מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם. לכל אחד מאתנו יש סיפור אחד לפחות שהיינו רוצים להוציא לאור בצורה הכי מקצועית שיש. אנחנו רוצים לכתוב טוב, להתנסח נכון, למצות את הפוטנציאל של הסיפור שלנו וגם להגיע לקוראים שמחפשים סוג כזה של סיפורים. בדיוק לשם כך הוקמו הוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה קונטנטו נאו (ContentoNow).
לספר סיפור שישווק נכון
ההוצאות הן מייסודו של נתנאל סמריק, איש תקשורת ותיק שהחל דרכו בגלי צה"ל ואחר כך בערוצי הטלוויזיה השונים, שם רכש את היכולת שלו לזהות סיפורים מעולים ואנשים שיש להם את היכולת לספר אותם לעולם. כל אחד ואחד מסופרי ההוצאה יכול להיות סופר מבריק או איש מוביל בתחומו שמכיל סיפור שהגיע הזמן לספר אותו ולהוציא אותו לאור. זה בדיוק מה שעושים בהוצאות קונטנטו, כאשר עורכים ומתרגמים את הספרים האלה ומוציאים אותם לאור בישראל ובמדינות בעולם בשלל הפלטפורמות האפשריות.
שיווק דיגיטלי מקסימלי
ההוצאה לאור אפשרית בפורמט מודפס, אלקטרוני, בעברית או בשפות זרות כמו אנגלית וסינית. אולם הטיפול בספרים ובסופרים אינו מסתיים כאן אלא רק מתחיל, כאשר כל סופר מקבל את הטיפול המקצועי הצמוד שמביא אותו לחשיפה עולמית בשלל הערוצים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו לשיווק ספרים. אמזון, יוטיוב, מדיה חברתית, כל מה שאנחנו יכולים להשתמש בו באינטרנט ובעזרת החושים החדים והניסיון הרב של נתנאל סמריק והוצאת קונטנטו דה סמריק וקונטנטו נאו עומדי לרשותכם כדי להגדיל את פוטנציאל החשיפה והמכירה שלכם בישראל ובעולם הרחב.