בכל קניון שאליו נכנסים יש חנות של בגדים, למעשה, יש כמות רבה מספור של חנויות בגדים אשר מתחרים כולם על הכיס של הצרכן שנכנס לשם שלא תמיד מתוך המטרה לבצע רכישה. זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.
יוצרים תרשים זרימה
כל חנות היא כזו אשר מתוכננת דבר ראשון מבחינת חלוקה לאזורים של החלל הכולל שבה. זה חשוב מאוד ליצור סוג של תרשים זרימה הגיוני מן הרגע שבו הלקוח מביט מבחוץ פנימה, נכנס על מנת להתרשם מן הסחורה, ניגש על מנת לבצע מדידה ולבסוף ניגש אל העמדה של הרכישה כדי להשלים את הקנייה. כל אחד מן השלבים הללו חייב להיות ברור ומזמין, וכך התכנון מתחיל בשלב הזה ולאחר מכן מתקדם אל עבר תכנון לפרטי פרטים של חומרים, צבעים ומרקמים עד אשר התרשים שלם ומכיל את כל מה שמתוכנן ויצא לפועל לאחר מכן כשכולם על אותו עיצוב חנות בגדים מסכימים.
מגדילים את רווחי המכירה
תכנון של עיצוב חנות בגדים הוא לא דבר שנעשה רק על מנת שחנות פשוט תיראה נפלא. העיצוב של החנות הזו חייב להיות נוח עבור יצירה של תצוגה ואחסון של כל הסחורה כולה, בצורה שגם נוחה עבור הגשת הסחורה על ידי נציג מכירות בשעת העבודה. זה חשוב כדי שלקוח ימצא כי השימוש בתא המדידה נוח ומחמיא באותה המידה וכי השירות שניתן בעמדת הקופה יהיה הרבה בזכות תכנון נכון של המיקום ושל מרווח העבודה עבור הקופאים עצמם. כל אלה מתרגמים את עצמם אל רווחים יותר גבוהים רק בשל המהלכים הללו של עיצוב חנות מעוצבת בצורה חכמה.