חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חורף ואינטרנט - שילוב שיווקי מנצח!

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/20091572 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החורף דופק בחלוננו, והאינסטינקט הראשון הוא פשוט להכנס אל מתחת לפוך או להצטנף למול התנור החם. אלא מאי,  מעטים מתוכנו יכולים להרשות לעצמם את התענוג העילאי הזה, ואפילו כשהטמפרטורות יורדות והפוך קורץ לנו לחזור אליו, אנו חייבים לשנס מותניים ולהמשיך בפעילות השיווקית.

איך אפשר לשלב בין כוס התה לבין שיווק? כמובן - האינטרנט הוא התשובה. קחו לכם כמה שעות של שקט למול המחשב ושווקו את עצמכם. כוס תה, תנור, גשם ותתפלאו כמה זה אפקטיבי.

אספתי עבורכם כמה עיצות, בתקווה שיחממו את הלב ולא פחות מזה את הכיס.

יש מספר אפשרויות שיווקיות המוצעות חינם אין כסף ומתאימות לכלל העסקים הקטנים:

1. כמעט בכל תחום קיים פורטל ייעודי (אתר אינטרנט המהווה נקודת מפגש למספר גדול של עסקים באותו תחום) - לרוב, רישום העסק שלכם בסוג אתרים כזה הינו בחינם.

2 אתר אינטרנט משול לחנות או לשלט פרסומת.
יכולה להיות החנות עם המוצרים הטובים והמבוקשים ביותר בעולם והשלט הכי מרשים ומושך שקיים אך אם החנות נמצאת במושב קטן ולא מוכר ליד אתר החרמון...או השלט מוצב בגאווה מאחרוי בניין ענק ואינו נראה לעין - אזי ירדה כל ההשקעה לטימיון.

3. הגולש הממוצע כאשר בוחר לחפש מוצר או שירות מסויים בוחר לרוב במנוע חיפוש כמו google או בפורטל מוכר אחר המציע מנוע חיפוש כדי למצוא כמה שיותר תוצאות חיפוש תואמות.

הוא רושם את שם השירות או המוצר המבוקש והאתרים שמופיעים ראשונים (בעמוד הראשון ובמיקום גבוה) הם הזוכים למירב הכניסות.

פרסום אפקטיבי בגוגל מצריך ידע מקצועי רב וברוב המקרים גם תקציב פרסום המושפע מהביקוש ומההיצע.

יחד עם זאת באפשרותנו להשפיע בצורה מהותית על רמת החשיפה שלנו במנוע חיפוש זה ובכלל אם נדע ונבין כיצד פועל מנוע החיפוש ומהם הפרמטרים לפיהם מוצגים אתרים שונים.

 למעשה, על מנת להגיע לאתרים הרלוונטים נשתמש גם אנחנו במנוע החיפוש של GOOGLE ונקליד את שם המוצר או השירות שאנו מספקים.

4. מה שנותר לנו לעשות בשלב זה, לפרסם את עצמנו בכל אתר אינטרנט המאפשר לנו לפרסם בחינם. לרוב מציעים האתרים פרסום של מידע, העלאת מספר תמונות ולוגו, קישור לאתר האינטרנט שלנו ופרטי יצירת קשר.

5. לאחר שפרסמנו את העסק בכל אתר המאפשר פרסום בחינם נעבור לשלב הבא:

ביקורות, המלצות, בלוגים, מאמרים, קומוניקטים ועוד...

רשמו את המילים שציינתי לעיל ובמגוון וריאציות והתחילו לפרסם באתרים אלו.

באתרי ביקורות - בקשו מלקוחות מרוצים לרשום חוות דעת חיובית (תוכלו אפילו לקבל אותה בכתב ולהעלות אותה בעצמכם לאתר)

באתרי המלצות - בקשו מלקוחותיכם (בהנחה שיצאו מרוצים..:-) לרשום המלצה על בית העסק שלכם באתרים שתשלחו להם במייל. (אל תשכחו לשלוח ולנדנד להם - אין מה לעשות...)

 באתרי בלוגים - פרסמו בלוג - פיתוח בלוג של בית העסק ופרסמו חוויה מעניינת שעברתם, חדשות בתחומכם, מידע מעניין על המוצר או השירות. הקפידו להוסיף תכנים נוספים מידי פעם - לפחות פעם בשבוע.

באתרי מאמרים -  ורישמו מאמר מקצועי. נסו לחדש ולתת מניסיונכם מידע יקר מפז - אנשים יעריכו זאת.


6. הוסיפו את עצמכם למגוון רשתות חברתיות כגון: FACEBOOK, MYSPACE, BEBO, YAHOO וכו' - פרסמו תמונות , מידע וקישורים לאתר.

