מי לא רוצה להגדיל את כמות האנשים שיכנסו לאתר וישארו כדי לעיין בתכניו?
כיום כמעט הכול נעשה דרך האינטרנט. בכל אתר שמכבד את עצמו יש צילום פורטרט של בעל האתר, החברה או הארגון.
, למה כדאי לו להכיר אותנו ואת המוצר שלנו.
באינטרנט אין מעליות והסטטיסטיקה מדברת על 5 שניות שבו לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלכם ומחליט אם לשהות בו, לעיין בתכנים או לעבור לאתר אחר.
יש אתרים שהלקוח הפוטנציאלי יעצור ויקרא את התכנים ויש אתרים שתוך 5 שניות או פחות הוא יעבור לאתר אחר. למה זה קורה?
יש לזה הרבה מאוד סיבות ואני אתרכז בסיבות מהצד של צלם מקצועי בעל סטודיו לצילום.
מי לא מכיר את הביטוי "תמונה טובה שווה 1000 מילים".
המוח שלנו קולט וזוכר תמונות יותר טוב מטקסטים ולכן חשוב לתת את הדעת ולהבין את החשיבות הרבה לתכנים הויזואליים שבאתר.
אחד הדברים החשובים ביותר שהמומחים ממליצים לשים בעמוד הבית באתר זה צילום פורטרט של בעל האתר.
לצילום פורטרט כזה יש מסר ויזואלי מאוד חזק שאומר בשפה פשוטה שאתם רציניים ועומדים מאחורי המוצר שיש באתר.
צילום פורטרט אמור להעביר מסר של מחויבות, אחריות, אמינות והכי חשוב רצינות עסקית.
צילום פורטרט מקצועי הינו צילום סטודיו המבוצע על יד צלם מקצועי שזה תחום עיסוקו.
במידה והתמונה אינה תואמת את המסרים האלה, למעשה שיבשנו את מסע השיווק ולמעשה הרגנו אותו עוד לא לפני שהתחיל.
כאשר יש תמונה באתר, זה יהיה המקום הראשון שאליו העיניים של הצופה יהיו מופנות.
תדפדפו באתרים שונים שבהם מופיע צילום פורטרט ותראו מה הדבר הראשון עליו אתם מסתכלים.
מכאן שחשיבותו של צילום פורטרט איכותי באתר הוא אדיר.
כפי שכתבתי קודם, הממוצע להחלטה אם להישאר באתר או לעבור הלאה היא 5 שניות חשיבות התמונה שלכם מקבלת משמעות אחרת לגמרי. המסר השיווקי הראשוני והמשכנע ביותר צריך להיות באותה תמונה והוא אמור לעבור במהירות שיא.
מאחר וכל מי שמחפש שרות או מוצר נוהג להשוות בין מציעים שונים מה שלבסוף יקבע מעבר למחיר המוצר, הוא, האם הלקוח הפוטנציאלי מאמין במוצר או בנותן השירות. לרוב קביעה זאת מתחילה באותן 5 שניות ראשונות בהן הוא כל מסתכל בצילום הפורטרט שלכם.
לכן חשוב מאוד להעלות לאתר תמונה שתתאים שיווקית.
ממליץ לכולם לבדוק את התמונות שלהם ולראות, האם התמונה עושה את השיווק או לא.