אתר האינטרנט הוא כלי חיוני לכל עסק והוא מאפשר לעסק לשמור על קשר עם לקוחותיו, להציג להם מידע ולספק להם תמיכה. מרבית העסקים הפנימו זאת וקשה כיום למצוא עסק, ולו הקטן ביותר, שאינו מפעיל אתר אינטרנט בסיסי. עם זאת, עסקים רבים עדיין לא הפנימו את החשיבות של האינטרנט ככלי שיווקי להשגת לקוחות חדשים ולהרחבת מעגל הלקוחות הפוטנציאלים. האתר הוא כרטיס הביקור של העסק וחלון הראווה שלו וכפי שחשוב לעסק למקם את חלון הראווה שלו במקום שמושך קונים רבים ולהפיץ את כרטיס הביקור שלו בקרב לקוחות פוטנציאלים כך חשוב כי האתר האינטרנט לא רק יעוצב כהלכה אלא גם ייחשף לכמה שיותר אנשים.
האינטרנט הוא המלך החדש ומיליארדי אנשים ברחבי העולם משתמשים בו ככלי מרכזי לחיפוש מידע ושירותים. כפועל יוצא מכך הנוכחות באינטרנט הפכה להיות המפתח להצלחה. אם יש לך חנות נעליים בודאי תרצה שהאתר שלך יהיה הראשון כאשר גולשים מקלידים את המילה "נעליים"- לכך בדיוק נועד קידום אתרים . קידום אתרים הוא למעשה מכלול הפעולות המיועדות להעלות את הדרוג של האתר במנועי החיפוש כאשר גולשים מקלידים את מילות החיפוש הרלוונטיות לתחום האתר. קידום אתרים יעיל יכול לעזור לעסק להגביר את החשיפה, לחזק את המותג, להביא לקוחות נוספים ולהגדיל את הכנסותיו. כל זאת בעלות נמוכה יחסית ובהחזרה מהירה של ההשקעה.
חברות קידום אתרים לא תמיד יגלו לך את זה אך קידום אתרים יכול להיעשות גם באופן עצמאי ולהשיג תוצאות לא רעות. ישנן פעולות קידום אתרים בסיסיות אך ישנם גם כלי קידום אתרים מתקדמים וסבוכים יותר. ככל שהתחום בו העסק שלך פועל תחרותי יותר ומספר האתרים בו רב כך יהיה קידום אתרים קשה וארוך יותר ויצריך עזרה מקצועית. מרבית הגולשים לא ממשיכים בתוצאות החיפוש מעבר לדף או שניים הראשונים ולכן חשוב לא רק לקדם את האתר אלא לקדם אותו בצורה ניכרת כך שיופיע בדירוגים גבוהים ככל האפשר. אם המתחרים משתמשים בחברות קידום אתרים כדאי גם לך לשקול זאת.