חפש מאמרים:
שלום אורח
25.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התנהגות, אישיות, הצלחה- קשרים וכלים

מאת: רבקה גולדברגשימור לקוחות28/12/20091187 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מידע שייתן לכם הבנה עמוקה יותר לגבי...

  1. ניהול עובדים
  2. גיוס מועמדים
  3. יצירת קשרי לקוחות
  4. ניהול מכירה אפקטיבי
  5. ובכלל ניהול תקשורת, מסר אפקטיביים עבורכם ועבור הצד השומע

אז מהי אישיות? Personality

התפיסה העליונה והנטיות שלנו, לדרך בה אנו תופסים ומשליכים את המציאות.

זוהי ההצהרה המלאה, של כל מה שמרכיב את האינדבדואל, בדרך המותאמת לתנאי המציאות,

אשר שתביא למקסימום חופש אפשרי להגדרת העצמי שלי.- קארל גוסטב יונג 1934.

לא קל להגדיר מהי אישיות.

באופן עקרוני אישיות מתייחסת ללכידות או הסיכום של התמצית של האדם.

המילה personality מורכבת מ- person-ality- המדע של תאור והבנה האדם.

 תחום האישיות הוא גרעין בסיסי בלימוד הפסיכולוגיה אם לא הבסיס, יחד עם אינטליגנציה. ת

חום האישיות הוא הנושא המשמעותי ביותר בלימוד והבנת השוני בין אנשים.

אנחנו משתמשים במילה "אישיות" בתדירויות גבוהות אבל מה בעצם זה אומר ?

"יש לה אישיות מצוינת"

"אין לו אישיות"

"יש לו אישות עם ערך מוסף"

"יש לנו בעיה עם האשיות שלו"

"זה רק האישיות שלה"

"יש לה את האישיות של אימא שלה"

"הוא באמת אישיות"

המילה personality מגיעה מהמילה הלטינית "PERSONA" שמשמעותה – מסכה.

למעשה לימודי תחום האישיות הם לימודי המסכות שאנשים שמים על עצמם.

אלו המסכות=הדמויות שאנשים מקרינים ומציגים, אשר מיכל בתוכו גם את פנימיות אדם,

מה שמוכנה בפסיכולוגיה ה- "SELF"- העצמי- הזהות העצמית.

כמעט בכל יום אנחנו מתארים את תמצית האישיות של האנשים סביבנו, במודע או שלא במודע.

תוהים אודות איך ולמה לאנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים- ולמעשה זה מה שעושה תחום האישיות בפסיכולוגיה.

מרכיבי האישיות:

ישנן תיאוריות רבות אודות אישיות בני האדם, הצעד הראשון הוא להבין בדיוק מהי אישיות .

הגדרה קצרה תהיה- אישיות היא סך המאפיינים והדפוסים של החשיבה, הרגשות וההתנהגות שמייחדים את האדם. בנוסף לכך  אישיות מופיעה מתוך האדם באופן מתמיד ומתפתח במהלך החיים.

הקריטריונים הבסיסים באישיות כוללים:

  1. עקביות- אנשים נוהגים באותה דרך או בדרך זהה במגוון סיטואציות.
  2. פסיכולוגי-פיזיולוגי- אישיות היא מבנה פסיכולוגי, אך מחקרים מצאו, שישנה השפעה של תהליכים  ביולוגים וצרכים פיזים על האישיות.
  3. השפעה התנהגותית- אישיות לא רק משפיעה על איך נגיב בסביבתנו, אלא היא גם הסיבה לאיך נפעל במצבים ודרכים מסוימות.
  4. מגוון תגובות- אישיות באה ליד ביטוי לא רק בהתנהגות, אלא גם בצורת החשיבה, בדרך הבעת הרגשות, בניהול מערכות יחסים קרובות ובמצבים חברתיים אחרים.

People are different, but they are predictable different

המשימה שלנו היא לעזור לך בגילוי וזיהוי סגנון האישיות הייחודי שלך ושל הסובבים אותך-

מה הערך המוסף של האדם, החוזקות , החולשות הדרך להניע אותו.

וכיצד דרך ההבנה מדוע אנשים שונים זה מזה, לשנות ולהתאים, את צורת הניהול, הגיוס השיווק, המכירה וההתנהלות שלך  באופן משמעותי, שתביא להשגת מטרות ותוצאות הרצויות לך!

 

זה לא משנה אם אתה בתפקיד בכיר, זוטר שכיר, עצמאי, בעלים או מתנדב- האפקטיביות שלך, ההישגיות שלך וההצלחה שלכה, כולם תלויים בדרך בה אתה מנהל מערכות יחסים ותקשורת עם האחר.

לא נדרשות המלצות על מה שאני רוצה  לתת ולשתף - כל מה שצריך זה רצון להסתכל על העולם בצורה קצת שונה.

זה קורה לכולנו בחברה, בעסקים ואפילו במשפחה, אנחנו פוגשים אנשים ובאופן מיידי מכינים עלים "דוח"-

יש את הדומים לנו- צוחקים מאותם דברים, האם מתעניינים באותם תחומים, ומגלים כי יש לנו את אותן בעיות בחיים.

ואז אנחנו פוגשים אנשים, שאפילו לקיים איתם שיחה קצרה זה מאבק עבורנו ואנחנו לא מבינים למה?

לצערי רק מעטים מאתנו יודעים מה הסיבה- למה אנחנו מתנהגים וחושבים כך.

לחלק מהאנשים- האישות שלהם היא התעלומה הגדולה ביותר.

הם מתפלאים ומתוסכלים כאשר הם לא מבינים למה האחר מתנהג שונה, ומדוע הוא לא רואה את הדברים כמוהם.

לכל אחד מאתנו סגנון אישיותי משמקף את הצירוף הייחודי  של המאפיינים שלנו שמבוסס על גנטיקה, סביבה מודלים לחיקוי, הניסיון והחוויות שלנו.

מחקרים מראים כי המאפיינים האישיותיים שלנו משפיעים בצורה מכריעה על מה שנאמר נגיד ונעשה ביומיום.

לסיכום שתי שאלות בסיסות לזיהוי סגנון האישיות-ההתנהגות-

1. מה מושך אותי?-

מחקרים בתחום מראים שהקריטריון הראשון אותו יש לבחון הוא מה משוך אותך?

אתה נמשך לאנשים-צריך אנשים סביבך למה? להניע אותם? לעזור להם? קשה לך להיות לבד?

האם אתה נמשך למשימות? אוהב להיות מוקף בספרים? נהנה בחברת עצמך? יש לך עולם פנימי עשיר?  אתה סומך על עבודות?

2. מה הקצב שלך?

הקריטריון השני לזהות את סגנון האישיות, הוא המניע הפנימי או קצב העשייה.

האם אתה דינאמי? עושה דברים מהר? אוהב כמה פעילויות במקביל? האם אתה קונסרבטיבי? עובד בקצב אחיד? אוהב שהדברים נעשים בדיוק? האם אתה זהיר? האם אתה לקוח סיכונים? האם אתה אימפולסיבי?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

do what u love & love what u do!

www.finally-con.com

office@finally-con.com

אבחון יעוץ והשמה

לאנשים וחברות

נציגת MY PROFILE בישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רבקה גולדברג

מאת: רבקה גולדברגעסקים קטנים ובינוניים13/12/09958 צפיות
האם המשפט הבא רלוונטי עבורך? "אין לי מספיק זמן" במידה וענית כן, השורות הבאות יכולות לתת לך טיפ או שניים. למה?? כיוון, שמשפט זה, הוא אחד הסימנים לכך, שאתה לא שולטת בזמן שעומד לרשותך אלא הזמן/אחרים שולטים בך.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231977 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21955 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21952 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201248 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20996 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191540 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191713 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica