מסחר אלקטרוני
עסקים רבים כבר גילו את פוטנציאל המכירות הגדול הקיים באינטרנט.
מידי יום נוספים עסקים חדשים ורשויות שונות המאפשרים רכישת מוצרים ושירותים
באמצעות אתרי האינטרנט שברשותם.
בהזמנות ושרותים אונליין צורת התשלום של הלקוח היא כרטיס אשראי.
כך שכל בעל עסק או רשות המחליטים על כניסה לזירת מסחר אלקטרוני,
חייבים למצוא פתרון זמין לשרות המאפשר סליקת כרטיסי אשראי בזמן אמת ואישור הזמנות.
בחירת שירותי סליקת כרטיסי אשראי
בשוק הישראלי קיימות מספר חברות סליקה המספקות שירותי סליקה על בסיס שירות.
כיצד בוחרים שירותי סליקה ? ומה צריך לדעת ?
בבואנו לבחור חברת שירותי סליקה, ראשית יש לבחון את איכות הטכנולוגיה והתשתיות עוד לפני עלויות ותנאי התקשרות.
מערכת סליקת כרטיסי אשראי איכותית נבחנת בארבעה פרמטרים עיקריים:
אבטחת מידע, זמינות, שרידות ושירות לקוחות .
סליקת כרטיסי אשראי - אבטחת מידע
סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט נושאת בחובה סיכון ומעלה את הרגישות לחשיפה למידע עסקי והונאות.
מערכת סליקה איכותית חייבת לתת מענה מושלם לבעיות אבטחת המידע באינטרנט.
בעלי אתרי אינטרנט שנתוני כרטיסי אשראי של לקוחותיהם ידלפו, מסתכנים בתביעות של לקוחות פגועים,
וחמור מכך בשלילת אישור סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט, על ידי חברות האשראי.
אבטחת מערכת סליקה חייבת לכלול בראש וראשונה את ההיבטים הפיסיים של מערך אחסון הנתונים.
מערכת המאחסנת נתונים רגישים כמו פרטי כרטיסי אשראי ופרטי לקוחות, חייבת להיות מאובטחת
ע"י מומחים לאבטחת מידע ומאוחסנת בשרתים יעודיים המחוסנים בפני פריצות פגיעות טבע ועוד.
סליקת כרטיסי אשראי - זמינות
שרתי מערכות סליקה באינטרנט צריכים להיות זמינים ומהירים בקווי רוחב פס גבוהים, על מנת שיוכלו
לעבד מיליוני עסקאות בחודש בזמן אמת.
אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שהלקוחות באתרו ימתינו למעלה משניות ספורות על מנת לאשר עסקה.
שרידות מערכת סליקה
תאר לעצמך כי באופן זמני, בגלל תקלה, לא ניתן לבצע סליקת כרטיסי אשראי באתרך,
האם תבנה על כך שהלקוח יחזור מאוחר יותר ?
מערכת סליקה אמינה צריכה להיות בעלת תשתיות שתהינה מסוגלות לספק שרות רציף בכל מצב.
מערכת סליקה בעלת שרידות גבוהה צריכה להיות מגובה במערכת נוספת ברמת החשמל, התקשורת והחומרה.
אל תהססו לדרוש מספק הסליקה שיכתוב בהסכם השירות שיש לו גיבוי מלא של מערכות אלו
שירותי סליקה - שירות לקוחות
סליקת כרטיסי אשראי בעסק הינה פעולה קריטית לביצוע מכירה.
בבחירת שירותי סליקה יש לבחון את איכות שירות הלקוחות אותו מספקת חברת הסליקה.
שירות לקוחות יכול להיות מהותי ברגע בו תצטרך תמיכה על מנת להשלים מכירה.
אז איך ניתן לבחון שירות לקוחות של חברת שירותי סליקה לפני שמתחילים לעבוד איתה ?
נושא השירות והתמיכה על פי רוב ידוע בשוק ודי במספר מוגבל של המלצות.
עדות נוספת היא טיב הלקוחות וגודלם.
לקוחות גדולים או לחילופין לקוחות שהעסק שלהם מושתת על סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט,
אינם יכולים להתפשר על שירות בינוני.
מערכת סליקת כרטיסי אשראי VeriPAY
אבטחת מידע - וריפיי היא מערכת סליקה היחידה מסוגה,
המוסמכת לתקן אבטחת מידע ונתונים, המחמיר ביותר של חברות האשראי, PCI: DSS Level 1.
זמינות - התשתית הטכנולוגית המשמשת לשרתי וריפיי מעבדת מיליוני עסקאות כל חודש.
רמת הזמינות של המערכת, לפי מדגם של 12 החודשים האחרונים, הייתה 99.998%. זמן העיבוד הממוצע לעסקה בתוך המערכת נמדד במילוניי שניות, והזמן הממוצע לסבב סליקה של עסקה בודדת, כולל אישור, הוא פחות ממחצית השנייה
שרידות - שרת מערכת סליקה וריפיי יושב באתר אירוח השרתים הראשון בישראל שהוסמך לתקן ISO 27001.
המערכת יושבת על תשתיות כפולות של שרתים, קווי ומתגי תקשורת, הזנות חשמל וכדומה.
המערכת מחוברת למספר ספקי אינטרנט ותקשורת כדי לאפשר את רציפות השירות כמעט בכל מצב.
שירות לקוחות - לקוחות VeriPAY נהנים מתמיכה רחבה הנשענת על מוקד שירות טלפוני.
במוקד הטלפוני פועלות עשרות עמדות שרות המאוישות בנציגי שירות מיומנים, אדיבים ומקצועיים
אנו עושים הכול כדי שפעילות העסק שלך תמשיך להתנהל כסידרה