולל תערוכה אלגנטית ואיכותית לצד  פעילות שיווקית של יחסי ציבור שתביא לחשיפת התערוכה מאידך ולהמשך התהליך גם לאחריה.

המכירות המיוחלות, לא תמיד מגיעות במסגרת התערוכה, ואמנם שם האמן מקבל ביטוי בדלת אמותיה של הגלריה, אך כל עוד זה נותר בין הקירות, אין אפקט משמעותי לתערוכה.

תערוכת הקונספט, מלווה את האומן גם אחרי ויוצרת באז תקשורתי לקראת, במהלך ואחרי התערוכה. רק כך ניתן לנצל באמת את קירות הגלריות ולהביא את שם היצירות למרחוק ואיתם את  הקונים הפוטנציאלים

מהי בעצם תערוכת קונספט?

תערוכת קונספט, הינה תערוכה שראשית משחררת את האמן מההפקה עצמה. היא כוללת מקום, הזמנות, אוצרות, לוגיסטיקה, יחסי ציבור לפני ואחרי וליווי צמוד של האמן גם אחרי התערוכה.

תערוכת הקונספט, כוללת סיפור-נושא סביב התערוכה שיגובש כבר בהתחלה ואיתו נצא לתקשורת. בנוסף ובמידת הענין נוכל להוסיף פעילות  לצד היצירות, כגון פעילות אומנותית, מופע וכו'.

בתערוכת הקונספט, יחסי הציבור מתמקדים לא רק ביצירות המוצגות בזמן נתון אלא גם באמן עצמו כאשר המטרה היא חשיפה תקשורתית כוללת ולא רק במדורי הכרוניקה "לקראת תערוכה". המטרה היא לא רק מוזמנים שיגיעו ויתרשמו, אלא ניצול התערוכה לפעילות שיווקית של אחרי.

המקום

הרעיון סביב תערוכת הקונספט הינו שיווקי  בעיקרו, ולא מתייחס רק ללוגיסטיקה של אילו יצירות ומה זוית התליה, ולכן המקום צריך להיות כזה שתהיה בו תנועת אנשים קבועה גם בלי  קשר למועד פתיחת התערוכה. מקום מכובד, אלגנטי, המתקשר לאמנות אך לא רק, כי אם פותח את הדלת גם לקהל מזדמן וחדש.

שיווק-שיווק-שיווק

תערוכת קונספט כוללת את הכל, החל משכירות חלל, אסטרטגיה שיווקית, יחסי ציבור לפני ואחרי (כתבות אייטמים ופעילות שיווקית), אוצרות מקצועית, לוגיסטיקה, הזמנות איכותיות, הזמנת עיתונאים, אוצרים ואספנים, וכתיבת פרופיל אמנותי .

למעשה האומן מפקיד את חלומו בידי מפיקי התערוכה ומשתמש בה כאקט שיווקי נטו.  

אם נקביל לרגע תערוכה - לחתונה למשל, אז הרעיון הוא לא רק לבחור פרחים, שמלה ותקליטן לקראת היום הגדול אלא להתכונן גם לחיים של אחרי, שהם למעשה המהות של החתונה ולפעמים קצת שוכחים מזה.

תערוכת קונספט ההתמקדות היא לא רק בערב הפתיחה, אלא בפעילות השיווקית של לפני ואחרי עד התוצאות המיוחלות.

והכי חשוב, אמנם "היצירה מדברת בעד עצמה", אבל אף אחד לא ישמע את קולה אם לא ידעו על קיומה...

בהצלחה....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותבת הינה מנכ"ל  "אורית גלילי תקשורת שיווקית ויחסי ציבור", משרד בוטיק המתמחה בתרבות, אמנות ולייף סטייל.

סדנאות תקשורת, הרצאות למנהלים ופורומים, חבילות התקשרות ייחודיות, יחסי ציבור לאמנים ומוסדות תרבות, יחסי ציבור באינטרנט.

www.oritpr.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית גלילי

מאת: אורית גליליאומנות - כללי29/04/121225 צפיות
"שלי גדול יותר" על אמנים , חללים ותערוכות ושאר מיני או למי לעזאזל שייכת האמנותם? האם האמנים הישראלים משועבדים עדיין למניפולציות של הדור הישן? ולמה בעולם זה כמעט ולא קיים יותר?

מאת: אורית גלילייחסי ציבור08/04/102284 צפיות
ריטיינר? פרוייקט? בעבור תוצאות? לא פעם שאלו אותי איך ניתן לתמחר יחסי הציבור? האם תמחור צריך להתבצע לפי כמות הפרסומים במדיה, לפי אחוזים ממכירות או בצורת ריטיינר חודשי ? שאלות אלו מצביעות על כך שרבים אינם מבדילים בין יחסי ציבור לפרסום או מכירות. אז איך מתמחרים אותם?

מאת: אורית גליליאומנות - כללי08/04/101494 צפיות
האביב בפתח וזה הזמן לשנס מתניים, להתאוורר, להתחדש, לחשוב על רעיונות חדשים. וכשאנחנו מדברים על חידושים ופריחות, מה טוב יותר מאשר האינטרנט, אותו כלי מופלא ואין סופי, שעשה פלאים בעולם השיווק. האם האינטרנט יכול להועיל לאמנים ?

מאת: אורית גלילייחסי ציבור01/07/091859 צפיות
תוכנית אסטרטגית זו התשובה. וזו לא תשובה כל כך מסובכת. בסדנאות אישיות ללימוד יחסי ציבור לעסקים קטנים מקבלים כלים באמצעותם ניתן לעשות לעצמנו יחסי ציבור לבד ואפילו ולהצליח. למי זה מתאים? לעסקים קטנים, לאלו העובדים מהבית, אמנים, מטפלים, מאמנים אישיים, עורכי דין, רופאים, פסיכולוגים וכל מי שמעוניין בחשיפה מקסימלית במחיר מינימלי.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091573 צפיות
החורף דופק בחלוננו, והאינסטינקט הראשון הוא פשוט להכנס אל מתחת לפוך או להצטנף למול התנור החם. אלא מאי, מעטים מתוכנו יכולים להרשות לעצמם את התענוג העילאי הזה, ואפילו כשהטמפרטורות יורדות והפוך קורץ לנו לחזור אליו, אנו חייבים לשנס מותניים ולהמשיך בפעילות השיווקית.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091709 צפיות
אז לא, לא צריך לשנות שום דבר אבל פרנסה מעולם לא היתה מילה גסה גם במלחמות, אלא מאי ההערכות שלנו צריכה להיות אחרת, השיווק בעיתות מצוקה שכאלו צריך להיות עדין יותר, אבל והכי חשוב - חייבים להמשיך לחיות, לשווק, למכור ולהתפרנס.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091583 צפיות
אחד היתרונות של עסק קטן, או אמן זו הגמישות. הגמישות, זו היכולת להתאים את עצמך לתנאי השוק כאשר אתה לא סוחב על גבך מנגנון כבד ומסורבל. הגמישות הזו, מאפשרת גם את אותו חשבון נפש אחת לתקופה, ואיתו השאלות שאמורות להישאל:

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/214119 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/214036 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/214152 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/214324 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176578 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175761 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175725 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica