חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נתנאל סמריק - להוציא לאור את הסיפורים שיש לכל אחד

מאת: ירון כהןספרות01/06/20172192 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם. לכל אחד מאתנו יש סיפור אחד לפחות שהיינו רוצים להוציא לאור בצורה הכי מקצועית שיש. אנחנו רוצים לכתוב טוב, להתנסח נכון, למצות את הפוטנציאל של הסיפור שלנו וגם להגיע לקוראים שמחפשים סוג כזה של סיפורים. בדיוק לשם כך הוקמו הוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה קונטנטו נאו (ContentoNow).

לספר סיפור שישווק נכון

ההוצאות הן מייסודו של נתנאל סמריק, איש תקשורת ותיק שהחל דרכו בגלי צה"ל ואחר כך בערוצי הטלוויזיה השונים, שם רכש את היכולת שלו לזהות סיפורים מעולים ואנשים שיש להם את היכולת לספר אותם לעולם. כל אחד ואחד מסופרי ההוצאה יכול להיות סופר מבריק או איש מוביל בתחומו שמכיל סיפור שהגיע הזמן לספר אותו ולהוציא אותו לאור. זה בדיוק מה שעושים בהוצאות קונטנטו, כאשר עורכים ומתרגמים את הספרים האלה ומוציאים אותם לאור בישראל ובמדינות בעולם בשלל הפלטפורמות האפשריות.

שיווק דיגיטלי מקסימלי

ההוצאה לאור אפשרית בפורמט מודפס, אלקטרוני, בעברית או בשפות זרות כמו אנגלית וסינית. אולם הטיפול בספרים ובסופרים אינו מסתיים כאן אלא רק מתחיל, כאשר כל סופר מקבל את הטיפול המקצועי הצמוד שמביא אותו לחשיפה עולמית בשלל הערוצים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו לשיווק ספרים. אמזון, יוטיוב, מדיה חברתית, כל מה שאנחנו יכולים להשתמש בו באינטרנט ובעזרת החושים החדים והניסיון הרב של נתנאל סמריק והוצאת קונטנטו דה סמריק וקונטנטו נאו עומדי לרשותכם כדי להגדיל את פוטנציאל החשיפה והמכירה שלכם בישראל ובעולם הרחב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון כהן

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181356 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: ירון כהןאדריכלות15/02/181874 צפיות
לדלתות האוטומטיות יש יתרונות רבים מעבר ליוקרה והחדשנות שהן משדרות, סיוע למוגבלויות, תחושה ואווירה נעימים יותר ובטיחות.

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181740 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: ירון כהןאומנות - כללי15/02/182811 צפיות
ענף הערכת התכשיטים הוא ענף פופולרי המבוסס על מוניטין חזק, גיליתם תכשיט עתיק או פריט אספנים? גשו למעריך מקצועי, בעל וותק ומומלץ.

מאת: ירון כהןתרבות ובידור01/06/175587 צפיות
לכותבים הרבים שניסו לספר את הסיפור האישי שלהם בשנים עברו לא היו ברירות רבות. מעטות היו ההוצאות שהסכימו להשקיע וגם השיקולים שלהן לא היו ברורים לגמרי גם כאשר הסיפורים היו מעניינים וטובים. היום, כבר אין צורך לחכות ולרוץ אחר אף הוצאה שתזהה את הפוטנציאל שלך בהוצאת קונטנטו דה סמריק וההוצאה הבת שלה, קונטנטו נאו, מזהים את הפוטנציאל של הסיפור לשכם ולוקחים אותו צעד אחד קדמיה

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171757 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ירון כהןקורסים וסדנאות09/08/151566 צפיות
מי שפונה ללמוד לימודי הנהלת חשבונות במכללת אורט מוצא אפיק תעסוקתי מבוקש ומקצועי שפותח מגוון דלתות עבור התפתחות מקצועית. כלל קורסי המכללה מפוקחים מול משרד הכלכלה לצד גופים נוספים שמעניקים את תעודת המקצוע המיוחלת. מי שתחום זה מעניין אותו מוזמן לבחור בין קורס הנהלת חשבונות 1,2,3 לבין קורס ייעוץ מס, קורס חשבי שכר וקורס חשבשבת.

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171777 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162626 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163501 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162766 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163869 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153109 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות17/10/152656 צפיות
ספרה האוטוביוגרפי של דלפין דה ויגאן על חייה ומותה של אמה, שסבלה מדו-קוטביות, זכה להצלחה אדירה בצרפת. מדוע?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica