בואו נשחק משחק שנקרא 'מצא לקוחות פוטנציאלים', אתה נמצא עכשיו בחנות שלך, כמה לקוחות פוטנציאלים שיבצעו רכישה יש לך שם? זה בטח משתנה מחנות לחנות אבל תוכלו לראות 1-10 אנשים משוטטים להם עם רצון לקנות משהו. עכשיו צא מהחנות ותסתכל ברחוב, כמה אנשים יש שם? אולי עוד כמה בודדים שבמקרה בדרך לחנות שלך או לחנויות דומות כדי לקנות מוצרים שאתה מוכר. עכשיו תעלה לגג של הבניין ותסתכל לאופק, כמה לקוחות פוטנצילים יש שיוכלו להתעניין במוצרים שלך? עוד כמה עשרות ואפילו מאות, תלוי כמה גבוה אתה. עכשיו תבטל את הכל ותפתח אתר אינטרנט המכיל חנות וירטואלית, לכמה לקוחות פוטנציאלים אתה מגיע? סביר להניח שלא תוכל אפילו לספור.
בניית חנות וירטואלית - הדרך שלך להגיע ליותר קהל
חנות וירטואלית עוזרת לך ללא ספק למנף את העסק שלך. אם אתה רגיל למכור מוצרים בכמויות קטנות, תגלה במהרה שבאינטרנט תוכל להגיע להרבה יותר. אנשים רבים מחפשים מוצרים לקניה באמצעות האינטרנט וסביר להניח שאתה בעצמך עשית את זה. קהל רב של אנשים שעדיין לא נחשפו לעסק שלך נמצא אי שם ברחבי האינטרנט ואתה רק צרי להראות נוכחות. לא מדובר בעולם האמיתי שבו צריך לנסוע ולזוז ממקום למקום, עם השיווק הנכון המוצרים שלך נמצאים בהישג יד ללא מגבלה של מיקום.
בניית חנות וירטואלית היא דרך שיווק שלא רק מגדילה את השם של העסק שלך אלא גם מאפשרת לך להרוויח ישירות מהאתר. במקום להסביר ללקוחות פנים מול פנים על המוצרים, הם יכולים לראות הכל באתר ולבצע הזמנה מבלי להטריד אותך. הדבר היחיד שמוטל עליך זה לשלוח את המוצר ולהשלים את הקניה.
בין אם יש לך כבר עסק קיים או שאתה בשלבי הקמת עסק, חשוב שתבדוק חנות וירטואלית בתור אופציה שאולי תתאים לך. עם תכנון נכון תוכל אפילו להעדיף לוותר על הקמת עסק מוחשי ולנהל את הכל מהבית שלך באמצעות האינטרנט והחנות המקוונת.