יש חושבים שכאשר אנחנו צריכים לבצע איפיון קידום אתרים בגוגל אנחנו צריכים לחשוב על המטרה ועל ידי כך לראות גם את הנולד, לדעת בדיוק מה יביא דבר כאשר נבצע מספר תהליכים, אסור לחשוב כך מהסיבה הברורה - אף אחד ממקדמי האתרים (ככל שידוע לי) אינם בעלי מניות בגוגל, כלומר שאיפיון קידום אתרים בגוגל לא יכול להניב רעיונות של הבטחות או רעיונות לקיום התוצאות הרצויות, קידום אתרים בגוגל הינו סוג של מסע ורק במשך המסע אפשר לראות נקודות דרך אופטימיות, זה כמו ללכת במדבר ללא מפה אך אכן לצאת עם מצפן מהבית.
קידום אתרים בגוגל - איך נעשה את זה נכון?
כדאי לומר שכאשר מדובר בקידום אתרים אורגני יש לעשות את הכל בצעדים הנכונים ובצורה בריאה בלבד, כי כאשר אנחנו נעבוד על צורת ניסוי וטעייה אנחנו יכולים למצוא את עצמינו ללא אתר ויותר והגרוע מכל - ללא פרנסה!
קידום אתרים בגוגל - המטרה
כאשר אנחנו רוצים לפתוח עסק אנחנו אוטומטית חושבים על איפה הקהל שלנו נמצא ואיך אנחנו צריכים להגיע אליו בצורה הישירה ביותר. העניין הוא בלהגיע ללקוחות חדשים זה לא בדרך שלא דרך, כי היום ישנם דרכים מעבר לאותו קידום אתרים בגוגל, ישנם את דרכי השילוט, דרכי היח"צ ועד לדרכי (מה שאני קורא להם) ה"יחס" - אותם עסקים שמפרסמים בטלוויזיה וברדיו - אנשים שנכנסים לנו באמצע החיים (בניגוד קידום אתרים בגוגל) ו"צועקים" עליינו לקנות את המוצר שלהם, כמה כבר באמת צריכים מוצרים כאלו או אחרים כאשר הם ברדיו באמצע פקק תנועה או באמצע כוכב נולד? העניין בפרסום לתת ללקוחות שלנו להגיע אלינו ולא להפך, קידום אתרים בגוגל עושה את הפעולה הטבעית הזו בעזרת תהליכים ופעולות שגם הן כמובן, טבעיות לגמרי.
קידום אתרים אינו אמור להיות תהליך אשר מכביד על אופי האתר, אינו אמור התהליך לקבע את האתר רק לשם כך שהוא צריך קידום אתרים בגוגל, יש לדעת איך לאסוף את כל הקצוות החשובות ביותר באתר שלנו ולהפוך אותן רלוונטיות ונגישות למנועי החיפוש ולגולשים הממוצעים.