שדרוג האתר שלך או אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
הפעולה הראשונה, שנבצע כאשר אנו מחפשים דבר כלשהו, הוא לחפש דרך אחד ממנועי החיפוש וגוגל בראשם. כיום כ85% מכלל החיפושים בישראל מבוצעים על ידי מנוע החיפוש Gooogle. רק תהליך אופטימזציה מקיף ועקבי יממש את הפוטנציאל הטמון באתר שלך.
כיצד תהליך האופטימיזציה למנועי החיפוש מתבצע?
בתהליך אופטמזציה מתבצעת סדרה של שינויים בכל הממדים באתר, בכדי לשפר את דירוג האתר שלך אל מול מנועי החיפוש. אופטימיזיציית אתר הוא תהליך יסודי המטפל בדינאמיקה הייחודית של שיפור דירוג האתר.
תהליך האופטימיזציה מתבצע בשלבים הבאים:
1. ניתוח שוק מעמיק
בשלב הראשון אנו מבצעים אנליזה לאתר האינטרנט שלך, לומדים ומבינים את השוק בו אתה מתחרה, מי הם קהלי היעד שלך אל מול התוצאה שאתה שואף להגיע.
- ניתוח שיווקי
הגדרת מטרות עסקיות, ניתוח ולמידה של קהלי יעד, הכרת המתחרים ופעילותם בתחום הספציפי בו אתה מתחרה. הניתוח השיווקי מתבצע בשיתוף פעולה מלא אתך.
מחקר מעמיק וסטטיסטיקה על הנושאים ומילות המפתח המבוקשים לתחום העיסוק אל מול התחרות הקיימת.
עולם מנועי החיפוש מבוסס על ביטויי החיפוש אותם מקלידים הגולשים. בכדי להצליח בתהליך האופטימיזציה חייב להתבצע מחקר מילות מפתח מעמיק. במחקר זה נבדקים סטטיסטית באילו ביטויים ומילות מפתח נתמקד על מנת ליצר תנועת גולשים אל האתר. השיקולים הנלקחים בחשבון בתהליך בחירת המילים הם כמות החיפושים שיש לכל מילת מפתח, מספר התוצאות או המתחרים שקיים על אותו ביטוי, פופולאריות מילת המפתח , איות, וכל זה כדי לאתר את מילות המפתח שיביאו בסופו של דבר לדירוג ולקידום האתר במנועי החיפוש.
Host4You מתמחה בכתיבה שיווקית לכל סוגי התוכן השונים באתר. על מנת ליצור תנועה מקסימאלית ואיכותית של גולשים ממנועי חיפוש לאתר, יש להשתמש בתוכן עניני וממוקד. תכנים הכתובים בצורה נכונה יעניקו לאתרך גולשים נאמנים, שחוזרים שוב ושוב לאתר.
בחינת קישורים פנמיים וחיצונים לאתר
בכל אתר אינטרנט יש מערכת של קישורים פנימיים. מערכת קישורים אלו נקראת מפת האתר. כמו שהגולש עובר בין דפי האתר על ידי לחיצה על הקישורים, כך גם מנועי החיפוש "גולשים" באתר, סורקים את הדפים ולומדים את התוכן. ישנה חשיבות מכרעת למבנה וההיררכיה של הקישורים, גוגל ומנועי חיפוש אחרים מגיעים לכל הדפים באתר וקובעים את החשיבות של כל דף בהיררכיה הפנימית של האתר. קישורים לא מדויקים יכולים לתעתע במנוע החיפוש ולגרום לו לפסוח על דפים, או ליצור "חורים" דרכם דפים שאנו מעוניינים לקדם מאבדים מדירוגם.
2. ישום הפתרון
בשלב זה אנו מתחילים תהליך של צמיחה ושינוי חיובי, על ידי ישום והטמעת הפתרון שעליו המלצנו לפני.
- אופטימיזציה באתר- בניית קישורים לאתר
קישורים נכנסים ויוצאים מהאתר, אשר מקבילים ליחסי ציבור בעולם החיצוני, מתפתחים ומשתבחים עם הזמן בצורה טבעית, אולם ישנן דרכים רבות כדי לשפר את איכותם.
חשיבותו של נושא הקישורים לקידום האתר הוא נושא מורכב ועדין. בנייה לא נכונה של קישוריות יכולה להיות בזבוז של זמן במקרה הטוב או לגרום נזק לביצועי האתר.
במקביל ליישום הנחיות האופטימיזציה ולאורך כל התהליך, אנו נבנה עבורך מערך קישורים אפקטיבי.
הטמעת הפתרון באתר שלך בליווי מלא שלנו, הצוות המקצועי שלנו יהיה זמין עבורך תמיד לכל שאלה או עניין שעולה בתהליך.
חשוב לזכור כי אנו מקפידים על כך שהפתרון המוצע על ידינו לא יפגעו בחוויית המשתמש באתר בשום צורה- לא ברמה הטכנית, לא ברמת העיצוב ולא ברמת המסרים השיווקיים - פרסומיים של הארגון.
3. מעקב וסטטיסטיקה על הצעדים שננקטו
לאורך כל תהליך האופטימיזציה נעשה מעקב והסכת מסקנות עבור הצעדים הבאים שיש לנקוט. מעקב זה כולל:
בחינת מיקום האתר תחת מילות המפתח אותן הגדרנו מראש, עפ"י מחקר המילים.
בחינת כמות התנועה האורגנית ממנועי חיפוש אל תוך האתר.
מחקר סטטיסטי על הצעדים אשר פעלו לטובת האתר או לרעתו, פעולות שמייצרת תנועה לרבות: כמות הזמנות, מכירות דרך האתר, כמות לידים או כל פרמטר אחר אותו הגדרנו כמדד להצלחת הקמפיין.
חלק בלתי נפרד מתהליך המעקב כולל בחינה שוטפת של השוק- הרי האתר שלך אינו פועל בחלל ריק. כל שינוי בשוק משפיע גם על הביצועים של האתר. זיהוי מוקדם של שינויים במגמות השוק מאפשר לכם להיות תמיד צעד אחד לפני כולם.
ניתוח מעמיק של השפעת השינויים גם בתוצאות במנועי החיפוש וגם באיכות וכמות התנועה באתר, מאפשר לצוות שלנו להסיק מסקנות ולתרגם אותם להנחיות לביצוע.
תהליך האופטימיזציה הוא תהליך מורכב וארוך, אשר יביא בסופו לגידול ברווחים מהאתר האינטרנט שלך.