הלקוח שלכם קם בוקר אחד ורואה כתבה לא מחמיאה בעיתון, הסיפור מתגלגל ומגיע אפילו לפתחו של בית המשפט. כתבים פליליים, צלמי עיתונות ואפילו תזכורת קצרה במבזק חדשות הם רק מקצת המכות שיחטוף מסע יחסי הציבור שלכם במקרה שכזה.
הלקוח שלכם לא מוותר, הוא נלחם בטחנות הצדק ומנצח, שמו מטוהר, העיתונות מפרסמת התנצלות והכול שב על מקומו בשלום.
האומנם?
חודש ויום אחרי שוך הסערה התקשורתית שהעיבה על מסע יחסי הציבור המוצלח שלכם, ואף אדם אינו זוכר את התקרית. אף אדם אמרנו? ומה יקרה אם נרשום את שמו של הלקוח שלכם בחיפוש של גוגל?
היתרון הבולט בעיתונות ובטלוויזיה הוא אורך חיי הספין שהם עושים, בעוד ערוצי הטלוויזיה ממשיכים לאיטם אחר ועיתוני הבוקר נזרקים לפח, אוגרת רשת האינטרנט את הכול ובאחת פולטת את המידע החוצה כאשר היא מתבקשת.
למה זה קורה?
החלק הארי בקידום כלשהו ברשת מתבסס על קישורים לאתרים בעלי דירוג גבוה, אתרים מסוג זה אשר מפרסמים מאמר, כתבה או כל אזכור אחר לפרשה מביכה, נכונה או לא, יזכו מיידית לדירוג גבוהה. את הדירוג הזה קשה מאוד למחוק, גם פניה למקור הפרסום, ואפילו אם תענה בצורה חיובית ותוריד את הכתבה מעל גבי הרשת- לא תועיל כלל.
מרגע שגוגל סרק את המאמר / כתבה חזקה עליה שכותרתה תופיע תחת מילת חיפוש אחת לפחות.
התוצאה – זיכוי מוחלט לאדם אינו תקף ברשת האינטרנט.
אז מה עושים?
אפשר כמובן להתעלם... אך לבטח התעלמות לא תועיל לשדרוג יחסי הציבור של הלקוח שלכם, מאידך, אפשר גם להלחם בתופעה.
שיטת C.M.N מיועדת לנקות את שמו של אדם או חברה שהוכפש/ה על לא עוול. השיטה עושה שימוש בעקרונות ובמניפולציות תוכן השמורות למקדמי אתרים והיא הוכחה כיעילה בתיקון שמם של מספר אנשי ציבור ידועים בארץ וגם בעולם.
השיטה הומצאה ע"י הגברת אדרת וולקיטה, מנכ"לית IVTEXT שרותי קידום ותוכן והיא מבוצעת מזה מספר חודשים גם בארץ וגם בעולם.
את מודל ה- C.M.N ניתן להכיל על כל רשת ובכל שפה, פעולתה מיידית (מרגע חשיפת גוגל לפעילות שבוצעה) והיא אינה דורשת דבר מחברת יחסי הציבור או מהלקוח.
למעשה, מודל C.M.N אינו משמש רק כזרז למחיקת זיכרון רע ממנועי החיפוש כי אם יוצר יחסי ציבור מצוינים המציירים תמונה וורודה סביב הלקוח שלכם.