בעל עסק שרוצה להשיג לקוחות בעולם האינטרנט צריך לבנות לעצמו אתר תדמית, בין אם אתר קטן וזול ובין אם אתר גדול ומושקע שדורש הרבה עבודה. האתר צריך להיות כרטיס הביקור שלו באינטרנט ודרכו אנשים יוכלו לשמוע עליו, על שירותיו ולקבל פרטי יצירת קשר של העסק בכל זמן ובכל מקום. היום, כשאנשים רוצים לקבל שירות מסוים הם רצים לאינטרנט כדי לחפש בגוגל את השירות שהם צריכים - אם הם ליד מחשב הם מחפשים את העסק במחשב ואם הם לא, אז יש לנו מספיק מזל לחיות בשנת 2016 שבה אפשר לחפש את העסק בטלפון. עם זאת, ישנם אתרי אינטרנט שלא מותאמים לגלישה באמצעות הנייד והם לא נראים טוב ולא נראים על פי התנאים שגוגל הציבו ולכן הם זוכים לתיעדוף נמוך יותר על פני אתרים שכן מותאמים לסלולרי. אתרים אלו, שמותאמים לכל רזולוציה ולכל פלטפורמה נקראים אתרים רספונסיביים. אתר רספונסיבי הוא אתר שמתאים את עצמו לרוחב המסך והאלמנטים שבו משנים את צורתם ואף מוחלפים באלמנטים אחרים על מנת שיהיה ניתן לגלוש בטלפון הנייד באתר האינטרנט בצורה נוחה, באמצעות תפריט שקל לשימוש ובעזרת כתב גדול וברור שמאפשר קריאה גם במסכים הקטנים ביותר. אתרי תדמית הם התשובה האמתית לאנשים שרוצים להגיע לקבל יעד נוסף שאליו הם לא בהכרח מגיעים באמצעות שיטות השיווק הנוכחיות שלהם וזוהי עליית מדרגה הכרחית בשיווק העסק בשנת 2016.