מספר טלפון וירטואלי הוא מבין הטרנדים החזקים ביותר שקיימים בשנים האחרונות בעולם התקשורת והטלפוניה לעסקים. מספרים אלה מתאפשרים בעזרת טכנולוגיות תקשורת מתקדמות וכך מאפשרות לנו ליהנות ממספרים שהם לא פחות מקווי טלפון, וללא צורך בהרכבה של תשתית פיזית בעסק. התקשרות למספרים האלה מובילה את המתקשר למספר טלפון רגיל המקושר למספר הוירטואלי. באופן זה, אדם פרטי (וגם טלפונים בבית העסק) יכולים להשתמש במספר וירטואלי, שכאשר מקבל שיחות, השיחה מתקבלת בטלפון הפרטי מבלי לחשוף את המספר האמיתי. כך ניתן לשמור על הפרטיות ועדיין לקבל שיחות טלפון עסקיות. מספרים וירטואליים מאפשרים יתרונות נוספים מלבד פרטיות – שמעבר להיותם יעילים, הם גם אינם יקרים כלל.
מוקד מענה אנושי – במה מדובר?
מוקד מענה אנושי הוא שירות מזכירות או ניהול יומן אישי – בהתאם לצרכים העסקיים. המענה מאויש על ידי מזכירות מקצועיות שיכולות לעבוד מכל מקום בעזרת טכנולוגיה חדישה ומודרנית. המוקד כולל גם בקרת שיחות המאפשרת הקלטה של שיחות לטובת שיפור השירות.
אפשר להתאים את מוקד המענה האנושי לצרכים העסקיים מבחינת זמני פעילות המוקד (למשל, מענה בשעות הבוקר או בשעות הערב בלבד); אפשרות למענה ייחודי (ניתן לבחור פתיח או תסריט שיחה אפשרי המופעל כשמתקבלת שיחה חדשה); אפשרות למענה מיידי על ידי המוקד, או מענה לאחר מספר שניות – בהתאם לצרכים.
איך זה עובד?
הלקוח העסקי מקבל מספר וירטואלי שאפשר לפרסם ומיד להתחיל לקבל שיחות ממספר זה. המחירים לרוב נמוכים במיוחד, ואינם עולים על כמה מאות שקלים בחודש. המחיר הנמוך מאפשר לחסוך אלפי שקלים על שירות מזכירות חודשי.
מספר וירטואלי – האם יש צורך בכך?
בואו נסקור עוד שני יתרונות בולטים שאפשר לקבל אם מקבלים מספר טלפון וירטואלי לעסקים:
· מספר וירטואלי מאפשר לקבל חיווי אוטומטי לחלוטין על שיחות נכנסות. למעשה, השיחה מתקבלת כליד (Lead) טלפוני; במידה שלא הספקתם לענות, ניתן יהיה לחזור למתקשר במועד מאוחר יותר. מספר הטלפון שפספסתם" נרשם ואינו הולך לאיבוד.
· מספר וירטואלי מאפשר לבקר את מקורות הפרסום שלכם באופן מקסימאלי. אפשר להגדיר מספר וירטואלי שונה עבור כל מקור פרסום. אם תשייכו מספר וירטואלי שונה לכל מקור פרסום, תוכלו לדעת בבירור איזו פנייה קיבלתם מאיזה מקור פרסום.
נשמע מעניין – מה עושים עכשיו?
אוקיי, אז שכנענו אתכם: מספר טלפון וירטואלי לעסקים יכול לעשות לעסק שלכם רק טוב. אז איך ממשיכים מכאן? עכשיו, אחרי שאתם יודעים יותר לגבי השירות והיתרונות שהוא מאפשר לעסק, כדי לעשות סקירה קצרה ברשת ולמצוא ספקי שירות פוטנציאליים. תוכלו גם לקבל המלצות ממכרים וקולגות שמשתמשים בשירות ויודעים להמליץ על ספקים מוצלחים. לחילופין, אפשר להיכנס לאתרי אינטרנט המספקים המלצות על שירותים ולשלוף משם את הספקיות שקיבלו חוות דעת חיוביות. תהליך הקבלה של מספר טלפון וירטואלי הוא פשוט וקל.