תקשורת מילולית זה "שיווק" הרצון שלך לאחר,וזה תהליך שמורכב מכמה פרמטרים מדידים וברורים,ושליטה במיומנות הזו מובילה להצלחה ולהישגים ברמות הכי גבוהות שיש,בכול תחומי החיים,והיא פתרון טבעי להמון ממקרי בעיות "הקשב וריכוז" שיש היום.
למאמר המלא...
|
להמון אנשים אין את הידע איך לזהות את הצרכים התקשורתיים של זה שממולנו על מנת להעביר לו מסר בלי כוח ובלי "לקבל עצבים",כי אם אני טועה,איך אפשר להסביר את התוהו ובוהו שהולך בעולם?-"חיים ומוות ביד הלשון" וה-"תקשורת אשמה"-לא אני המצאתי.
למאמר המלא...
|
הורה צריך כוח.הוא צריך להיות "חזק".פיזי , לוגי ,ומנטאלי.
הורה צריך ידע. כמה שיותר נרחב וביותר נושאים-ה"רווח" כולו שלו.יהיה לו הרבה יותר קל להתמודד עם החיים וילדיו בפרט.
ולא פחות חשוב , הורה צריך תגמול. תוצאה ודאית / ויזואלית .ילדים "ווינרים" שמצליחים,עצמאים....וכמובן, מסבים להורה נחת וכבוד.
למאמר המלא...
|
המון סודות יש בעולם,ולחיים בפרט.
אחד מהחשובים,הגדולים והמתסכלים ביותר הוא ב"מלחמה" בין הורים וילדים-איך לגרום לילד שלי להקשיב לי?
למה הוא לא מקשיב?
הוא לא מבין שאני רוצה רק בטובתו? שאני אוהב אותו "בטירוף"? איך אני יגרום לו להיות "ילד פלא" במקום "נוער בסיכון"?
הוא לא מבין שמה שהוא עומד לעשות זו טעות ו/או הדרך מסוכנת?
למאמר המלא...
|
תהליך זהו מסע של קבלה ונתינה. מסע שיש לו התחלה וסוף,והוא קצוב בזמן.יש לו כוח עצום. הוא מעצב את האישיות והחיים של כולנו ומשאיר "חותם לדורות".
התהליך עצמו בנוי מנושאים, ולכול נושא אנחנו "יוצקים תוכן".לומדים,משננים,מתנסים,טועים ולומדים מטעויות...ובנוסף אי אפשר אחד בלי השני.תהליך בלי תוכן לא שווה,ותוכן בלי תהליך -אין לו זכות קיום-הוא לא רלוונטי.
ככה זה גם בתת נושאים שמעצבים את חיינו: אמהות,הורות,נישואין,התפתחות אישית....
למאמר המלא...
|
תקשורת בינאישית אפקטיבית היא אחת מהיכולות שמוגדרות ככישורי חיים, והיא לא נלמדת בבית הספר.
היא לא נלמדת בכלל (לפחות לפי מה שאני יודע)-רק מניסיון אישי של ההורה או "כישרון טבעי".
ישנם המון יכולות שמוגדרות ככישורי חיים , שקריטיות לחיים של ילדנו , והם לא נלמדות בשום מקום- ניהול זמן, קבלת החלטה, אינטיליגנציה פיננסית....
כול אלו הם כישורי חיים שיקבעו ויעצבו את חייהם של ילדנו במציאות היום יומית , וזה תפקידנו ואחריותנו ללמד אותם-זה מצופה מאיתנו כהורים,
לא "הציונים" בבית הספר (ואני בכלל לא מזלזל בחשיבות ובידע שנרכש שם).
למאמר המלא...
|
אתם מכירים את זה שאתם "מטורפים מרוב אהבה" לילדכם, ורוצים הכי טוב בשבילו, ועם זאת, רוב הפעמים לא מצליחים להחליף אתו שני משפטים בלי לקבל "עצבים" והתנגדות מצדו: רגע.../לא רוצה.../שניה אמא...
אז יש פתרון.
למאמר המלא...
|
בעבר חשבו ש"להיות הורה טוב" ובעל רמת האינטליגנציה אישית של האדם הם אחד,אלא שהניסיון לימד אותנו שיש צורך גם במרכיבים אחרים כדי להצליח.כל אדם פועל לפי תבניות מוגדרות בעלות סדר לוגי.אם נדע לזהות ולהגדיר את הצרכים ו"הפרמטרים" ,שדרכם ילדנו מודד אותנו,ושבעקבותם הוא מגבש פרשנות על האינטראקציה בינינו,וכמובן נוכל למצוא דרך קלה לספק לו אותם,יתעוררו בו רגשות "טובים",והם יובילו לתוצאת התנהגות חיובית שצפויה מראש
למאמר המלא...
|
"לקוח הוא לקוח הוא לקוח"-זו תובנה שמשנה פרספקטיבה של עסקים.כל העסקים מתייחסים ללקוח "כמוצר"-ניתן לו שירות יותר טוב...יותר איכותי...יותר נוחות...נגישות...רושם.....זול...הכול טוב ויפה-אפשר יותר טוב.לקוח הוא בן אדם ואנשים עושים עסקים.בעלי עסקים שמבינים את זה הם אלו שמגיעים ונכנסים "למועדון ה-5% "-רק 5% מכלל העסקים מגיעים לגדולה וממצים את מלוא הפוטנציאל שלהם-כל השאר פשוט קיימים.
למאמר המלא...
|
ישנו צורך גדול לארגונים להגדיל את מחזור המכירות באותו זמן נתון(יותר כסף באותו זמן). היום הארגון תלוי במצב רוחו/יכולות/כישורים/אינטואיציה/ניסיון קודם של מוכר X.
כלל התכונות/היכולות הללו=X מכירות=X כסף לקופת האירגון.
מה קורה אם המוכר לא כזה מוכשר? לא בא לו?הלקוח קשה?לא מצליח לזהות/להתחבר ללקוח?
למאמר המלא...
|