7. פיתחו אתר, או דף  בתשלום סביר עם מוצריכם באתרים שאינם קשורים באופן טבעי למוצרים שלכם. חפשו אתר כזה על מנת "לתפוס" טרמפ על הפעילות השיווקית שלו.  כך תרחיבו את הפניה לקהלי יעד שונים ומגווים.
8. אם בא לכם קצת להשקיע העלו לאתר יוטיוב סרטון או מצגת תמונות - תנו לסרטון את שם המוצר או השירות והפיצו גם את הלינק לסרטון בכל המקומות שציינו.

9. אם בא לכם להשקיע יותר  השקיעו מחשבה בסרטון, תבלו אותו בהומור מקורי וזכו לחשיפה ולהפצה ויראלית רחבה יותר.

10. השתלבו בניוזלטרים קיימים המופצים לקהלים מגוונים. כך תזכו בחשיפה אל רשימות תפוצה מוגדרות מראש.

בהצלחה.....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותבת הינה מנכ"ל  "אורית גלילי תקשורת שיווקית ויחסי ציבור", משרד בוטיק המתמחה בתרבות, אמנות ולייף סטייל.

סדנאות תקשורת, הרצאות למנהלים ופורומים, חבילות התקשרות ייחודיות, יחסי ציבור לאמנים ומוסדות תרבות, יחסי ציבור באינטרנט.

www.oritpr.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית גלילי

מאת: אורית גליליאומנות - כללי29/04/121224 צפיות
"שלי גדול יותר" על אמנים , חללים ותערוכות ושאר מיני או למי לעזאזל שייכת האמנותם? האם האמנים הישראלים משועבדים עדיין למניפולציות של הדור הישן? ולמה בעולם זה כמעט ולא קיים יותר?

מאת: אורית גלילייחסי ציבור08/04/102283 צפיות
ריטיינר? פרוייקט? בעבור תוצאות? לא פעם שאלו אותי איך ניתן לתמחר יחסי הציבור? האם תמחור צריך להתבצע לפי כמות הפרסומים במדיה, לפי אחוזים ממכירות או בצורת ריטיינר חודשי ? שאלות אלו מצביעות על כך שרבים אינם מבדילים בין יחסי ציבור לפרסום או מכירות. אז איך מתמחרים אותם?

מאת: אורית גליליאומנות - כללי08/04/101494 צפיות
האביב בפתח וזה הזמן לשנס מתניים, להתאוורר, להתחדש, לחשוב על רעיונות חדשים. וכשאנחנו מדברים על חידושים ופריחות, מה טוב יותר מאשר האינטרנט, אותו כלי מופלא ואין סופי, שעשה פלאים בעולם השיווק. האם האינטרנט יכול להועיל לאמנים ?

מאת: אורית גלילייחסי ציבור01/07/091859 צפיות
תוכנית אסטרטגית זו התשובה. וזו לא תשובה כל כך מסובכת. בסדנאות אישיות ללימוד יחסי ציבור לעסקים קטנים מקבלים כלים באמצעותם ניתן לעשות לעצמנו יחסי ציבור לבד ואפילו ולהצליח. למי זה מתאים? לעסקים קטנים, לאלו העובדים מהבית, אמנים, מטפלים, מאמנים אישיים, עורכי דין, רופאים, פסיכולוגים וכל מי שמעוניין בחשיפה מקסימלית במחיר מינימלי.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091700 צפיות
תערוכת קונספט כוללת את הכל, החל משכירות חלל, אסטרטגיה שיווקית, יחסי ציבור לפני ואחרי (כתבות אייטמים ופעילות שיווקית), אוצרות מקצועית, לוגיסטיקה, הזמנות איכותיות, הזמנת עיתונאים, אוצרים ואספנים, וכתיבת פרופיל אמנותי . למעשה האומן מפקיד את חלומו בידי מפיקי התערוכה ומשתמש בה כאקט שיווקי נטו. אם נקביל לרגע תערוכה - לחתונה למשל, אז הרעיון הוא לא רק לבחור פרחים, שמלה ותקליטן לקראת היום הגדול אלא להתכונן גם לחיים של אחרי, שהם למעשה המהות של החתונה ולפעמים קצת שוכחים מזה.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091708 צפיות
אז לא, לא צריך לשנות שום דבר אבל פרנסה מעולם לא היתה מילה גסה גם במלחמות, אלא מאי ההערכות שלנו צריכה להיות אחרת, השיווק בעיתות מצוקה שכאלו צריך להיות עדין יותר, אבל והכי חשוב - חייבים להמשיך לחיות, לשווק, למכור ולהתפרנס.

מאת: אורית גלילייחסי ציבור02/03/091583 צפיות
אחד היתרונות של עסק קטן, או אמן זו הגמישות. הגמישות, זו היכולת להתאים את עצמך לתנאי השוק כאשר אתה לא סוחב על גבך מנגנון כבד ומסורבל. הגמישות הזו, מאפשרת גם את אותו חשבון נפש אחת לתקופה, ואיתו השאלות שאמורות להישאל:

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/214119 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/214036 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/214152 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/214324 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176578 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175761 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175725 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica