בעולם תחרותי כמו שלנו, משימת פרסום ושיווק העסק הופכת להיות קשה יותר מאי פעם. כל עסק, גדול וקטן כאחד, משקיע רבות במאמצי פרסום ואף מעסיק אנשי מקצוע כדי להתמודד עם המשימה. כתוצאה מכך, קהל היעד שלכם מתמודד עם כמות עצומה של פרסומות בה הוא נתקל מדי יום ביומו. רוב האנשים מפתחים מעין "מערכת סינון" טבעית אשר קשה מאוד לחדור באמצעות פרסום
באמצעים הרגילים (העיתון, הטלוויזיה והרדיו).
מגנטים למקרר- הדרך שלכם להגיע אל קהל היעד
אחת מן הדרכים להגיע אל קהל היעד בצורה בלתי אמצעית היא באמצעות מוצרי פרסום. מוצרים אלה יכולים להיות פליירים, חולצות מודפסות או כל מוצר פרסומי אחר אשר נושא את שם העסק שלכם והלוגו שלו. אחד ממוצרי הפרסום היעילים ביותר הינו מגנטים למקרר. מגנטים המיועדים להדבקה על המקרר הביתי מביאים לפגישה יומיומית של הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים
שלכם עם שמו של העסק ועם הלוגו שלו. כך, ניתן לחדור את מערכות הסינון שמפעילים הלקוחות ולהגיע אל המודעות שלהם.
מגנט אטרקטיבי, שימושי ומיוחד
כאשר אתם יוצרים מגנטים עבור המקרר, שימו לב שאתם יוצרים מגנט אשר אכן יוכל להיות אטרקטיבי עבור הלקוחות שלכם. יש לקחת בחשבון את עיצוב המגנט- על העיצוב להיות מיוחד ואסתטי, ועם זאת- לא עמוס יתר על המידה בפרטים. שימוש בצבעים הוא נבון ברוב המקרים, אך יש להזהר שריבוי הצבעים לא יקשה על הקריאה. זכרו ש"זמן החשיפה" המוקדש לכל מגנט הינו קצר מאוד,
ולכן על הכיתוב להיות ממוקד, חד וברור מספיק על מנת לעבור אל הקורא במשך פרק זמן של מספר שניות.
חשוב מאוד ייצוג אומנים- שעל גבי המגנט למקרר יהיו כל הפרטים הרלוונטיים אודות העסק שלכם. יש לציין, כמובן, את שם העסק, וכן תמונה של הלוגו המזוהה איתו. בנוסף, כדאי לפרט אודות תחום הפעילות של העסק. יש לציין גם מספר טלפון ליצירת קשר, כך
שהלקוחות לא יצטרכו לעבור שלב נוסף ולחפש את דרכי יצירת הקשר עם העסק במקום אחר.
כל הפעולות הללו צפויות להבטיח לכם שהלקוחות אכן ישימו את המגנט על המקרר, ואף יצרו אתכם קשר במידה והם יצטרכו את השירותים שאתם מספקים בעתיד.