חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יסודות בעיצוב גרפי - איך מתחילים?

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי21/02/20091482 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יסודות בעיצוב גרפי / רווה אסיג מעצב גרפי

עיצוב גרפי הוא דיאלוג ויזואלי שמותיר רושם ומעביר מסר. מעטפת עיצובית חכמה וייחודית תשקף כל מוצר איכותי ורעיון טוב למלוא הפוטניציאל. עיצוב גרפי ומיתוג חיובי, שפה גרפית אחידה, החדרת מוצרים ומותגים, תשומת לב לפרטים הקטנים מובילים אותנו לקבל החלטות.

העיצוב גרפי הינו חלק חשוב בעיצוב העוסק בשילובם של הטקסט והתמונה לשם העברת מסרים, ובתור שכזה הוא חלק מהתקשורת החזותית.. תחום העיצוב הגרפי בא לידי ביטוי בעיצוב של טקסטים לדפוס (פליירים, כתבי עת, קטלוגים, ברושורים), עיצוב אריזות מוצרי הצריכה, פרסום, שלטים, עימוד, עיצוב אתרי אינטרנט איור, אנימציה ותחומים נוספים.
יש חשיבות רבה לצורה והאופן שבה מוגשים התכנים במוצרים הפרסומיים. עיצוב גרפי חכם מתייחס לצורה ולמסרים שבה יוצגו המוצרים לציבור, הוא כולל רכיבים רבים, אשר לכל אחד מהם מגוון רחב של אפשרויות.

עקרונות העיצוב הגרפי

עיצוב גרפי מוצג במגוון רחב של מוצרים תדמיתיים, שיווקיים ופרסומיים באינטרנט ובמוצרי דפוס להפצה, לפרסום, לתערוכות, על פי צרכי מוצר / חברה וקהל היעד.

כגון: עיצוב לוגו תדמיתי | ניירת | כרטיסי ביקור | פולדרים | מדבקות | אריזות | קטלוגים | גלויות | הזמנות פוסטרים | רולאפ | מגזינים | מגנטים | תפריטים | מודעות | כרטיסי חבר | שלטים | אינסרטים | פליירים  ספרים | אתר אינטרנט | ניוזלטר | מיניסייט | דפי נחיתה | באנרים ועוד...

חלק עיקרי בעקרונות עיצוב גרפי הוא בבחירות החכמות שיעשו.

בחירת רעיון מקורי (קונספט) להעברת המסר לקהל היעד.

בחירת אימאג' המתאים לקונספט.

בחירת פונטים (סוגי הכתב) לכותרות ולטקסט הרציף המדגישות והמעבירות בעיצובן את המסר.

העיצוב הגרפי צריך להיות בקו אחיד, נקי ואוורירי.

החיבור בין כל האלמנטים אשר יצרו סדר חשיבות והכוונה.

עיצוב גרפי – קונספט

בחירת רעיון מרכזי חכם, הינו קריטי להעברת המסרים בצורה חכמה ועיניינית.

העיצוב הגרפי יגזר מתוך הרעיון המרכזי וידבר בשפה הנכונה שתשדר ותכניס את הצופה לרעיון המרכזי אותו אנו רוצים ל"מכור".

הקונספט חייב להיות ממוקד ולהעביר את המסרים אותן מעונינים להעביר

ולשם כך העיצוב הגרפי כמו שחקני החיזוק באחרים (תמונה, טקסט) חייב להיות נקי, חד וקולע.

עיצוב גרפי – אימאג'

שחקן חיזוק משמעותי כמעט לכל מוצר הזקוק לעיצוב גרפי הוא האימא'ג המרכזי.

לא סתם אומרים ש"תמונה אחת שווה אלף מילים"... אימא'ג חכם, מתאים ומקורי יכול להעביר מסר

או יותר בצורה תמציתית ו/או לספר את כל הסיפור..

האימ'ג יבוא בדרך כלל לחזק את העיצוב הגרפי, המלל ולהיפך.

עיצוב גרפי – טקסט (טיפוגרפיה)

עוד שחקן חיזוק משמעותי בעיצוב גרפי הוא הטקסט.

הפונט הוא צורת הפונט בו יכתב המלל הכללי והכותרות. לפונט הנבחר ישנה השפעה עצומה

על המסרים שאנו רוצים להעביר ולשדר ובחירת פונטים נכונים, תחבר אותנו למוצר הגרפי

ותעזור לנו בהעברת המסרים הללו.

עיצוב גרפי – עיצוב גרפי כללי של המוצר

לאחר תהליך החשיבה בו החלטנו על קונספט נכון, מקורי וייחודי, מצאנו והמצאנו את הויז'ואל

המתאים ביותר להמחשת הרעיון המרכזי והעברת המסרים והחלטנו על סוגי הפונטים שישדרו את

האוירה לה רצינו, זה השלב בו לוקחים את כל שחקני המפתח ויוצרים את המוצר המבוקש.

הקונספט, האימאג' והפונטים יתחברו יחדיו לעיצוב גרפי שימתג, ימכור, יעביר וישדר את הערכים

אותם תרצו להטמיע ולהעביר לציבור לקוחותיכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רווה אסיג

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי12/03/091306 צפיות
איך גורמים לאדם להתאהב ברגע? איך גורמים לו להחסיר פעימה ולהבין שזה זה הדבר?... מהו לעזאזל אפקט ה-WOW?... גרפיקאים ומעצבים גרפיים רבים מחפשים ללא הרף, דרכים להעביר דרך עבודתם בין אם בעיצוב גרפי של לוגו תדמיתי, קטלוג, אתר אינטרנט, מודעת פרסום, ניירת משרדית או כל מוצר עיצובי / פרסומי / שיווקי אחר את אפקט ה-WOW!

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי10/03/091929 צפיות
לכרטיס הביקור משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיס הביקור שלך משפיע באופן ישיר על האופן בו אתה והעסק שלך נתפסים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני הינו מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.

מאת: רווה אסיגעיצוב גרפי21/02/091292 צפיות
עיצוב גרפי ובניית תדמית הם נגזרת הנובעת מהצורך להעביר מסר / אוסף של תכונות הקשורים למוצר ומגוון התכונות הקשורות אליו. במילים אחרות. עיצוב גרפי נכון יוביל את הלקוח להסקת מסקנות מהירה בנוגע לאיכות המוצר, שימושיו, ייחודיות כיו"ב.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/214013 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162383 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162104 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162470 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/162040 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica