עסקים הם דבר מורכב. מעובדים, ממלאים של סחורה, מרשימה של ספקים ומציוד לעסק שמסייע להציג את כל הסחורה ולאפן אותה בצורה נוחה ככל הניתן. הבחירה של המדפים שעליהם נמצאים כל הפריטים הללו היא אינה בחירה של מה בכך מפני שחייבים להבין כל מיני אנקדוטות חשובות טרם ההתקדמות אל חנות שמספקת מדפי תצוגה על מנת שהרכישה תהיה כזו שמדגישה את כל השמירה על רמה גבוהה של פונקציונאליות אשר מתרגמת את עצמה בסופו של דבר לחיסכון כספי ותזרים כספי שצומח עוד הלאה.
איך מבצעים את הבחירה הנכונה של האמצעי של המידוף בכל סוג של עסק? מתחילים עם בדיקה של הצרכים שלו לשם הענקת מענה מושלם מכל הבחינות.
בודקים מה הצורך בעסק
· משקל נשיאה - אולי תתפלאו לדעת, אבל לא כל מדף יכול לשאת על עצמו כל סוג של משקל. מה זה אומר? כי חייבים להבין איזה סוג של משקל הולכים להציב על כל סוג של מדף על מנת שזה יוכל לעמוד בנטל בצורה מכובדת ולא יהיה אמצעי שמסכן את האנשים בסביבה מפני התמוטטות.
· גודל מידוף - לא כל מדף נועד להעמדה של אותם פריטים. ישנם מדפים עבור סחורה קטנה ויוקרתית כמו מדפי תצוגה עבור תכשיטים, מדפים עבור הצבה של בגדים בצורה של תלייה ומדפים שנועדו להצבה של קופסאות נעליים במחסן של העסק.
· עיצוב המדפים - עיצוב הוא דבר שתופס יותר חשיבות ככל שמדובר במדפי תצוגה שעליהם יש סחורה צריכה להיות נוחה לתפעול הן על ידי צוות העובדים והן על ידי הלקוחות שבאים לבדוק סוגים שונים של פריטים שנמצאים על גבי המדפים הללו.
· יכולת מודולרית - כאשר מדובר בסחורה שכל הזמן משתנה לה מבחינת סוג וכמות, עדיף לרכוש מדפי תצוגה שאותם ניתן לשנות בהתאם לצרכים השונים כל פעם מחדש.