תוכן שנשתל באתר או מחוצה לו יש בו מספר דברים שהם בגדר סוד או יותר נכון תעלומה , לא כי אנחנו לא יודעים מה מסתתר מאחורי כוונת הכותב (למרות שגם זה דיי נכון לפעמים) אלא בעיקר בגלל שאנו לא יודעים איך גוגל יקרא את אותו תוכן.
גוגל , כמו כל מפלצת אחרת הוא בגדר תעלומה בבחינת התגובות שלו , מאמר שתפרסם יכול להקפיץ אותך למעלה ואילו אותו מאמר אם היה מפורסם חודש לאחר מכן לא היה עושה את אותו אפקט , תוכן אם כך הוא בעל משמעות רבה בהיבט זמן או עיתוי.
רבות הפעמים שפרסמתי מאמר בעל תוכן מסוגים שונים , לעיתים השתמשתי במילות מפתח ולעיתים לא, מוזר הדבר אך הוא מתחלק לשניים , פעם אחת כשפרסמתי מאמר רווי תוכן באתר מאמרים , מאמר זה הכולל תוכן בעל מילות מפתח הקשורות לאתר שלי ומקשר אל אותו אתר לבסוף עשה שדרוג נהדר לתוצאות הקידום של האתר שלי.
הפעם השנייה היא המוזרה יותר , מאמר בעל תוכן רווי בעל צפיפות אופטימאלית פורסם באתר שלי , אותה יחסיות כמו מאמר שפורסם באתר המאמרים , אותו עיתוי ובכלל תנאים זהים לא הביאו לאותה תוצאה, מאמר זה בעל תוכן משובח אפילו לא הופיע ולו בקצה העמוד השלישי (בעוד מאמר באותו נושא ששתלתי באותו היום באתר מאמרים הביא תוצאה בעמוד הראשון באותה מילת מפתח).
התחלתי לנסות ולתהות מדוע זה קורה ? האם תוכן מקבל שדרוג בשל העובדה שהוא מופיע באתר מאמרים ? האם מאמר (ונקצין קצת) שהופיע אצלי באתר כמקורי ולאחר מכן נשתל באתר מאמרים ראוי שיקבל שם קרדיט גבוה יותר? הרי מדובר באותו תוכן ואפילו באותו מאמר (נשבע, לא ביצעתי אף שינוי)...
התיאוריה כאילו אתר מאמרים נותן תוקף גבוה יותר למילות מפתח של מאמר בעל תוכן שכתבת אתה היא נכונה , אם כך מדוע לא לנצל אותה? על פי תיאוריה זו אנחנו יכולים לבצע קידום וחצי עם אותו מאמר או תוכן... איך ?
1. כותבים מאמר או תוכן משובח שלא יבייש את האתר שלך.
2. שותלים מאמר או תוכן זה באתר לאחר שהבלטנו את מילות המפתח בצפיפות
האופטימאלית.
3. מחכים עד סריקת מאמר או תוכן זה ע"י גוגל.
4. ברגע שנסרק מחכים לראות מתי תוכן או מאמר זה מאבדים עד 3 תוצאות בדף בו הם
מופיעים בגוגל.
5. תוכן זה או אותו מאמר יעברו עכשיו לאתר המאמרים וישתלו שם , את מקומם באתר יחליף
תוכן או מאמר אחר.
6. מחכים לקליטה של תוכן או מאמר מאתר המאמרים ע"י גוגל.
זה עובד? כן זה עובד , אבל לכל תיאוריה יש תיאורית המשך ולכן המשך עוד יבוא.